Komunikaty PR

Huawei otwiera salon interaktywny w Wiedniu: premiera Huawei nova

2021-10-19  |  10:00
Biuro prasowe

Już 20 października, czyli na dzień przed wiedeńską premierą najnowszych smartfonów z serii Huawei nova, marka otworzy w stolicy Austrii swój pierwszy flagowy sklep, w którym znajdzie się interaktywna strefa pozwalająca doświadczyć innowacyjnych rozwiązań smart home. Huawei Flagship Store to 600 metrów kwadratowych powierzchni rozłożonej na 5 piętrach, gdzie konsumenci będą mogli doświadczyć najnowszych produktów marki i dedykowanych im usług. W dniu uroczystego otwarcia na fanów Huawei będą czekać upominki i ekscytujący konkurs.

Najnowszy flagowy sklep Huawei w Wiedniu został zlokalizowany na najbardziej prestiżowej ulicy handlowej miasta – Kärntner Straße. Inspirowany naturą projekt wnętrza nawiązuje stylistyką do innych salonów w Europie, które charakteryzuje wysokiej klasy design. Wyjątkowy żyrandol przypominający wodospad wizualnie łączy dwa piętra, a rośliny we wnętrzu podkreślają wrażliwość marki na kwestie związane ze środowiskiem naturalnym. Na wszystkich gości wiedeńskiego Huawei Flagship Store będzie czekał zespół 20 konsultantów posługujących się kilkunastoma językami, by udzielić im wsparcia i wszelkich informacji o produktach i ofertach marki.

Klienci będą mogli poznać i przetestować najnowsze produkty z portfolio Huawei – smartfony, laptopy, monitory, urządzenia audio i wearables, a także sprawdzić możliwości ich dopasowania do indywidualnych potrzeb. W interaktywnej części salonu klienci będą mogli odkryć możliwości zautomatyzowanego domu, m.in. inteligentnej kuchni i salonu, których bezproblemową obsługę umożliwia autorski system operacyjny Huawei HarmonyOS. W strefie serwisowej na klientów będą czekać atrakcyjne cykliczne oferty i promocje. Jeśli tylko części zamienne do urządzeń będą dostępne na miejscu, naprawy będą realizowane jeszcze tego samego dnia w sklepie. Naprawione urządzenia będą zwracane klientom po ich dokładnym wyczyszczeniu i dezynfekcji.

Na uroczysty dzień otwarcia Huawei przygotował atrakcje, w tym konkurs z cennymi nagrodami.  Zabawa będzie polegać na zdobyciu klucza (klucze będą rozdawane ludziom na ulicach w centrum miasta), dotarciu do sklepu Huawei i otwarciu przezroczystej gabloty. W gablotach czekać będą urządzenia Huawei, między innymi Huawei MateBook X Pro, Huawei Mate 40 Pro, różne urządzenia wearables i produkty audio.

Flagowy sklep Huawei w Wiedniu to kolejne takie miejsce w Europie – wcześniej Huawei otworzył salony w Berlinie, Barcelonie, Madrycie, Paryżu i Londynie. Pierwszy, globalny Huawei Flagship Store został otwarty we wrześniu 2019 roku w Shenzhen. Huawei posiada też sklepy typu Huawei Experience Store – jest ich ponad 5 000 w skali świata, a jeden z nich zlokalizowany jest w Warszawie, w centrum handlowym Westfield Arkadia. Łączna liczba sklepów detalicznych i stref ekspozycyjnych Huawei na świecie to prawie 60 000.

O Huawei Consumer Business Group
Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Huawei Consumer Business Group (CBG), jedna z trzech grup biznesowych firmy, oferuje konsumentom w Polsce szeroką gamę produktów, które dzięki zaawansowanym technologiom, ułatwiają codzienne życie. Portfolio Huawei zawiera szeroki wachlarz produktów: smartfony, laptopy, tablety, monitory, smartwatche, opaski sportowe, bezprzewodowe słuchawki, głośniki, routery czy rozwiązania chmurowe. Od 2019 roku Huawei intensywnie rozwija swój autorski ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami AppGallery, który w skali świata oferuje dostęp do ponad 141 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, w tym ponad 8000 aplikacji w języku polskim. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 550 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Firma ma ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu technologii teleinformatycznych, a motto marki „Make it possible” jest gwarancją stałego wysiłku firmy w dostarczaniu użytkownikom na całym świecie najnowocześniejszych, innowacyjnych technologii, urządzeń i usług.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group: consumer.huawei.com/pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Showroom VisionCube z Sony Crystal LED Biuro prasowe
2024-06-27 | 16:15

Showroom VisionCube z Sony Crystal LED

Atutem showroomów jest możliwość przetestowania wysoko zaawansowanych rozwiązań przed zakupem. To szansa na rozmowę z ekspertami, aby pozyskać wiedzę, sprecyzować oczekiwania i na
IT i technologie Kolejny nowy najemca w Blue City - to szybko rosnąca hiszpańska marka
2024-06-27 | 14:00

Kolejny nowy najemca w Blue City - to szybko rosnąca hiszpańska marka

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
IT i technologie Ponadczasowa Podróż: Kroniki Titanic Belfast
2024-06-27 | 13:00

Ponadczasowa Podróż: Kroniki Titanic Belfast

Panasonic przekształca Titanic Belfast, oferując niezwykle silne i poruszające doświadczenie immersyjne. Dzięki zaawansowanej technologii LCD, ta znana atrakcja turystyczna zapewnia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Samorządy mogą liczyć na rekordowe finansowanie w tej perspektywie finansowej UE. Pierwsze środki już do nich trafiają

– Poza środkami własnymi samorządy mają dostęp do środków unijnych i do kredytów. To są trzy nogi, na których stoi finansowanie jednostek samorządu terytorialnego – podkreśla Mateusz Walewski, główny ekonomista Banku Gospodarstwa Krajowego. Bank w kwietniu br. uruchomił pierwszy instrument finansowany z KPO, czyli pożyczki wspierające zieloną transformację miast, z budżetem wynoszącym prawie 9 mld euro. Samorządy będą mogły sfinansować z tych środków inwestycje, które powodują, że miasto jest bardziej zielone, nowoczesne i przyjazne dla mieszkańców. Samorządy z niecierpliwością wyczekują również reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego, która ma ustabilizować ich sytuację po zmianach wprowadzonych w tzw. Polskim Ładzie.

Regionalne –

Przyspiesza dekarbonizacja ciepłownictwa. Elektrociepłownia w Bydgoszczy od przyszłego roku zrezygnuje z kolejnych kotłów węglowych

Elektrociepłownia Bydgoszcz II, należąca do PGE Energia Ciepła, wchodzi w kluczowy etap inwestycji, która ma doprowadzić do wyłączenia dwóch z czterech kotłów węglowych i ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 17 proc. To oznacza, że od II kwartału 2025 roku mieszkańcy Bydgoszczy będą korzystać z ciepła wytworzonego w nowych niskoemisyjnych źródłach. To jeden z kilku realizowanych projektów PGE Energia Ciepła, które zmierzają do dekarbonizacji w ciepłownictwie.

Nauka

Polski przemysł kosmiczny jest gotowy na zwiększanie udziału w programach Europejskiej Agencji Kosmicznej. Do tego będzie potrzebować coraz więcej wykwalifikowanych kadr

Pierwsza grupa młodych inżynierów z Polski rozpoczęła dwuletni staż w ośrodkach Europejskiej Agencji Kosmicznej w Niderlandach, Hiszpanii, Francji i Niemczech. W sumie do 2025 roku na staże do ESA zostanie skierowanych 30 kandydatów z Polski, którzy wezmą udział w kluczowych przedsięwzięciach naukowych i technologicznych agencji. To tylko jedna z inicjatyw nakierowanych na kształcenie kadr do pracy w sektorze kosmicznym. Sytuacja w tym zakresie poprawiła się na przestrzeni ostatnich lat, jednak w związku z szybkim rozwojem branży w nadchodzących latach zapotrzebowanie na wykwalifikowanych ekspertów będzie rosło.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.