Komunikaty PR

Hisense zaprasza do wyjątkowego świata dźwięku i obrazu z nową linią telewizorów

2021-09-24  |  11:00
Biuro prasowe

Podczas konferencji prasowej „Nowa mistrzowska ramówka telewizyjna Hisense na jesień” zaprezentowano najnowszą linię telewizorów segmentu premium – U9GQ ULED 4K z zaawansowaną technologią podświetlania Mini-LED i A9G OLED 4K z czterema wbudowanymi głośnikami i subwoofer'em (2.1.2) oraz technologiami Dolby Atmos Sound i DTS (Dedicated to Sound). Innowacyjna marka nieustannie dąży do poszerzania oferty telewizorów, skupiając się na dostarczaniu najwyższej możliwej jakości i technologii za przystępną cenę. 

Jedyny w swojej klasie

Hisense U9GQ ULED 4K z ekranem 75'' to przede wszystkim doskonała jakość obrazu. Odpowiada za to autorska technologia Hisense Mini-LED z ponad 10 tysiącami diod i 1280 strefami podświetlania (technologia Full Array Local Dimming Pro), co gwarantuje doskonałe odwzorowanie kolorów i odcieni czerni, a także kontrastu. Dla porównania, telewizory podobnej klasy są dostępne jedynie ze 160 strefami podświetlenia. Na całym świecie jedynie 2,6% konsumentów posiada telewizor z tak dużą przekątną ekranu.  

 

Hisense U9GQ zapewnia też szczytową jasność obrazu na poziomie 3000 nitów. Ponad miliard odcieni kolorów dostarczy technologia Quantum Dot Colour – dzięki temu ekran wyświetla barwy znacznie dokładniej niż konwencjonalne telewizory LED. Dzięki Dolby Vision, zaawansowanemu HDR (HDR 10+), telewizor dynamicznie przetwarza metadane, powiększając zakres rozpiętości między ciemnymi i jasnymi tonami – zarówno kolory, kontrast jak i wszystkie detale są wyświetlane wyraźniej. Wysoki parametr odświeżania obrazu (120Hz) z zastosowaniem technologii MEMC zapewni większą płynność i ostrość wyświetlanych treści. Całość uzupełnia standard certyfikacyjny IMAX Enhanced przyznawany urządzeniom, oferującym prawdziwie kinowe doznania.  

 

Telewizor posiada też certyfikację TÜV Rheinland, gwarantującą odpowiednio niski, bezpieczny dla ludzkiego oka poziom emitowanego światła niebieskiego. Został także wyposażony w Dolby Vision IQ, czujnik dzięki któremu jasność dynamicznych obrazów, jak np. treści sportowych, jest dostosowywana automatycznie w zależności od warunków oświetlenia, panujących w pomieszczeniu.

 

Autorski, intuicyjny system Smart TV (Hisesne VIDAA 5.0) umożliwia łatwy i szybki dostęp do wszystkich ulubionych treści i preinstalowanych aplikacji, jak np. Netflix, YouTube, PrimeVideo, UEFA.tv czy CDA.pl
– a także ponad 200 aplikacji globalnych i 60 regionalnych.   

 

 

Jakość dźwięku jak w kinie

Hisense A9G OLED 4K (dostępny w wersjach 55'' i 65'') to przede wszystkim doskonały, przestrzenny dźwięk. Zapewnia to system 2.1.2 z dwoma tylnymi głośnikami skierowanymi ku górze i dwoma wbudowanymi w subwoofer (Front-Firing Speakers). Dzięki technologii Dolby Atmos Sound, trójwymiarowy dźwięk wypełni całe pomieszczenie, a o jego optymalizację zadba system dźwięku przestrzennego DTS (Dedicated to Sound).

 

Hisense A9G OLED 4K cechuje doskonała jakość wykończenia i nieszablonowy design, który podkreśli każdy doskonały wystrój wnętrza. Komfort korzystania z aplikacji dostępnych w Smart TV umożliwi sterowanie głosowe w języku polskim, a także takie funkcje jak Google Assistant czy Alexa*.  

 

- Po krótkiej przerwie postanowiliśmy odświeżyć naszą linię TV OLED, aby wzmocnić ofertę telewizorów premium. Kontynuując niektóre serie lub decydując się na nowe, zawsze myślimy o kliencie końcowym. Staramy się tak rozłożyć akcenty związane z oprogramowaniem – jak HDR i Dolby Vision IQ, cetryfikacje TUV czy rozwiązania sterowania głosem – a technologiami obrazu (LED, OLED czy Mini-LED), aby osiągnąć maksymalną jakość. Zależy nam, by podczas oglądania telewizji – seriali, rozrywki czy wydarzeń sportowych doświadczenie widzów – zarówno z doskonałego obrazu, jak i dźwięku - było jak najlepsze
– mówi Konrad Arseniuk, Head of Sales TV, Hisense Polska.

 

Specyfikacje techniczne:

U9GQ ULED 4K: https://pl.hisense.com/produkty/telewizory/uled-tv/75u9gq/20003917 

A9G OLED 4K: https://pl.hisense.com/produkty/telewizory/oled-tv/65a9g/20003978

 

* funkcje nie są jeszcze dostępne w języku polskim

* * *

Hisense jest producentem TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, w tym m.in. lodówek, pralek i klimatyzatorów, którego produkty są dostępne na 6 kontynentach. Firma posiada swoje oddziały w 54 państwach, ma 16 centrów badań i rozwoju oraz 16 fabryk w różnych częściach świata. Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – firma jako pierwsza na świecie wprowadziła LASER TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii. Dowodem na to jest m.in. model 88L5 Sonic Screen Laser TV, pierwszy telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym. Hisense jest czwartą co do wielkości marką telewizorów na świecie i marką nr 1 w tym segmencie w Chinach. W 2018 roku Hisense przejął Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym znacznie poszerzył portfolio swoich produktów. Więcej informacji na stronie: https://pl.hisense.com/

 

Kontakt dla mediów:

 

Kinga Zwierzchowska

Marketing Manager

Gorenje Polska Sp. z o.o

Tel.: 606 891 731

kinga.zwierzchowska@gorenje.com

 

Konrad Arseniuk

Head of Sales TV Hisense Poland

Gorenje Polska Sp. z o.o

Tel.: +48 880 524 609

konrad.arseniuk@gorenje.com

 

Wojciech Skrok

Account Manager

Cohn & Wolfe

Tel.: 785 300 011

wojciech.skrok@cohnwolfe.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.