IFS otrzymuje wyróżnienie Gartner Peer Insights Customers’ Choice za 2020 rok
IFS Poland
ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/
Gartner Peer Insights Customers’ Choice to wyróżnienie przyznawane dostawcom przez zweryfikowanych profesjonalnych użytkowników z uwzględnieniem określonej liczby opinii i ogólnych ocen użytkowników
Warszawa, 22 grudnia 2020 — IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, otrzymał wyróżnienie Gartner Peer Insights Customers’ Choice za 2020 rok w kategorii chmurowych systemów zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP) dla przedsiębiorstw ukierunkowanych na produkty.
Gartner definiuje chmurowy pakiet ERP ukierunkowany na produkty jako zestaw produktów, który obejmuje operacyjny system ERP (funkcje związane z łańcuchem dostaw, produkcją itp.), zarządzanie finansami, zakupy, zarządzanie kapitałem ludzkim (HCM), a także funkcje specyficzne dla branży, takie jak konfiguracja na zamówienie (CTO), produkcja na zamówienie (MTO), zarządzanie serwisem w terenie (FSM), zarządzanie majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) i zarządzanie cyklem życia produktów (PLM). Więcej informacji można znaleźć tutaj.
Oto przykładowe opinie klientów firmy IFS, które znalazły się na platformie Gartner Peer Insights:
- „Niezawodny i elastyczny system ERP pomaga nam w rozwoju i ciągłym wprowadzaniu usprawnień” – przedstawiciel działu architektury przedsiębiorstwa i innowacji technologicznych, sektor produkcji
- „Elastyczne rozwiązanie ERP z nowoczesnym interfejsem użytkownika i najnowszą technologią podstawową” – menedżer ds. IT, sektor usług
- „IFS to zaufany partner naszej firmy” – dyrektor ds. IT, sektor energetyki i usług użyteczności publicznej
- „Światowej klasy elastyczny system ERP, na którym można polegać. Korzystanie z niego to czysta przyjemność!” – dyrektor generalny, sektor produkcji
„Uważamy, że otrzymane przez nas wyróżnienie Gartner Peer Insights Customers’ Choice za 2020 rok w kategorii chmurowych systemów ERP dowodzi naszego konsekwentnego zaangażowania w tworzenie narzędzi, które przynoszą korzyści naszym klientom” — powiedział Michael Ouissi, dyrektor ds. relacji z klientami w IFS. „Systematycznie i proaktywnie gromadzimy opinie klientów, aby na tej podstawie doskonalić technologie i usługi. Jesteśmy przekonani, że to głównie dlatego nasze rozwiązania cieszą się takim powodzeniem na rynku. Wyróżnienie, które właśnie otrzymaliśmy, potwierdza efektywność takiego podejścia”.
Informacje o platformie Peer Insights
Peer Insights to internetowa platforma ocen i recenzji oprogramowania i usług informatycznych. Oceny te są pisane i czytane przez specjalistów ds. IT i decydentów z obszaru technologii. Zestawienie ma wspierać menedżerów ds. informatycznych w podejmowaniu lepszych decyzji o zakupie oraz pomagać producentom technologii w doskonaleniu ich produktów w oparciu o obiektywne, bezstronne informacje zwrotne od ich klientów. Gartner Peer Insights zawiera ponad 215 000 zweryfikowanych recenzji z ponad 340 rynków. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.gartner.com/reviews/home.
Gartner Peer Insights Customers’ Choice to subiektywne opinie pojedynczych użytkowników końcowych, oceny i dane zastosowane w odniesieniu do udokumentowanej metodologii; nie reprezentują one poglądów ani nie stanowią poparcia ze strony spółki Gartner lub jej podmiotów stowarzyszonych.
Informacje o firmie IFS
IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.
Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland
Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com
Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.