Hisense rozpoczyna drugi rok partnerstwa z Paris Saint-Germain
Po dobrym pierwszym sezonie, firma Hisense – jeden z liderów rynku RTV i AGD – rozpoczyna drugi rok partnerstwa z jednym z największych piłkarskich klubów świata, Paris Saint-Germain. Nadal z Neymarem i składem zasilonym takimi zawodnikami jak Leo Messi, Gianluigi Donnarumma, Sergio Ramos, Georginio Wijnaldum i Achraf Hakimi, Hisense z niecierpliwością czeka na fantastyczne rezultaty PSG w nowym sezonie.
Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem drugiego sezonu naszej wspópracy. Paris Saint-Germain to jeden z największych i najszybciej rozwijających się klubów piłkarskich na świecie. Mamy nadzieję, że sukcesy osiągnięte w pierwszym sezonie będą kontynuowane, a kibice będa cieszyć się z oglądania meczów w najwyższej możliwej jakości obrazu telewizorów Hisense. Podpisanie nowych kontraktów z najlepszymi zawodnikami na świecie sprawia, że kolejny sezon będzie jeszcze bardziej ekscytujący – komentuje Candy Pang, Global General Marketing Manager w Hisense.
Pierwszy rok partnerstwa napędził ogromną sprzedaż, pomógł też podnieść świadomość marki zarówno w Europie jak i na świecie. Wspólna kampania marketingowa z początku roku – „Szczegóły robią różnicę”, odbiła się szerokim echem w internecie i spotkała się z ogromnym zaangażowaniem fanów w kanałach społecznościowych. Brali w niej udział m.in. tacy zawodnicy jak Neymar, Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera czy Presnel Kimpembe.
Obserwowanie partnerstwa Hisense i Paris Saint-Germain w pierwszym roku współpracy było fantastyczne. Kampanie marketingowe Hisense z udziałem gwiazd PSG, w tym kampania „Szczegóły robią różnicę”, pozwoliły nam przedstawić produkty Hisense w innowacyjny sposób. Nie możemy sie doczekać, aby zobaczyć jak nasz partnerstwo rozwinie się w kolejnym sezonie – powiedział Marc Armstrong, Chief Partnerships Officer w Paris Saint-Germain.
Wkraczając w drugi rok partnerstwa, Hisense dostarczy do klubu szeroką gamę innowacyjnych urządzeń. Stworzy także specjalną strefę produktową na stadionie Parc des Princes, aby fani mogli z bliska poznać funkcjonalność produktów marki.
Hisense kontynuuje wspieranie najważniejszych wydarzeń sportowych na całym świecie. Niedawno mieliśmy okazję być partnerami piłkarskiego święta EURO 2020, wspieramy również Finały Ligi Narodów UEFA, a w przyszłym roku angażujemy się w Mistrzostwa Świata FIFA 2022 w Katarze. To dla nas niezmiernie ważne, aby produkty Hisense swoją jakością i zaawansowaniem technologicznym zdobywały uznanie wśród kibiców na całym świecie. Partnerstwa biznesowe z tak uznanymi wydarzeniami, a także klubami o takiej renomie jak Paris Saint-Germain potwierdzają, że Hisense to kluczowy gracz na rynku RTV – Kinga Zwierzchowska, Head of Sales, Grupa Hisense Polska.
Od rozpoczęcia współpracy w sierpniu 2020 roku do zakończenia sezonu w maju 2021 roku, na rynku francuskim odnotowano wzrost przychodów o 101%. Szacuje się, że w pierwszych 6 miesiącach 2021 roku sprzedaż telewizorów wzrośnie o 100%, wspierana przez 6% wzrost świadomości marki.
Rosnąca popularność klubu i stale powiększająca się liczba fanów sprawiły, że wzrost sprzedaży odnotowano także na innych rynkach, w tym w Ameryce Południowej. W Chile współpraca Hisense z PSG przyczyniła się wzrostem sprzedaży telewizorów o ponad 350%, podczas gdy przychody ze sprzedaży urządzeń AGD wzrosły o 940%. Dla przykładu, w Panamie w okresie od sierpnia 2020 do maja 2021, sprzedaż telewizorów wzrosła o 499%. Także w tym okresie, w Kolumbii marka zadbała o rozwinięcie sieci lokalnych partnerów kanałowych, podobnie stało się w Argentynie.
Dzięki partnerstwom biznesowym Hisense celebruje swoją obecność na światowej scenie producentów elektroniki użytkowej, eksportując swoje urządzenia do ponad 160 krajów i regionów.
Bądź na bieżąco z wszystkimi wiadomościami o Hisense i PSG: www.global.hisense.com

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.