Komunikaty PR

Huawei prezentuje nowy smartwatch Watch GT 3 oraz słuchawki FreeBuds Lipstick

2021-10-21  |  15:40
Biuro prasowe

Podczas dzisiejszej premiery w Wiedniu, Huawei zaprezentował nowy smartwatch Watch GT 3 z wydajną baterią umożliwiającą pracę do 2 tygodni na jednym ładowaniu i designem klasy premium. Nowością jest też luksusowa edycja bezprzewodowych słuchawek FreeBuds Lipstick, które wyróżniają się czerwonym kolorem, a spakowane zostały w unikalne, eleganckie etui w kształcie szminki, które pełni też rolę ładowarki.

Huawei pokazał smartwatch i słuchawki obok swoich najnowszych smartfonów nova 9 i nova 8i, które od dziś dostępne są w Polsce w przedsprzedaży. O dostępności Watch GT 3 i FreeBuds Lipstick marka będzie informować na bieżąco.

Huawei Watch GT 3 – wydajna bateria i design klasy premium

Mocne strony Huawei Watch GT 3 to długi czas pracy oraz szereg innowacyjnych funkcji, między innymi monitorowanie zdrowia i aktywności fizycznej. Bateria w Watch GT 3 działa nawet do 2 tygodni na jednym ładowaniu, a zaledwie 10 minut bezprzewodowego ładowania pozwala na doładowanie baterii do 20%. Tarcza Huawei Watch GT 3, tak jak tarcze pozostałych smartwatchy z serii, pokryta jest wysokiej jakości szkłem i ma zakrzywione krawędzie. Dzięki zastosowaniu nanopowłoki ochronnej, wyświetlacz jest odporny na zarysowania i ślady odcisków palców. Smartwatch będzie dostępny w dwóch wariantach: 46 mm (Active, Classic i Elite) oraz 42 mm (Active i Elite).

Huawei Watch GT 3 obsługuje aż 100 trybów sportowych, w tym 19 profesjonalnych dyscyplin, 12 rodzajów aktywności na świeżym powietrzu oraz 7 treningów halowych. Urządzenie rejestruje kluczowe dane takie jak czas trwania treningu, spalone kalorie, tętno, postęp ćwiczeń czy czas regeneracji. Urządzenie obsługuje także ulepszoną technologię TruSeen™ 4.5 z całodobowym monitorowaniem pulsu oraz natlenienia krwi SpO2, a także możliwość mierzenia poziomu stresu i jakości snu. Watch GT 3 został wyposażony w aż osiem sensorów, dzięki którym użytkownik otrzymuje jeszcze dokładniejszy pomiar tętna w porównaniu do poprzedniej generacji urządzenia.

Nowy smartwatch Huawei przynosi również nowy wygląd interfejsu wyświetlacza – menu aplikacji oparte jest na motywie szachownicy, dzięki czemu odczytywanie informacji jest proste i wygodne. Urządzenie wyposażone jest również w obrotową koronkę, która pozwala na jego szybką i wygodną obsługę.

Huawei FreeBuds Lipstick – bezprzewodowe słuchawki z eleganckim etui w kształcie szminki

Słuchawki FreeBuds Lipstick to stylowa edycja słuchawek dousznych łącząca w sobie luksusowy design z technologią zapewniającą dźwięk najwyższej jakości. Urządzenie zostało wyposażone w wyjątkowe etui w kształcie szminki, wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej z błyszczącym wykończeniem. Wewnątrz etui znajdują się eleganckie słuchawki douszne w czerwonym kolorze. FreeBuds Lipstick są kompatybilne ze smartfonami różnych marek, działających w oparciu o system Android lub iOS.

Wyniki biznesowe Huawei i siła marki

Obok premierowych urządzeń, Derek Yu, prezes Huawei CBG na Europę Środkowo-Wschodnią, Skandynawię i Kanadę, przedstawił w Wiedniu najnowsze wyniki biznesowe firmy i informacje o sile marki Huawei. Od stycznia do października tego roku Huawei wygenerował przychody w wysokości 320,4 miliardów juanów, przy marży zysku netto wynoszącej 9,8% i przychodach z działalności konsumenckiej sięgających 135,7 miliardów juanów.

- Oczekujemy, że ten rok zamkniemy dobrym wynikiem finansowym, podobnie jak zeszły. Nieustannie rozwijamy nasze produkty, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Z myślą o nich otwieramy nowe sklepy, wczoraj otworzyliśmy flagowy salon marki w Wiedniu. Rozbudowujemy też sieć dystrybucji naszych produktów – liczba sklepów, w których jesteśmy obecni w skali świata, to prawie 60 tysięcy – powiedział Derek Yu.

Huawei poinformował również o skali inwestycji w badania i rozwój swoich produktów i usług, które w ciągu dziesięciu lat przekroczyły łączną sumę 720 milionów juanów. Firma awansowała również w rankingu największych przedsiębiorstw Fortune 500 o pięć punktów w stosunku do 2020 roku i zajmuje obecnie 44. miejsce. W tym roku Huawei znalazł się też na liście dziesięciu najlepszych pracodawców na świecie według magazynu Forbes, zajmując obecnie 8. miejsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.