Huawei nova 9 – wszechstronny smartfon w popularnej serii dla młodych
Od momentu wprowadzenia serii Huawei nova w 2016 roku, firma stale dba o to, by w jej portfolio znajdowały się urządzenia zaprojektowane z myślą o młodych użytkownikach – dopasowane do ich oczekiwań i panujących trendów.
Najnowszy fotograficzny smartfon Huawei – Huawei nova 9, podobnie, jak poprzednie odsłony serii, wyraża tę samą ideę – łączy w sobie innowacyjną technologię, modny design, potężne aparaty – w tym bardzo mocny aparat selfie, doskonałą wydajność i oferuje inteligentne funkcjonalności współpracy z wieloma urządzeniami marki. To właśnie dobre rozumienie potrzeb swoich najmłodszych klientów i ich dynamicznego stylu życia, pozwoliło firmie stworzyć mocną i wszechstronną linię smartfonów, która ma w sobie wszystko, co potrzebne, by dostarczać ekscytujących doświadczeń użytkownikom na całym świecie.
Jak powstała seria Huawei nova
Huawei wprowadził serię nova w Chinach i za granicą z myślą o młodych użytkownikach marki. Jej nazwa nawiązuje do łacińskiego słowa "novus", które było łączone z odkryciem przez astronomów nowej gwiazdy. Seria powstała z inspiracji tajemniczą i romantyczną wizją, mającą swoje źródła w nurcie science-fiction. Słowo „nova” nawiązuje jednocześnie do „innowacji”, jak i charakteru serii smartfonów.
Huawei dba o to, by kolejne modele popularnych serii smartfonów marki wpisywały się w spójną wizję linii. Flagowa seria Mate jest synonimem siły napędowej innowacji technologicznych i reprezentuje szczyt możliwości badawczo-rozwojowych firmy Huawei. Druga linia flagowców – seria P – zdecydowanie podkreśla przywiązanie marki do wysokiej klasy designu i łączy z nim najnowocześniejsze osiągnięcia technologii, nie tylko w zakresie fotografii mobilnej. Seria Huawei nova, pozycjonowana jako flagowy smartfon dla młodych użytkowników, od początku miała symbolizować młodość, bycie na czasie i kojarzyć się z piękną estetyką.
Seria Huawei nova została wprowadzona na rynek w Chinach w 2016 roku i od tego momentu jej dostępność była rozszerzana na kolejne regiony na świecie – dziś jest dostępna w Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Ameryce Łacińskiej. W ciągu ostatnich pięciu lat w serii znalazło się ponad 10 popularnych na całym świecie produktów, które cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów – do 22 września 2021 roku, seria zgromadziła globalnie ponad 190 milionów użytkowników. Ostatnia premiera modelu nova 9, który wyróżnia się potężnym aparatem fotograficznym 50 MP Ultra Vision, superszybkim ładowaniem oraz ultrasmukłą i lekką konstrukcją, to droga, by poszerzyć grono fanów tej linii smartfonów Huawei.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.