Komunikaty PR

Hisense jedną z najbardziej wpływowych chińskich marek na świecie

2021-05-14  |  19:20
Biuro prasowe

Hisense już piąty rok z rzędu znalazł się wśród dziesięciu najbardziej wpływowych chińskich marek na świecie w rankingu »Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021« przygotowanym przez Google i Kantar. Hisense zajął 7. miejsce i najwyższą pozycję wśród firm z sektora AGD.

»Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021« obejmuje 50 najbardziej znanych na całym świecie chińskich marek. Jubileuszowa piąta edycja tego raportu jest kamieniem milowym dla chińskich firm, które z powodzeniem zintegrowały procesy globalizacji ze swoimi modelami biznesowymi. Globalne przedsiębiorstwo Hisense po raz kolejny znalazło się w pierwszej dziesiątce najbardziej wpływowych chińskich marek na światowym rynku. Hisense uplasował się również w pierwszej dziesiątce inauguracyjnego rankingu „wschodzących gwiazd” – »BrandZ TOP 20 Chinese Brand Stars (Emerging Markets)«. W obu rankingach Hisense zajął pierwsze miejsce w kategorii AGD.

W rankingu »Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021« Hisense jest jednym z pionierów wśród chińskich globalnych producentów. Hisense Group zrzesza znane na całym świecie marki, między innymi Hisense, Gorenje, Asko i Toshiba. W ciągu ostatnich kilku lat firma znacznie rozszerzyła swoją obecność na rynkach międzynarodowych, zbudowała silną sieć dystrybucji i wzmocniła globalną rozpoznawalność marki. Niezależnie od pandemii koronawirusa, Hisense kontynuuje realizację założonych celów: wzmocnienie globalnej obecności i dalsze budowanie silnej sieci niezależnych marek.

Hisense, światowej skali producent TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD rozpoczął właśnie komunikację na polskim rynku z hasłem „Say Hi to Hisense”. Podczas pierwszej konferencji prasowej w Polsce producent zaprezentował szerokie portfolio produktów dostępnych dla polskich konsumentów. W ofercie są już dostępne telewizory LED, OLED, ULED, MiniLED – oraz telewizory laserowe o ultrakrótkim rzucie z serii LASER TV, urządzenia z kategorii AGD – lodówki, zamrażarki, a także pralki i klimatyzatory. Zapowiedzianą nowością, która już w lipcu pojawi się w sprzedaży w Polsce, jest Sonic Screen Laser TV – pierwszy na rynku telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.