Komunikaty PR

Grupa Gaming Factory zamyka trzeci kwartał z 0,67 mln zł zysku

2021-11-29  |  09:20
Biuro prasowe

Grupa Gaming Factory, w skład której wchodzą spółki zajmujące się produkcją i wydawaniem gier wideo – wypracowała po trzech kwartałach br. 1,1 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Od lipca do września skonsolidowany zysk netto wyniósł 0,67 mln zł. Na wynik przełożyła się m.in. sprzedaż akcji Art Games Studio. Jednocześnie Gaming Factory poczyniło znaczne inwestycje w rozbudowę zespołu, zwiększenie portfolio gier oraz marketing.

- W trzecim kwartale br. wypracowaliśmy 0,67 mln zł zysku netto, to ponad dwukrotny wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2020. W ostatnich miesiącach mocno koncentrujemy się na rozwoju Grupy, stąd sporo inwestycji w gry i ich marketing oraz zespół. W ostatnim czasie  znacząco poszerzyliśmy skład osobowy naszych teamów. Działania te mają zwiększyć skalę działalności Gaming Factory, co powinno przełożyć się na korzyści finansowe w kolejnych kwartałach gdy zostaną zaprezentowane kolejne produkcje – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.

Do najważniejszych premier w trzecim kwartale spółka zalicza grę Farming Life w wersji na PC. Gaming Factory jest współwydawcą tytułu. Od dnia premiery – 18 października – gra sprzedała się w liczbie ok. 3 tys. kopii. W trzecim kwartale premierę miały także WW2: Bunker Simulator oraz Foodtruck Arena z portfolio wydawniczego spółki. Lada moment Gaming Factory rozpoczyna porting gier Farming Life na Nintendo Switch oraz Castle Flipper na wszystkie konsole. Ta ostatnia, do połowy grudnia, otrzyma nową aktualizację. 

Spółka zdecydowała o przesunięciu premiery gry Bakery Simulator, która miała zadebiutować na PC 10 listopada.

- Bakery Simultor to tytuł, w którym widzimy bardzo duży potencjał.  Zadaniem gracza jest prowadzenie własnej piekarni, co wiąże się z realizacją zamówień oraz terminowym dostarczaniem pieczywa do klientów. Chcemy maksymalnie dopracować mechaniki w grze i mieć pewność, że gra jest dopracowana przed premierą. Warto podkreślić, że końcówka roku to najtrudniejszy okres wydawniczy, dlatego wolimy jeszcze chwilę wstrzymać się z premierą – dodaje Mateusz Adamkiewicz.

Docelowo symulator piekarza będzie dostępny także w wersji na konsole.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.