Komunikaty PR

Huawei Challenge 2.0 – podejmij wyzwanie i wygraj atrakcyjne nagrody

2021-11-19  |  16:03
Biuro prasowe

Trwa wyzwanie Huawei Challenge 2.0., w którym fani marki, skupieni w Społeczności, mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Konkurs trwa 7 tygodni i polega na realizacji zadań związanych z tematem przewodnim każdego z etapów konkursu.

Uczestnicy podejmujący miniwyzwania walczą o nagrody tygodniowe – obecnie do wygrania jest m.in. najnowszy smartwatch Watch GT 3. Ponadto, wszyscy, którzy podejmą co najmniej 12 z 14 zadań, powalczą o nagrody główne: smartfon Huawei nova 8i (który został zaprezentowany w zeszłym miesiącu, równocześnie z premierą smartfona Huawei nova 9), słuchawki FreeBuds 4 i opaskę sportową Band 6. Akcja trwa do 13 grudnia.

Aby wziąć udział w wyzwaniu tygodniowym, wystarczy zostawić komentarz pod postem konkursowym. We wtorki i piątki na stronie Społeczności Huawei publikowane są miniwyzwania nawiązujące do tematu danego tygodnia. W trwającym, czwartym tygodniu wyzwania, motywem jest „Watch GT 3”, a uczestnicy poznali już pierwsze zadanie, w którym na zdjęciu mają zaprezentować swój sposób na jesienne smutki. Ci, którzy opublikują swoją propozycję rozwiązania zadań zawalczą o nagrody przewidziane na ten tydzień – zwycięzca otrzyma kupon zniżkowy uprawniający do zakupu smartwatcha Watch GT 3 Active 42mm, drugie miejsce zostanie nagrodzone kuponem zniżkowym o wartości 200 zł do sklepu huawei.pl, a trzecie – kuponem z kodem do Huawei Video. W poprzednich tygodniach uczestnicy wyzwania mieli szansę zdobyć m.in. słuchawki FreeBuds Lipstick. Zwycięzcy tygodniowi wybierani są na podstawie kreatywnego i ciekawego podejścia do tematu zadania.

Każdy, kto podejmie co najmniej jedno miniwyzwanie związane z aktualnym motywem, weźmie udział w tygodniowym rozdaniu nagród. Ponadto wszyscy, którzy wypełnią co najmniej 12 z 14 miniwyzwań publikowanych w trakcie trwania całej akcji, będą mieć szansę na zdobycie nagród głównych.

Do Huawei Challenge 2.0 i walki o nagrody główne można dołączyć w każdej chwili – nie tylko wypełniając miniwyzwania dotyczące aktualnego tematu, pozwalające na zdobycie nagród tygodnia, ale także uzupełniając komentarz pod postami z zadaniami z poprzednich etapów. Zadania i motywy z poprzednich tygodni konkursu są opublikowane na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_70473/. Kupony uprawniające do zakupu urządzeń i kupony zniżkowe zostaną wysłane do zwycięzców w ciągu trzech dni roboczych w wiadomości prywatnej w Społeczności.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

K. Gawkowski: Polska w cyfrowej transformacji gospodarki awansowała do pierwszej ligi w Europie. 2,8 mld zł z KPO jeszcze ten proces przyspieszy

Uruchomiony na początku lipca przez Ministerstwo Cyfryzacji i BGK program „KPO: Pożyczka na cyfryzację” cieszy się dużym zainteresowaniem. Samorządy, uczelnie oraz firmy mogą wnioskować o wsparcie finansowe dla inwestycji w transformację cyfrową, m.in. modernizację infrastruktury czy cyberbezpieczeństwo. W sumie na ten cel trafi 2,8 mld zł (650 mln euro). Ze względu na krótki czas naboru obie instytucje organizują w poszczególnych województwach warsztaty dla wnioskodawców, które mają rozwiać ich wątpliwości przy przygotowywaniu wniosków.

Prawo

Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.

Infrastruktura

Nowe przepisy o ochronie ludności cywilnej wprowadzają obowiązkowe elastyczne zbiorniki na wodę. Mają one służyć w razie suszy, pożarów czy wybuchu wojny

Samorządy będą musiały posiadać m.in. elastyczne zbiorniki na wodę pitną i przenośne magazyny wody przeciwpożarowej. To element odpowiedniego przygotowania zasobów na wypadek sytuacji kryzysowych, kataklizmów czy wybuchu konfliktu, wprowadzony nowymi przepisami o ochronie ludności. Eksperci podkreślają, że tego typu rozwiązania to innowacyjne produkty, które nie tylko ułatwiają logistykę w sytuacjach kryzysowych, ale także mogą znacząco skrócić czas reakcji służb ratunkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.