Komunikaty PR

Hisense jedną z najbardziej wpływowych chińskich marek na świecie

2021-05-14  |  19:20
Biuro prasowe

Hisense już piąty rok z rzędu znalazł się wśród dziesięciu najbardziej wpływowych chińskich marek na świecie w rankingu »Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021« przygotowanym przez Google i Kantar. Hisense zajął 7. miejsce i najwyższą pozycję wśród firm z sektora AGD.

»Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021« obejmuje 50 najbardziej znanych na całym świecie chińskich marek. Jubileuszowa piąta edycja tego raportu jest kamieniem milowym dla chińskich firm, które z powodzeniem zintegrowały procesy globalizacji ze swoimi modelami biznesowymi. Globalne przedsiębiorstwo Hisense po raz kolejny znalazło się w pierwszej dziesiątce najbardziej wpływowych chińskich marek na światowym rynku. Hisense uplasował się również w pierwszej dziesiątce inauguracyjnego rankingu „wschodzących gwiazd” – »BrandZ TOP 20 Chinese Brand Stars (Emerging Markets)«. W obu rankingach Hisense zajął pierwsze miejsce w kategorii AGD.

W rankingu »Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021« Hisense jest jednym z pionierów wśród chińskich globalnych producentów. Hisense Group zrzesza znane na całym świecie marki, między innymi Hisense, Gorenje, Asko i Toshiba. W ciągu ostatnich kilku lat firma znacznie rozszerzyła swoją obecność na rynkach międzynarodowych, zbudowała silną sieć dystrybucji i wzmocniła globalną rozpoznawalność marki. Niezależnie od pandemii koronawirusa, Hisense kontynuuje realizację założonych celów: wzmocnienie globalnej obecności i dalsze budowanie silnej sieci niezależnych marek.

Hisense, światowej skali producent TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD rozpoczął właśnie komunikację na polskim rynku z hasłem „Say Hi to Hisense”. Podczas pierwszej konferencji prasowej w Polsce producent zaprezentował szerokie portfolio produktów dostępnych dla polskich konsumentów. W ofercie są już dostępne telewizory LED, OLED, ULED, MiniLED – oraz telewizory laserowe o ultrakrótkim rzucie z serii LASER TV, urządzenia z kategorii AGD – lodówki, zamrażarki, a także pralki i klimatyzatory. Zapowiedzianą nowością, która już w lipcu pojawi się w sprzedaży w Polsce, jest Sonic Screen Laser TV – pierwszy na rynku telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.