Komunikaty PR

GITEX Technology Week dobiegł końca. Polskie firmy przedstawiły światu swoje osi

2021-11-08  |  06:30
Biuro prasowe
Kontakt
Arkadiusz Cegiełka
Good One PR

Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl| |arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl
504 354 106
https://www.goodonepr.pl/

Wystawcy z całego globu i dziesiątki tysięcy odwiedzających – tak można podsumować, niedawno zakończony w Dubaju GITEX Technology Week. To jedne z największych i najbardziej prestiżowych na świecie targów prezentujących innowacje oraz najciekawsze rozwiązania z obszaru nowych technologii, IT i elektroniki. Szerokie grono przedsiębiorstw reprezentowało Polskę.

Dla firm, GITEX Technology Week to przede wszystkim świetna okazja do nawiązania kontaktów z kontrahentami przybyłymi ze wszystkich stron świata. W wydarzeniu, obok największych graczy na międzynarodowym rynku, wzięły udział obiecujące startupy, podmioty rządowe, inwestorzy, a także wiele firm z Polski. Wśród wystawców była krakowska spółka Vasco Electronics. Firma zaprezentowała na miejscu swój tłumacz głosowy - Vasco Translator M3, który będąc jedynym tego typu urządzeniem w regionie, skupił na sobie uwagę wielu uczestników wydarzenia. Większość z nich, z racji lokalizacji targów, pochodziła z państw Bliskiego Wschodu, Indii czy Afryki, reprezentując grono przedsiębiorców, inwestorów i klientów indywidualnych. Odwiedzający stoisko krakowskiej spółki mogli na miejscu zapoznać się z funkcjami urządzenia.

– Targi Gitex pokazały nam, że region Bliskiego Wschodu i Azji ma dla nas ogromny potencjał. Z tego powodu zamierzamy poświęcić mu więcej uwagi. Jesteśmy zaskoczeni ogromnym zainteresowaniem translatorami oraz ich ciepłym przyjęciem. Nasz tłumacz to pierwsze takie urządzenie w regionie, dlatego odwiedzający byli bardzo pozytywnie zaskoczeni jego działaniem oraz naszym sposobem na zapewnienie bezpłatnego internetu do tłumaczeń w 200 państwach świata – mówi Maciej Góralski, CEO Vasco Electronics.

Vasco przekazało translatory polskiej sekcji EXPO 2020 Dubai

GITEX Technology Week to niejedyna impreza, która odbywa się w Dubaju. Miasto jest również, od początku października, gospodarzem Expo 2020. Reprezentanci Vasco Electronics odwiedzili polski pawilon na wystawie światowej i przekazali obsłudze stoiska translatory Vasco M3 do zapewnienia swobodniejszej komunikacji z odwiedzającymi. Jak mówi Maciej Góralski, CEO Vasco Electronics: – Zgodnie z hasłem przewodnim EXPO 2020 „łącząc umysły, tworzymy przyszłość” nasze urządzenia pozwolą przełamać bariery językowe, co przyczyni się do pokazania polskich firm jako doskonałych partnerów biznesowych. Rodzime spółki mają wiele do zaoferowania, więc cieszymy się, gdy możemy im pomóc w realizacji ich celów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.