Komunikaty PR

Huawei otwiera salon interaktywny w Wiedniu: premiera Huawei nova

2021-10-19  |  10:00
Biuro prasowe

Już 20 października, czyli na dzień przed wiedeńską premierą najnowszych smartfonów z serii Huawei nova, marka otworzy w stolicy Austrii swój pierwszy flagowy sklep, w którym znajdzie się interaktywna strefa pozwalająca doświadczyć innowacyjnych rozwiązań smart home. Huawei Flagship Store to 600 metrów kwadratowych powierzchni rozłożonej na 5 piętrach, gdzie konsumenci będą mogli doświadczyć najnowszych produktów marki i dedykowanych im usług. W dniu uroczystego otwarcia na fanów Huawei będą czekać upominki i ekscytujący konkurs.

Najnowszy flagowy sklep Huawei w Wiedniu został zlokalizowany na najbardziej prestiżowej ulicy handlowej miasta – Kärntner Straße. Inspirowany naturą projekt wnętrza nawiązuje stylistyką do innych salonów w Europie, które charakteryzuje wysokiej klasy design. Wyjątkowy żyrandol przypominający wodospad wizualnie łączy dwa piętra, a rośliny we wnętrzu podkreślają wrażliwość marki na kwestie związane ze środowiskiem naturalnym. Na wszystkich gości wiedeńskiego Huawei Flagship Store będzie czekał zespół 20 konsultantów posługujących się kilkunastoma językami, by udzielić im wsparcia i wszelkich informacji o produktach i ofertach marki.

Klienci będą mogli poznać i przetestować najnowsze produkty z portfolio Huawei – smartfony, laptopy, monitory, urządzenia audio i wearables, a także sprawdzić możliwości ich dopasowania do indywidualnych potrzeb. W interaktywnej części salonu klienci będą mogli odkryć możliwości zautomatyzowanego domu, m.in. inteligentnej kuchni i salonu, których bezproblemową obsługę umożliwia autorski system operacyjny Huawei HarmonyOS. W strefie serwisowej na klientów będą czekać atrakcyjne cykliczne oferty i promocje. Jeśli tylko części zamienne do urządzeń będą dostępne na miejscu, naprawy będą realizowane jeszcze tego samego dnia w sklepie. Naprawione urządzenia będą zwracane klientom po ich dokładnym wyczyszczeniu i dezynfekcji.

Na uroczysty dzień otwarcia Huawei przygotował atrakcje, w tym konkurs z cennymi nagrodami.  Zabawa będzie polegać na zdobyciu klucza (klucze będą rozdawane ludziom na ulicach w centrum miasta), dotarciu do sklepu Huawei i otwarciu przezroczystej gabloty. W gablotach czekać będą urządzenia Huawei, między innymi Huawei MateBook X Pro, Huawei Mate 40 Pro, różne urządzenia wearables i produkty audio.

Flagowy sklep Huawei w Wiedniu to kolejne takie miejsce w Europie – wcześniej Huawei otworzył salony w Berlinie, Barcelonie, Madrycie, Paryżu i Londynie. Pierwszy, globalny Huawei Flagship Store został otwarty we wrześniu 2019 roku w Shenzhen. Huawei posiada też sklepy typu Huawei Experience Store – jest ich ponad 5 000 w skali świata, a jeden z nich zlokalizowany jest w Warszawie, w centrum handlowym Westfield Arkadia. Łączna liczba sklepów detalicznych i stref ekspozycyjnych Huawei na świecie to prawie 60 000.

O Huawei Consumer Business Group
Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Huawei Consumer Business Group (CBG), jedna z trzech grup biznesowych firmy, oferuje konsumentom w Polsce szeroką gamę produktów, które dzięki zaawansowanym technologiom, ułatwiają codzienne życie. Portfolio Huawei zawiera szeroki wachlarz produktów: smartfony, laptopy, tablety, monitory, smartwatche, opaski sportowe, bezprzewodowe słuchawki, głośniki, routery czy rozwiązania chmurowe. Od 2019 roku Huawei intensywnie rozwija swój autorski ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami AppGallery, który w skali świata oferuje dostęp do ponad 141 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, w tym ponad 8000 aplikacji w języku polskim. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 550 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Firma ma ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu technologii teleinformatycznych, a motto marki „Make it possible” jest gwarancją stałego wysiłku firmy w dostarczaniu użytkownikom na całym świecie najnowocześniejszych, innowacyjnych technologii, urządzeń i usług.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group: consumer.huawei.com/pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.