Komunikaty PR

Hisense z nowymi telewizorami na Katar 2022

2021-11-26  |  01:00
Biuro prasowe

Firma Hisense w ramach startu odliczania do Mistrzostwa Świata w Katarze 2022, których jest sponsorem głównym, zaprezentowała oficjalne mistrzowskie urządzenia. Poza dwoma telewizorami – A7G UHD 4K i Laser TV L9G, wśród specjalnej oferty pojawią się również klimatyzator oraz lodówka.

Sportowe emocje na żywo w domu

Do startu mundialu został okrągły rok, a sportowe emocje, jakie towarzyszą temu wydarzeniu będzie można przeżywać w domu, dzięki innowacyjnemu telewizorowi A7G UHD 4K o rozdzielczości 3840×2160. Nowe urządzenie wyposażono w technologię Quantum Dot Colour (QLED), która zapewni wierne oddanie ponad miliarda kolorów. W ramach standardu DCI-P3, uzyskano płynniejsze gradienty, natomiast paleta czerwieni, zieleni oraz błękitów stanie się żywsza i bardziej realistyczna. Dodatkowo zastosowana w A7G Dolby Vision™ HDR, może zapewnić do 40 razy jaśniejsze światła i 10 razy ciemniejsze czernie w porównaniu ze standardowym obrazem. Przekłada się to na zadziwiającą jasność, kolorystykę, kontrast, szczegółowość i wymiarowość. W połączeniu z technologią dźwiękową Dolby Atmos, A7G zapewni niespotykane wrażenia, jak w kinie. Dodatkowo telewizor dzięki systemowi operacyjnemu VIDAA U5.0 jest sterowany głosowo w języku polskim. Telewizor posiada ochronę oczu przed szkodliwością niebieskiego światła. Hisense jako pierwsza marka telewizorów otrzymała certyfikat TUV Rheinland.

Fani piłki nożnej docenią szczególne właściwości A7G – czyli funkcję Sport Mode oraz Smooth Motion. Gdy telewizor Hisense wykryje sygnał wydarzenia sportowego, przechodzi automatycznie na tryb, zapewniający wrażenia oglądania go na żywo. Natomiast technologia Smooth Motion redukuje rozmycie obrazu i opóźnienia na ekranie, zapewniając wyraźniejszy i bardziej płynny obraz.

Laserowa nowość

Dla tych, którzy uwielbiają oglądać mistrzostwa na naprawdę wielkim ekranie, Hisense oferuje najnowszy 100-calowy Laser TV L9G TriChroma 4K. Zastosowane w nim potrójne światło lasera generuje lepszą jednolitość koloru i jasności – aż 3000 lumenów.  Natomiast funkcja ALR – Ambient Light Rejection Screen odbija światło otoczenia, dzięki czemu redukuje jego wpływ na jakość obrazu na ekranie.

Dzięki wbudowanym głośnikom o mocy 40 W z technologią Dolby Atmos, Laser TV L9G daje efekt otaczania czystym i głębokim dźwiękiem, przez co można poczuć, jakby było się w samym środku oglądanej akcji.

 

Przechowuj więcej

Do mistrzowskiej rodziny urządzeń na mundial w Katarze 2022 dołączają również urządzenia AGD, jak lodówka z serii Pureflat. Model charakteryzuje design side-by-side, czyli część zamrażająca znajduje się obok części chłodzącej w dwudrzwiowej lodówce. Dzięki temu będziesz mieć jeszcze więcej miejsca na przechowywanie jedzenia oraz łatwy dostęp do mrożonek. Lodówki serii Pureflat od Hisense cechuje również umieszczony na froncie dozownik wody i lodu. Nie musisz martwić się o jego uzupełnianie, gdyż połączysz go z zewnętrznym dostępem do wody.

To nie wszystko, świeżość dań i przekąsek na sportowe emocje zapewnią funkcje Super Cool i Total No Frost z Mulit Air Flow. Rozprowadzają one równomiernie niską temperaturę, więc nigdy nie będziesz martwić się o rozmrażanie. Dodatkowo zastosowana innowacyjna, stworzona przez Hisense sprężarka inwerterowa, to oszczędność energii, dłuższe działanie lodówki i cichsze jej działanie.

Ciepło i zdrowo w całym domu

Specjalną ofertę Hisense na mistrzostwa uzupełnia klimatyzator serii Energy Pro. To nowoczesne urządzenie charakteryzuje system TMS Comfort Control inteligentnego sterowania temperaturą, wilgotnością i prędkością nawiewu. Umożliwia poza chłodzeniem również ogrzewanie pomieszczenia, a zastosowana technologia jonów plazmy HI-Nano usuwa z powietrza 99% bakterii i zarazków, w tym koronawirusa, co udowodniło badanie francuskiego laboratorium Texcell. Klimatyzator można również podłączyć do domowego wifi, dzięki czemu uzyskamy wygodną kontrolę przez aplikację na smartfony.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce Biuro prasowe
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu
IT i technologie iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS
2024-07-01 | 09:00

iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS

iiyama zapowiada nową serię gamingowych monitorów z klanu Red Eagle wyposażonych w 180Hz matrycę Fast IPS o superszybkim czasie reakcji plamki wynoszącym zaledwie 0,2 ms (MPRT).
IT i technologie Showroom VisionCube z Sony Crystal LED
2024-06-27 | 16:15

Showroom VisionCube z Sony Crystal LED

Atutem showroomów jest możliwość przetestowania wysoko zaawansowanych rozwiązań przed zakupem. To szansa na rozmowę z ekspertami, aby pozyskać wiedzę, sprecyzować oczekiwania i na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Przyspieszają prace nad zmianą ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Nowe przepisy mają wejść w życie na początku 2025 roku

Ministerstwo Finansów kończy prace nad nowymi przepisami dotyczącymi finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Po prekonsultacjach ze stroną samorządową wkrótce prace nad projektem ustawy zostaną wpisane do prac rządu. – Robimy wszystko, żeby przepisy weszły w życie z początkiem przyszłego roku – mówi Hanna Majszczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Finansów. Reforma jest konieczna, bo sytuacja finansowa samorządów pogorszyła się znacząco w ostatnich latach, głównie z powodu niekorzystnych zmian podatkowych. O ile w 2018 roku tylko 2 proc. JST prognozowało deficyt operacyjny, o tyle w 2023 roku była to już ponad połowa.

Konsument

Wypełnianie dokumentacji to nawet dwie trzecie czasu pracy lekarza. Inteligentne cyfrowe narzędzia zaczynają to zmieniać

Choć wykorzystanie cyfrowych narzędzi w opiece zdrowotnej rośnie, to wciąż papierologia jest zmorą dla personelu medycznego. Podobnie jak obowiązki administracyjne. – W zależności od specjalizacji wypełnianie niezbędnej dokumentacji może zajmować od jednej czwartej do nawet dwóch trzecich czasu, jaki lekarz ma na przyjęcie pacjenta – mówi Paweł Paczuski, współzałożyciel i prezes zarządu upmedic. Polski medtech opracował zasilanego AI inteligentnego asystenta lekarza, który istotnie przyspiesza ten proces. Ma to znaczenie szczególnie w diagnostyce, gdzie na opisy badań pacjenci czekają tygodniami, co przekłada się na skuteczność ich leczenia. W przyszłości ten proces będzie wspierany jeszcze silniej przez dalszy rozwój sztucznej inteligencji.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.