Komunikaty PR

Genesis rozpoczyna kolejną dekadę działalności i ogłasza rebranding marki

2021-07-26  |  18:00
Biuro prasowe

Świętująca swoje dziesięciolecie marka Genesis ujawniła nową tożsamość wizualną. Zmieniony logotyp to efekt dwóch lat prac i konsultacji ze społecznością. Ma on dać projektantom nowe możliwości i podkreślać technologiczny charakter marki. Już niebawem nowe logo zagości na urządzeniach.

Powstała w 2011 roku marka Genesis obchodzi swój jubileusz. Przez ostatnią dekadę, zgodnie z nazwą, stawała się i wzrastała, starając się jak najlepiej odpowiadać na zachodzące zmiany i potrzeby fanów. To oni budują społeczność i stanowią nieodzowny „pierwiastek” marki. Firma nawiązuje do niego w nazewnictwie swoich produktów, które pochodzi od pierwiastków (np. Holm, Radon, Xenon, Argon).

 

Nadszedł jednak czas, by zrobić kolejny krok. Dwa lata temu rozpoczął się proces rebrandingu, który miał uchwycić zachodzące zmiany, zdefiniować na nowo tożsamość marki i dać projektantom nowe możliwości. Nie obyło się bez zaangażowania społeczności, która miała szansę wyrazić swoje potrzeby i oczekiwania w przeprowadzonych badaniach.  Dziś marka Genesis z dumą prezentuje nowy logotyp, zaś efekt prac komentuje Dominik Piętka, Chief Marketing Officer:

 

“To dla nas wielkie wydarzenie. Cieszę się, że dzisiaj finalizujemy ten projekt. Genesis jest obecny na rynku od 10 lat i możemy poszczycić się wieloma sukcesami, które w wielu aspektach współtworzyliśmy z naszą społecznością - za co serdecznie dziękuję!

Marka Genesis przez ostatnią dekadę przeszła ogromne zmiany. Realizując wizję rozwoju stworzyliśmy tożsamość marki, która identyfikuje to kim jesteśmy dzisiaj i kim będziemy w przyszłości.”

  

Z okazji dziesięciolecia działalności przygotowano specjalną edycję ubrań oraz limitowane serie produktów, które będą sukcesywnie ujawniane. Nie obędzie się też bez niespodzianek - można spodziewać się debiutu marki Genesis w kilku kolejnych grupach produktowych.

 

Pozostałe pozycje portfolio będą z kolei sukcesywnie przechodzić proces rebrandingu. Osoby, które chciałyby dowiedzieć się jeszcze więcej na temat procesu rebrandingu marki Genesis mogą odwiedzić specjalnie przygotowaną sekcję na stronie internetowej.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego

Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska​ proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.

Handel

Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.

Nauka

Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej​ odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.