Hisense z nowymi telewizorami na Katar 2022
Firma Hisense w ramach startu odliczania do Mistrzostwa Świata w Katarze 2022, których jest sponsorem głównym, zaprezentowała oficjalne mistrzowskie urządzenia. Poza dwoma telewizorami – A7G UHD 4K i Laser TV L9G, wśród specjalnej oferty pojawią się również klimatyzator oraz lodówka.
Sportowe emocje na żywo w domu
Do startu mundialu został okrągły rok, a sportowe emocje, jakie towarzyszą temu wydarzeniu będzie można przeżywać w domu, dzięki innowacyjnemu telewizorowi A7G UHD 4K o rozdzielczości 3840×2160. Nowe urządzenie wyposażono w technologię Quantum Dot Colour (QLED), która zapewni wierne oddanie ponad miliarda kolorów. W ramach standardu DCI-P3, uzyskano płynniejsze gradienty, natomiast paleta czerwieni, zieleni oraz błękitów stanie się żywsza i bardziej realistyczna. Dodatkowo zastosowana w A7G Dolby Vision™ HDR, może zapewnić do 40 razy jaśniejsze światła i 10 razy ciemniejsze czernie w porównaniu ze standardowym obrazem. Przekłada się to na zadziwiającą jasność, kolorystykę, kontrast, szczegółowość i wymiarowość. W połączeniu z technologią dźwiękową Dolby Atmos, A7G zapewni niespotykane wrażenia, jak w kinie. Dodatkowo telewizor dzięki systemowi operacyjnemu VIDAA U5.0 jest sterowany głosowo w języku polskim. Telewizor posiada ochronę oczu przed szkodliwością niebieskiego światła. Hisense jako pierwsza marka telewizorów otrzymała certyfikat TUV Rheinland.
Fani piłki nożnej docenią szczególne właściwości A7G – czyli funkcję Sport Mode oraz Smooth Motion. Gdy telewizor Hisense wykryje sygnał wydarzenia sportowego, przechodzi automatycznie na tryb, zapewniający wrażenia oglądania go na żywo. Natomiast technologia Smooth Motion redukuje rozmycie obrazu i opóźnienia na ekranie, zapewniając wyraźniejszy i bardziej płynny obraz.
Laserowa nowość
Dla tych, którzy uwielbiają oglądać mistrzostwa na naprawdę wielkim ekranie, Hisense oferuje najnowszy 100-calowy Laser TV L9G TriChroma 4K. Zastosowane w nim potrójne światło lasera generuje lepszą jednolitość koloru i jasności – aż 3000 lumenów. Natomiast funkcja ALR – Ambient Light Rejection Screen odbija światło otoczenia, dzięki czemu redukuje jego wpływ na jakość obrazu na ekranie.
Dzięki wbudowanym głośnikom o mocy 40 W z technologią Dolby Atmos, Laser TV L9G daje efekt otaczania czystym i głębokim dźwiękiem, przez co można poczuć, jakby było się w samym środku oglądanej akcji.
Przechowuj więcej
Do mistrzowskiej rodziny urządzeń na mundial w Katarze 2022 dołączają również urządzenia AGD, jak lodówka z serii Pureflat. Model charakteryzuje design side-by-side, czyli część zamrażająca znajduje się obok części chłodzącej w dwudrzwiowej lodówce. Dzięki temu będziesz mieć jeszcze więcej miejsca na przechowywanie jedzenia oraz łatwy dostęp do mrożonek. Lodówki serii Pureflat od Hisense cechuje również umieszczony na froncie dozownik wody i lodu. Nie musisz martwić się o jego uzupełnianie, gdyż połączysz go z zewnętrznym dostępem do wody.
To nie wszystko, świeżość dań i przekąsek na sportowe emocje zapewnią funkcje Super Cool i Total No Frost z Mulit Air Flow. Rozprowadzają one równomiernie niską temperaturę, więc nigdy nie będziesz martwić się o rozmrażanie. Dodatkowo zastosowana innowacyjna, stworzona przez Hisense sprężarka inwerterowa, to oszczędność energii, dłuższe działanie lodówki i cichsze jej działanie.
Ciepło i zdrowo w całym domu
Specjalną ofertę Hisense na mistrzostwa uzupełnia klimatyzator serii Energy Pro. To nowoczesne urządzenie charakteryzuje system TMS Comfort Control inteligentnego sterowania temperaturą, wilgotnością i prędkością nawiewu. Umożliwia poza chłodzeniem również ogrzewanie pomieszczenia, a zastosowana technologia jonów plazmy HI-Nano usuwa z powietrza 99% bakterii i zarazków, w tym koronawirusa, co udowodniło badanie francuskiego laboratorium Texcell. Klimatyzator można również podłączyć do domowego wifi, dzięki czemu uzyskamy wygodną kontrolę przez aplikację na smartfony.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.