Komunikaty PR

Huawei Watch GT 3 – nowa seria smartwatchy dostępna w przedsprzedaży z bezprzewo

2021-11-03  |  16:00
Biuro prasowe

Huawei wprowadza do sprzedaży w Polsce nową serię smartwatchy Huawei Watch GT 3 w wersji 46 mm i 42 mm. Nowe, inteligentne zegarki wyróżniają się uniwersalnym, stylowym designem, długim czasem pracy na jednym ładowaniu oraz ulepszonymi funkcjami monitorującymi zdrowie.

 

Do 21 listopada smartwatche dostępne są w ofercie przedsprzedażowej z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 4i. Huawei Watch GT 3 (46 mm) dostępny jest w trzech wersjach: Active z paskiem z fluoroelastomeru można kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 1 099 zł, Classic na skórzanym pasku – za 1 199 zł, a Elite na eleganckiej bransolecie – za 1 399 zł.

Huawei Watch GT 3 (42 mm) dostępny jest w dwóch wersjach: Active na skórzanym pasku można kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 1 149 zł oraz Elegant na złotej bransolecie za 1 399 zł.

Huawei Watch GT 3 (46 mm i 42 mm) w ofercie przedsprzedażowej ze słuchawkami Huawei FreeBuds 4i można kupić w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Neonet, x-kom i Komputronik, a także w strefie marki na Allegro. Oferta może różnić się w zależności od sklepu, szczegóły znajdują się u partnerów.

Huawei Watch GT 3 – klasyczny design, uniwersalny styl

Huawei Watch GT 3 dostępny jest w dwóch wersjach – z kopertą o średnicy 46 mm oraz 42 mm. Cała seria łączy klasyczny design, który można dopasować do swojego stylu, z precyzyjnymi funkcjami monitorowania zdrowia, stresu, snu oraz aktywności fizycznej.

W porównaniu do poprzedniej generacji, Huawei Watch GT 3 zapewnia większe pole wyświetlacza – wersja 46 mm wyposażona jest w ekran AMOLED o przekątnej 1,43 cala, a wersja 42 mm – w ekran AMOLED 1,32 cala. Ekran pokryty jest przejrzystym, zakrzywionym szkłem 3D o wysokiej przezroczystości, które zapewnia lepszą widoczność. Dzięki zastosowaniu nanopowłoki ochronnej, wyświetlacz jest odporny na zarysowania i ślady odcisków palców. Tylna część obudowy to wypolerowane, wypukłe szkło, które dopasowuje się do kształtu nadgarstka. Konstrukcja nie tylko zapewnia komfort noszenia, ale również pozwala redukować zakłócenia zewnętrzne i poprawia jakość sygnału mierzącego tętno.

Obrotowa koronka umożliwia wygodniejszą nawigację między funkcjami, a nowy wygląd menu przypominający szachownicę pozwala na łatwiejsze odnalezienie pożądanej funkcji. Seria Watch GT 3 umożliwia również instalowanie aplikacji firm trzecich na smartwatchu – lista aplikacji dostępna jest po sparowaniu zegarka z aplikacją Huawei Zdrowie.

Smartwatche z serii Huawei Watch GT 3 charakteryzują się długim czasem pracy na jednym ładowaniu – w przypadku wersji 46 mm są to nawet 2 tygodnie, a w przypadku wersji 42 mm – do tygodnia.

Zdrowie pod kontrolą – ulepszona technologia Huawei TruSeen 5.0+

Huawei Watch GT 3 wyposażony jest w ulepszoną funkcję monitorującą zdrowie Huawei TruSeen 5.0+ – aż 8 sensorów oraz algorytm AI zapewniają dokładniejszy pomiar tętna, temperatury skóry oraz analizę faz snu przy mniejszym zużyciu energii. Huawei Watch GT 3 umożliwia całodobowy pomiar stresu oraz dostarcza porad, jak skutecznie sobie z nim radzić. Nowa seria wprowadza również zupełnie nową funkcję – Healthy Living Shamrock, czyli spersonalizowanego asystenta zdrowia, który regularnie przypomina o zdrowych nawykach i działaniach wspomagających zdrowie – piciu wody, przyjmowaniu leków czy regularnych ćwiczeniach.

Ulepsz swój trening z Watch GT 3

Huawei Watch GT 3 oferuje ponad 100 trybów treningów, 18 profesjonalnych i ponad 85 dodatkowych. Co więcej, smartwatch dostarcza spersonalizowane plany treningowe, opierając je na analizach kondycji fizycznej użytkownika oraz jego nawykach – użytkownik może ustalać własne cele treningowe i monitorować wyniki w czasie rzeczywistym na zegarku lub w aplikacji Huawei Zdrowie. Ponadto asystent treningowy dostarczy wskazówki treningowe na różnych etapach. W czasie treningu, smartwatch powiadamia za pomocą asystenta głosowego o aktualnych celach, stanie treningu, a także postępach w sprawności. Jeszcze dokładniejszy GPS zapewnia użytkownikom jeszcze dokładniejsze mapowanie lokalizacji geograficznej.

„Styl ponad czasem” kampania marketingowa z udziałem Roberta Lewandowskiego

Startowi sprzedaży najnowszych smartwatchy z serii Watch GT 3 towarzyszy również kampania marketingowa promująca uniwersalny design produktu, długi czas pracy na jednym ładowaniu oraz funkcje monitorujące zdrowie. Głównym jej elementem będzie spot z udziałem ambasadora Huawei Roberta Lewandowskiego, który będzie dostępny w kanałach digital i social media marki. W kampanię digital zaangażowani będą również popularni influencerzy – restauratorka Lara Gessler, aktor Maciej Musiał oraz aktor Mikołaj Roznerski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.