Komunikaty PR

GITEX Technology Week dobiegł końca. Polskie firmy przedstawiły światu swoje osi

2021-11-08  |  06:30
Biuro prasowe
Kontakt
Arkadiusz Cegiełka
Good One PR

Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl| |arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl
504 354 106
https://www.goodonepr.pl/

Wystawcy z całego globu i dziesiątki tysięcy odwiedzających – tak można podsumować, niedawno zakończony w Dubaju GITEX Technology Week. To jedne z największych i najbardziej prestiżowych na świecie targów prezentujących innowacje oraz najciekawsze rozwiązania z obszaru nowych technologii, IT i elektroniki. Szerokie grono przedsiębiorstw reprezentowało Polskę.

Dla firm, GITEX Technology Week to przede wszystkim świetna okazja do nawiązania kontaktów z kontrahentami przybyłymi ze wszystkich stron świata. W wydarzeniu, obok największych graczy na międzynarodowym rynku, wzięły udział obiecujące startupy, podmioty rządowe, inwestorzy, a także wiele firm z Polski. Wśród wystawców była krakowska spółka Vasco Electronics. Firma zaprezentowała na miejscu swój tłumacz głosowy - Vasco Translator M3, który będąc jedynym tego typu urządzeniem w regionie, skupił na sobie uwagę wielu uczestników wydarzenia. Większość z nich, z racji lokalizacji targów, pochodziła z państw Bliskiego Wschodu, Indii czy Afryki, reprezentując grono przedsiębiorców, inwestorów i klientów indywidualnych. Odwiedzający stoisko krakowskiej spółki mogli na miejscu zapoznać się z funkcjami urządzenia.

– Targi Gitex pokazały nam, że region Bliskiego Wschodu i Azji ma dla nas ogromny potencjał. Z tego powodu zamierzamy poświęcić mu więcej uwagi. Jesteśmy zaskoczeni ogromnym zainteresowaniem translatorami oraz ich ciepłym przyjęciem. Nasz tłumacz to pierwsze takie urządzenie w regionie, dlatego odwiedzający byli bardzo pozytywnie zaskoczeni jego działaniem oraz naszym sposobem na zapewnienie bezpłatnego internetu do tłumaczeń w 200 państwach świata – mówi Maciej Góralski, CEO Vasco Electronics.

Vasco przekazało translatory polskiej sekcji EXPO 2020 Dubai

GITEX Technology Week to niejedyna impreza, która odbywa się w Dubaju. Miasto jest również, od początku października, gospodarzem Expo 2020. Reprezentanci Vasco Electronics odwiedzili polski pawilon na wystawie światowej i przekazali obsłudze stoiska translatory Vasco M3 do zapewnienia swobodniejszej komunikacji z odwiedzającymi. Jak mówi Maciej Góralski, CEO Vasco Electronics: – Zgodnie z hasłem przewodnim EXPO 2020 „łącząc umysły, tworzymy przyszłość” nasze urządzenia pozwolą przełamać bariery językowe, co przyczyni się do pokazania polskich firm jako doskonałych partnerów biznesowych. Rodzime spółki mają wiele do zaoferowania, więc cieszymy się, gdy możemy im pomóc w realizacji ich celów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.