GlaxoSmithKline zarządza czasem pracy dzięki nowoczesnym narzędziom od Gavdi
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Polski oddział GlaxoSmithKline, będący częścią globalnej firmy z sektora ochrony zdrowia, wdrożył we współpracy z Gavdi Polska nowoczesne i przyjazne użytkownikom narzędzia zarządzania czasem pracy. Firma zdecydowała się na implementację takich rozwiązań jak Gavdi TM Box, Gavdi Time Management Platform, Gavdi Self Service Platform oraz udostępnienie wewnętrznego Portalu HR na urządzeniach mobilnych. Wdrożenie zakończyło się w lipcu 2020 r. i objęło ok. 2,5 tys. użytkowników w czterech spółkach: GlaxoSmithKline Pharmaceuticals, GSK Services, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare oraz GSK Commercial.
Celem projektu było podniesienie efektywności zarządzania oraz umożliwienie samoobsługi pracowniczej, co udało się osiągnąć poprzez implementację nowoczesnych narzędzi Gavdi. GlaxoSmithKline zależało też na dostępie do aplikacji z poziomu urządzeń mobilnych oraz przeglądarki internetowej bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na stacjach roboczych.
Wdrożenie objęło autorskie narzędzie Gavdi TM Box – prekonfigurowany pakiet rozwiązań do obsługi procesów planowania, ewidencji i analizy czasu pracy w zgodzie z przepisami prawa wynikającymi z Kodeksu Pracy oraz wewnętrznymi regulaminami klienta, stworzony w oparciu o standard SAP ERP HCM. Dzięki temu rozwiązaniu menedżerowie mogą na bieżąco kontrolować grafik swojego zespołu oraz niezwłocznie reagować w przypadku niespodziewanych nieobecności, aktualizując harmonogram i informując o zmianach pracowników. System rozszerzono o zestaw aplikacji samoobsługowych Gavdi Time Management Platform umożliwiających menedżerom i kierownikom kompleksowe zarządzanie danymi czasu pracy, samodzielne planowanie harmonogramów oraz rozliczanie czasu pracy pracowników. Platforma funkcjonuje w oparciu o technologię chmurową z wykorzystaniem intuicyjnego interfejsu Fiori, co pozwala użytkownikom na dostęp do systemu poprzez różne typy urządzeń i z dowolnego miejsca.
– Zarządzanie czasem pracy w spółkach prowadzących globalną działalność to istotny element dla prawidłowego funkcjonowania firmy. Dlatego tak ważna jest implementacja nowoczesnych narzędzi pozwalających na optymalizację procesów związanych z planowaniem i ewidencją czasu pracy oraz łatwo dostępnych z dowolnego urządzenia. Niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania procesów jest również zapewnienie narzędzia dostosowanego do aktualnych wymogów prawnych obowiązujących w danym kraju – mówi Bogdan Siwiński, Kierownik Projektu ze strony Gavdi Polska.
Istotnym elementem projektu zrealizowanego dla GlaxoSmithKline było wdrożenie rozwiązania Gavdi Self Service Platform. Firmie zależało na dostępie do platformy pozwalającej na samoobsługę pracowniczą i menedżerską umożliwiającą kompleksowe zarządzanie danymi pracowników z poziomu dowolnego urządzenia.
– Jednym z ważniejszych elementów wdrożenia było dla nas uruchomienie narzędzia Gavdi Self Service Platform, które pozwala pracownikom na samoobsługę w zakresie m.in. aktualizacji danych osobowych. Platforma jest dostępna z poziomu przeglądarki internetowej oraz urządzeń mobilnych i zastąpiła narzędzie, które w GlaxoSmithKline wykorzystywaliśmy do tej pory. To wygodne rozwiązanie, szczególnie dla pracowników, którzy często podróżują służbowo – dzięki mobilnemu dostępowi do aplikacji mogą w dowolnym momencie dopełnić formalności bez konieczności kontaktu z działem kadr czy instalowania na komputerze dodatkowego oprogramowania – mówi Marek Mazur, HR Service & Payroll Lead, Poland, Nordics, Baltics & Adriatics, GlaxoSmithKline.
GlaxoSmithKline to jedna z wiodących firm prowadzących działalność w zakresie ochrony zdrowia. GSK dostarcza polskim pacjentom ponad 300 leków i produktów ochrony zdrowia oraz prowadzi działalność badawczą i rozwojową w zakresie badań klinicznych nad nowymi lekami.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.