Gioteck TX30 Megapack PS4 - headset dla fanów konsol Sony

Wygodny, dobrze wykonany i trwały - taki według wielu osób powinien być dobry zestaw słuchawkowy. Dla tych, którzy dodatkowo chcieliby, aby nie nadszarpnął on domowego budżetu, firma Gioteck przygotowała model TX30 Megapack PS4.
Gioteck TX30 Megapack PS4 to zestaw słuchawkowy stworzony z myślą o posiadaczach konsol PlayStation 4. Jest to konstrukcja, która ma wyróżniać się trwałością, przy jednoczesnym zachowaniu niskiej wagi. Aby to osiągnąć, projektanci zdecydowali się na wykorzystanych m.in. stali i polipropylenu. Na liście zastosowanych materiałów znalazła się również alcantara, którą wyłożono pałąk i nauszniki. Dzięki temu użytkownicy mają zyskać komfort podczas długich sesji, a całość powinna być odporna na zużycie i łatwa w utrzymaniu.
Wewnątrz muszli znalazły się 40-milimetrowe przetworniki, które odpowiadają za precyzyjne odwzorowanie sceny i przekazanie szczegółów niezbędnych podczas rozgrywek. Komunikacja z innymi graczami jest domeną zlokalizowanego na przewodzie mikrofonu. Sprzęt wspiera technologię Lucid Chat, dzięki której niepożądane efekty takie jak pogłosy czy sprzężenie zwrotne mają być przeszłością. Na pokładzie nie zabrakło przycisku, którym można wyciszyć mikrofon. O tym, czy w danej chwili jest on aktywny informuje z kolei podświetlenie.
Zestaw słuchawkowy Gioteck TX30 Megapack PS4 jest już dostępny sklepach. Osoby, które chciałyby go kupić powinny przygotować około 120 złotych. Do wyboru jest kilka wariantów kolorystycznych, a sam producent przygotował, dla zainteresowanych, krótki spot prezentujący urządzenie.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.