Komunikaty PR

HP rozszerza program partnerski HP Amplify

2021-07-23  |  11:15
Biuro prasowe

Z początkiem maja br. firma HP Inc. ogłosiła rozszerzenie programu HP
Amplify – pierwszego w swoim rodzaju globalnego programu partnerskiego, który od teraz obejmie również ponad 1350 dostawców online’owych, omnichannel i stacjonarnych Partnerów handlowych.

 

Udoskonalona wersja programu, wprowadzonego jesienią 2020 r. dla Partnerów handlowych, zapewnia dostęp do narzędzi niezbędnych do transformacji cyfrowej i wzrostu w czasach ewoluujących zachowań zakupowych konsumentów. Od 2 sierpnia 2021 r. firma HP zainicjuje przejście Partnerów detalicznych1 do programu HP Amplify i będzie kontynuować ten proces w kolejnych miesiącach.

 

HP Amplify zostało zaprojektowane tak, aby zapewniać dwie różne ścieżki dla handlu detalicznego (Synergy oraz Power, gdzie druga obejmuje również program Power CDR Retail skierowany do pod-dystrybutorów detalicznych). Od samego początku program był projektowany w taki sposób, aby umożliwić analizę danych i dostarczać szczegółowych informacji w różnych obszarach sprzedaży, aby wykorzystać je do rozwoju nowych strategii innowacji i systemów nagradzania Partnerów za ich wydajność
i współpracę. Rezultatem tych działań jest postępująca transformacja cyfrowa, budująca kulturę pracy,
a dzięki wspólnym narzędziom poszerzająca także globalny know-how.

 

Dla całej branży IT, a w szczególności dla kanału sprzedaży detalicznej, jasnym jest, że forma prowadzenia biznesu musi ulec zmianie. HP Amplify nie tylko ułatwia współpracę z HP, ale również wyznacza jasną ścieżkę, opartą na sprawdzonych schematach, którą mogą podążać Partnerzy firmy. Wszystko po to, by pomóc im w budowaniu wzrostu sprzedaży w przyszłości – tłumaczy Paweł Miszkiewicz, Dyrektor Kanału Partnerskiego HP Inc Polska. Wraz z naszą społecznością Partnerów, rozwijajmy nowe obszary, które dadzą nam przewagę nad konkurencją.

 

Nowe zasady handlu detalicznego

Branża detaliczna znacząco przyspieszyła swój rozwój, poprzez z rosnące (również z powodu pandemii) zapotrzebowanie klientów na rozwiązania IT w zdalnej  pracy, nauce i rozrywce. Według firmy Gartner, wykorzystanie zachodzącej transformacji będzie miało kluczowe znaczenie dla budowania i utrzymywania elastyczności, jakiej wymaga prowadzenie działalności gospodarczej w dzisiejszych czasach. W najbliższej przyszłości zmiany zachowań konsumentów będą miały większy wpływ na wartość w handlu detalicznym niż jakikolwiek inny czynnik.

 

Podczas gdy ruch w sklepach stacjonarnych zmalał, sprzedaż e-commerce wzrosła o ponad 27% w 2020 roku. Co więcej, oczekuje się, że do 2025 roku będzie stanowić 40% całkowitej sprzedaży towarów konsumenckich. Trendy, takie jak praca w modelu hybrydowym, pojawienie się prosumentów oraz ciągły rozwój handlu elektronicznego sprawiają, że współpraca z Partnerami branży detalicznej stała się ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Wraz z wprowadzeniem programu HP Amplify, firma HP pomaga sprzedawcom detalicznym z korzyścią dostosować się do tych zmian.

 

Obecnie klienci domagają się bliższych i bardziej spersonalizowanych relacji z markami – twierdzi Quentin Duminy, Global Buyer w Grupie Auchan, wiodącym sprzedawcą detalicznym z Francji. – Program HP Amplify for Retail pozwoli nam pogłębiać naszą wiedzę na temat wzorców konsumpcji za pomocą analizy danych, tak aby właściwie zaprojektować ścieżkę zakupową klienta, zarówno online jaki i w sklepach stacjonarnych.

 

Wydajność, Możliwości i Współpraca

HP Amplify oferuje specjalną platformę, zaprojektowaną tak aby wspierać rozwój strategii rynkowych. Działalność platformy opiera się na trzech głównych filarach: wydajności, możliwościach i współpracy.

 

Wydajność

Nowy program nagradza Partnerów zgodnie z różnorodnymi wskaźnikami wydajności związanymi ze sprzedażą produktów i przychodami. Spójny system wynagrodzeń, stymulatory sprzedaży i inne
narzędzia pomagają Partnerom detalicznym w ocenie wydajności i skuteczności działań.

 

Możliwości

Oprócz samych przychodów ze sprzedaży, HP Amplify mierzy sukcesy w oparciu o nowe możliwości, takie jak analizy danych, modele usług, działanie handlu online i stacjonarnego. HP Amplify nagradza Partnerów, którzy inwestują w rozwój, szkolenia i zdobywanie wiedzy. Dzięki takim działaniom mogą oni konkurować i odnosić sukcesy w świecie zdominowanym przez e-commerce.

 

Współpraca

Transformacja wymaga partnerskiej kooperacji. Firmy, które regularnie współpracują z dostawcami,
mogą wykazać wyższy wzrost, niższe koszty operacyjne i większą rentowność niż ich koledzy z branży. Firma HP będzie ściśle współpracować z Partnerami, aby zoptymalizować sprzedaż za pomocą narzędzi na poziomie sklepu i zaleceń dotyczących różnych kategorii.

 

Dodatkowe informacje na temat HP Amplify i FAQ dla Partnerów można znaleźć na stronie HP Press Center.

 

Ścieżka ku zrównoważonej przyszłości

Program HP Amplify może pomóc w zwróceniu uwagi na działania sprzyjające zrównoważonemu rozwojowi. Zainicjowany na początku tego roku dla Partnerów handlowych, HP Amplify™ Impact jest pierwszym w branży programem oceny Partnerów opartym na zasadach zrównoważonego rozwoju, dla którego priorytetem są: planeta (z naciskiem na działania na rzecz klimatu), ludzie (kwestie praw człowieka i równości społecznej), wspólnota (oraz jej cyfrowy kapitał).

 

Program HP Amplify Impact pomaga Partnerom wyznaczać oraz realizować śmiałe i długoterminowe cele. Partnerzy, którzy przystąpią do Programu HP Amplify Impact, dzięki współpracy z HP zyskają dostęp do rozbudowanego zaplecza inwestycji i inicjatyw firmy.

 

Firma HP, która uznawana jest za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie, do programu HP Amplify Impact przyjęła już ponad 1000 Partnerów z różnych krajów. Stanowi to istotny krok w realizacji celu firmy, jakim jest zdobycie tytułu najbardziej zrównoważonej i uczciwej firmy technologicznej do 2030 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce Biuro prasowe
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Przemysł

Brak krajowej polityki kosmicznej blokuje możliwości współpracy międzynarodowej. Wspólne projekty mogłyby być katalizatorem rozwoju sektora

Sektor kosmiczny jest jednym z najbardziej innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie obszarów w gospodarce. Zapotrzebowanie na kosmiczne technologie napędzają niestabilność gospodarczo-polityczna oraz kryzys klimatyczny. Rozwój polskiego sektora kosmicznego mocno przyspieszył po przystąpieniu Polski do ESA, jednak brak przyjętej polityki kosmicznej sprawia, że nie wykorzystujemy do końca związanego z tym potencjału. Brak jasnych przepisów utrudnia też współpracę bilateralną z innymi krajami.

Problemy społeczne

Wrocław najczęściej wskazywanym miejscem na ewentualną przeprowadzkę. To przekłada się na potencjał gospodarczy

40 proc. Polaków planujących w najbliższych latach przeprowadzkę wybrałoby Wrocław – wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Stolica Dolnego Śląska jest postrzegana jako miejsce, w którym można znaleźć dobrą pracę i mieszkanie, a komunikacja miejska działa w satysfakcjonujący sposób. Miasto jest również doceniane za walory turystyczne i chętnie odwiedzane przez podróżujących. Postrzeganie miasta przez mieszkańców i pracowników przekłada się również na potencjał inwestycyjny i zainteresowanie biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.