Huawei Challenge 2.0 – podejmij wyzwanie i wygraj atrakcyjne nagrody
Trwa wyzwanie Huawei Challenge 2.0., w którym fani marki, skupieni w Społeczności, mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Konkurs trwa 7 tygodni i polega na realizacji zadań związanych z tematem przewodnim każdego z etapów konkursu.
Uczestnicy podejmujący miniwyzwania walczą o nagrody tygodniowe – obecnie do wygrania jest m.in. najnowszy smartwatch Watch GT 3. Ponadto, wszyscy, którzy podejmą co najmniej 12 z 14 zadań, powalczą o nagrody główne: smartfon Huawei nova 8i (który został zaprezentowany w zeszłym miesiącu, równocześnie z premierą smartfona Huawei nova 9), słuchawki FreeBuds 4 i opaskę sportową Band 6. Akcja trwa do 13 grudnia.
Aby wziąć udział w wyzwaniu tygodniowym, wystarczy zostawić komentarz pod postem konkursowym. We wtorki i piątki na stronie Społeczności Huawei publikowane są miniwyzwania nawiązujące do tematu danego tygodnia. W trwającym, czwartym tygodniu wyzwania, motywem jest „Watch GT 3”, a uczestnicy poznali już pierwsze zadanie, w którym na zdjęciu mają zaprezentować swój sposób na jesienne smutki. Ci, którzy opublikują swoją propozycję rozwiązania zadań zawalczą o nagrody przewidziane na ten tydzień – zwycięzca otrzyma kupon zniżkowy uprawniający do zakupu smartwatcha Watch GT 3 Active 42mm, drugie miejsce zostanie nagrodzone kuponem zniżkowym o wartości 200 zł do sklepu huawei.pl, a trzecie – kuponem z kodem do Huawei Video. W poprzednich tygodniach uczestnicy wyzwania mieli szansę zdobyć m.in. słuchawki FreeBuds Lipstick. Zwycięzcy tygodniowi wybierani są na podstawie kreatywnego i ciekawego podejścia do tematu zadania.
Każdy, kto podejmie co najmniej jedno miniwyzwanie związane z aktualnym motywem, weźmie udział w tygodniowym rozdaniu nagród. Ponadto wszyscy, którzy wypełnią co najmniej 12 z 14 miniwyzwań publikowanych w trakcie trwania całej akcji, będą mieć szansę na zdobycie nagród głównych.
Do Huawei Challenge 2.0 i walki o nagrody główne można dołączyć w każdej chwili – nie tylko wypełniając miniwyzwania dotyczące aktualnego tematu, pozwalające na zdobycie nagród tygodnia, ale także uzupełniając komentarz pod postami z zadaniami z poprzednich etapów. Zadania i motywy z poprzednich tygodni konkursu są opublikowane na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_70473/. Kupony uprawniające do zakupu urządzeń i kupony zniżkowe zostaną wysłane do zwycięzców w ciągu trzech dni roboczych w wiadomości prywatnej w Społeczności.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.