Komunikaty PR

Huawei Challenge 2.0 – podejmij wyzwanie i wygraj atrakcyjne nagrody

2021-11-19  |  16:03
Biuro prasowe

Trwa wyzwanie Huawei Challenge 2.0., w którym fani marki, skupieni w Społeczności, mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Konkurs trwa 7 tygodni i polega na realizacji zadań związanych z tematem przewodnim każdego z etapów konkursu.

Uczestnicy podejmujący miniwyzwania walczą o nagrody tygodniowe – obecnie do wygrania jest m.in. najnowszy smartwatch Watch GT 3. Ponadto, wszyscy, którzy podejmą co najmniej 12 z 14 zadań, powalczą o nagrody główne: smartfon Huawei nova 8i (który został zaprezentowany w zeszłym miesiącu, równocześnie z premierą smartfona Huawei nova 9), słuchawki FreeBuds 4 i opaskę sportową Band 6. Akcja trwa do 13 grudnia.

Aby wziąć udział w wyzwaniu tygodniowym, wystarczy zostawić komentarz pod postem konkursowym. We wtorki i piątki na stronie Społeczności Huawei publikowane są miniwyzwania nawiązujące do tematu danego tygodnia. W trwającym, czwartym tygodniu wyzwania, motywem jest „Watch GT 3”, a uczestnicy poznali już pierwsze zadanie, w którym na zdjęciu mają zaprezentować swój sposób na jesienne smutki. Ci, którzy opublikują swoją propozycję rozwiązania zadań zawalczą o nagrody przewidziane na ten tydzień – zwycięzca otrzyma kupon zniżkowy uprawniający do zakupu smartwatcha Watch GT 3 Active 42mm, drugie miejsce zostanie nagrodzone kuponem zniżkowym o wartości 200 zł do sklepu huawei.pl, a trzecie – kuponem z kodem do Huawei Video. W poprzednich tygodniach uczestnicy wyzwania mieli szansę zdobyć m.in. słuchawki FreeBuds Lipstick. Zwycięzcy tygodniowi wybierani są na podstawie kreatywnego i ciekawego podejścia do tematu zadania.

Każdy, kto podejmie co najmniej jedno miniwyzwanie związane z aktualnym motywem, weźmie udział w tygodniowym rozdaniu nagród. Ponadto wszyscy, którzy wypełnią co najmniej 12 z 14 miniwyzwań publikowanych w trakcie trwania całej akcji, będą mieć szansę na zdobycie nagród głównych.

Do Huawei Challenge 2.0 i walki o nagrody główne można dołączyć w każdej chwili – nie tylko wypełniając miniwyzwania dotyczące aktualnego tematu, pozwalające na zdobycie nagród tygodnia, ale także uzupełniając komentarz pod postami z zadaniami z poprzednich etapów. Zadania i motywy z poprzednich tygodni konkursu są opublikowane na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_70473/. Kupony uprawniające do zakupu urządzeń i kupony zniżkowe zostaną wysłane do zwycięzców w ciągu trzech dni roboczych w wiadomości prywatnej w Społeczności.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.