Huawei Wireless Mouse GT, pierwsza gamingowa myszka marki dostępna w Polsce
Huawei wprowadza do sprzedaży na polskim rynku Huawei Wireless Mouse GT, pierwszą bezprzewodową myszkę gamingową marki. Do 22 sierpnia będzie można ją kupić w ofercie przedsprzedażowej w zestawie z opaską sportową Huawei Band 6 w rekomendowanej cenie detalicznej 499 zł.
Huawei Wireless Mouse GT w zestawie z opaską sportową Huawei Band 6 dostępna jest od dzisiaj w sklepie internetowym huawei.pl, a w kolejnych dniach będzie można ją kupić również u partnerów.
Huawei Wireless Mouse GT to pierwsza myszka w portfolio marki przeznaczona dla osób grających w gry. Myszka wyróżnia się możliwością połączenia jej z komputerem aż na trzy sposoby – za pomocą Bluetooth lub Wi-Fi 2,4 GHz, a także przewodowo z użyciem USB-C. Myszka wyposażona jest w wysokiej klasy czujniki fotoelektryczne, które pozwalają zmniejszyć czas reakcji na kliknięcie oraz ograniczyć ilość błędów, w tym ryzyko podwójnego kliknięcia. Pięć stylów podświetlenia pozwala dopasować design urządzenia do własnych potrzeb i preferencji.
Czułość myszki można szybko i wygodnie regulować w zakresie od 100 DPI do aż 16 000 DPI. Dodatkowo, wysoka maksymalna częstotliwość próbkowania oraz prędkość maksymalna 400 IPS pozwolą na precyzyjną rozgrywkę nawet w najbardziej wymagających sytuacjach. Huawei Wireless Mouse GT wyposażona jest w akumulator o pojemności 790 mAh, który umożliwia nawet 340 godzin pracy bez włączonego podświetlenia oraz 60 godzin z włączonym podświetleniem. Już 5 minut ładowania przewodowego pozwala na 35 godzin pracy, a pełne ładowanie akumulatora zajmuje około 90 minut. Myszka obsługuje standard ładowania bezprzewodowego.

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE
Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.
Ochrona środowiska
Ponad 2 mld ludzi nie ma dostępu do czystej wody. To pogłębia ubóstwo i nierówności społeczne

Brak dostępu do wody pitnej to dziś codzienność m.in. w niektórych krajach Afryki Wschodniej. Idzie za tym nie tylko zwiększone ryzyko chorób, ale też pogłębiające się ubóstwo i nierówności społeczne. Mieszkańcy najbardziej dotkniętych suszą rejonów muszą się bowiem skupiać na poszukiwaniu wody zamiast na pracy czy nauce. ONZ szacuje, że realizacja do 2030 roku Celu 6. Zrównoważonego Rozwoju wymaga znacznego przyspieszenia.
Przemysł
Europejczycy popierają większe zaangażowanie UE w obronność. Prawie 90 proc. oczekuje ściślejszej współpracy państw członkowskich

90 proc. obywateli UE wskazuje, że państwa członkowskie powinny się bardziej zjednoczyć w obliczu obecnych wyzwań. Co istotne, dwie trzecie badanych oczekuje, że UE bardziej zaangażuje się w ich ochronę przed globalnymi zagrożeniami – wskazuje „Eurobarometr 2025”. Takie podejście jest dziś dominujące w większości krajów członkowskich. Sprzyjają temu także narzędzia proponowane przez KE na rzecz zwiększania inwestycji w rozwój zdolności obronnych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.