Genesis Nitro 650 - ergonomiczny fotel gamingowy
Fotel gamingowy Genesis Nitro 650 to propozycja dla tych, którzy oczekują wygody i trwałości. Dostępny w wersjach kolorystycznych, czarnej i biało-czarnej, powinien skutecznie zadbać o kręgosłup gracza dzięki profilowanym odcinkom zagłówkowym i lędźwiowym. Zastosowane materiały mają zaś pozwolić na wieloletnią eksploatację.
Genesis Nitro 650 to z założenia ergonomiczny fotel adresowany do graczy. Posiada on profilowane sekcje, które mają zapewniać optymalne podparcie newralgicznych odcinków kręgosłupa - lędźwiową i szyjną. Siedzisko i oparcie wypełniono formowaną pianką, która ma bez trudu znieść wiele lat intensywnej eksploatacji. Całość zaś pokryto miksem skóry ekologicznej i tkaniny odpornej na ścieranie.
Fotel Genesis Nitro 650 został osadzony na podnośniku zdolnym unieść do 150 kg, więc bez trudu udźwignie także rosłych graczy. Możliwość zmiany kąta pochylenia oparcia
i dostosowania wysokości podłokietników powinny ułatwić im znalezienie optymalnej pozycji. Z kolei funkcja bujania pozwoli na chwilę relaksu podczas wielogodzinnych maratonów. Całość porusza się na 60-mm kółkach przyjaznych dla podłóg.
Fotel dla graczy Genesis Nitro 650 trafi do sklepów na początku października. Trzeba będzie za niego zapłacić około 999 złotych. Do wyboru będą dwie wersje kolorystyczne - czarna i biało-czarna.
Zdjęcia hi res do pobrania: https://www.mediafire.com/file/4l82ydn7ivedke2/Genesis+Nitro+650.zip/file
Dane techniczne:
- wykończenie: tkanina i skóra ekologiczna
- dostępne kolory: czarny, biało-czarny
- maksymalne obciążenie: 150 kg (podnośnik gazowy klasy 4.)
- funkcje:
- bujanie
- regulacja oparcia
- regulacja podłokietników na wysokość (1D)
- kółka: średnica 60 mm
- waga: 20 kg

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.