Genesis rozpoczyna kolejną dekadę działalności i ogłasza rebranding marki
Świętująca swoje dziesięciolecie marka Genesis ujawniła nową tożsamość wizualną. Zmieniony logotyp to efekt dwóch lat prac i konsultacji ze społecznością. Ma on dać projektantom nowe możliwości i podkreślać technologiczny charakter marki. Już niebawem nowe logo zagości na urządzeniach.
Powstała w 2011 roku marka Genesis obchodzi swój jubileusz. Przez ostatnią dekadę, zgodnie z nazwą, stawała się i wzrastała, starając się jak najlepiej odpowiadać na zachodzące zmiany i potrzeby fanów. To oni budują społeczność i stanowią nieodzowny „pierwiastek” marki. Firma nawiązuje do niego w nazewnictwie swoich produktów, które pochodzi od pierwiastków (np. Holm, Radon, Xenon, Argon).
Nadszedł jednak czas, by zrobić kolejny krok. Dwa lata temu rozpoczął się proces rebrandingu, który miał uchwycić zachodzące zmiany, zdefiniować na nowo tożsamość marki i dać projektantom nowe możliwości. Nie obyło się bez zaangażowania społeczności, która miała szansę wyrazić swoje potrzeby i oczekiwania w przeprowadzonych badaniach. Dziś marka Genesis z dumą prezentuje nowy logotyp, zaś efekt prac komentuje Dominik Piętka, Chief Marketing Officer:
“To dla nas wielkie wydarzenie. Cieszę się, że dzisiaj finalizujemy ten projekt. Genesis jest obecny na rynku od 10 lat i możemy poszczycić się wieloma sukcesami, które w wielu aspektach współtworzyliśmy z naszą społecznością - za co serdecznie dziękuję!
Marka Genesis przez ostatnią dekadę przeszła ogromne zmiany. Realizując wizję rozwoju stworzyliśmy tożsamość marki, która identyfikuje to kim jesteśmy dzisiaj i kim będziemy w przyszłości.”
Z okazji dziesięciolecia działalności przygotowano specjalną edycję ubrań oraz limitowane serie produktów, które będą sukcesywnie ujawniane. Nie obędzie się też bez niespodzianek - można spodziewać się debiutu marki Genesis w kilku kolejnych grupach produktowych.
Pozostałe pozycje portfolio będą z kolei sukcesywnie przechodzić proces rebrandingu. Osoby, które chciałyby dowiedzieć się jeszcze więcej na temat procesu rebrandingu marki Genesis mogą odwiedzić specjalnie przygotowaną sekcję na stronie internetowej.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.