Immersion Games nawiązało współpracę z największym producentem urządzeń fitness!
Immersion Games S.A., warszawskie studio specjalizujące się w tworzeniu gier VR, nawiązało współpracę z największym producentem urządzeń fitness na świecie – iFIT Inc. Dzięki kooperacji, gry warszawskiej spółki zawierające elementy fitness i sportu, będą wspólnie promowane przez obydwie firmy. iFIT Inc. to największy na świecie producent sprzętu do ćwiczeń, w którego portfolio wchodzą takie marki jak NordicTrack®, ProForm® i Freemotion®.
Na mocy umowy, Immersion Games S.A. będzie posługiwać się globalną licencją iFIT oraz publikować gry pod parasolem „Powered by iFIT”. Jednocześnie amerykańska spółka będzie promować te tytuły za pośrednictwem swoich technologii i aplikacji.
Immersion sp. z o. o., spółka-matka Immersion Games S.A. i zarazem jej większościowy akcjonariusz, współpracuje z iFIT od 2018 roku. Na przestrzeni lat, warszawska firma zrealizowała szereg projektów dla amerykańskiej korporacji, łącząc sprzęt fitness iFIT z technologiami VR i silnikami gier komputerowych. Immersion wykonało także szereg gier VR dedykowanych dla rowerków fitness, prezentowanych na targach CES 2019.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że doszło do nawiązania tej współpracy. iFIT to rozpoznawalna na całym świecie marka, o bazie subskrybentów wynoszącej ponad 6 milionów użytkowników. Możliwość dotarcia do ludzi, którzy są aktywnie zainteresowani ciekawymi sposobami na urozmaicenie swoich programów treningowych, jest ogromną szansą dla naszych gier – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games S.A. – Z radością mogę poinformować, że podpisana umowa dotyczy także naszej debiutanckiej gry Disc Ninja, która od sierpnia tego roku jest dostępna na platformie Oculus Quest Store – największym i najbardziej prestiżowym amerykańskim sklepie z aplikacjami VR – dodaje Bartosz Rosłoński.
Immersion Games S.A. istnieje od grudnia 2020 roku. Od 15 września akcje Spółki są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect. We wrześniu Immersion Games poinformowało, że Disc Ninja jeszcze w tym roku zostanie opublikowana na rynku chińskim, za pośrednictwem platformy Pico VR.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Czterodniowy tydzień pracy testuje coraz więcej organizacji. Przynosi korzyści zarówno pracownikom, jak i firmom
Rząd pracuje nad skróceniem tygodnia pracy, a szefowa resortu pracy Agnieszka Dziemianowicz-Bąk zadeklarowała, że zmiana miałaby wejść w życie jeszcze w obecnej kadencji Sejmu. Choć eksperci i pracodawcy są w tej kwestii podzieleni, to przykłady z innych rynków, m.in. Islandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, pokazują, że taki model ma wiele korzyści, zarówno po stronie pracowników, jak i firm.
Bankowość
Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców
W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.
Handel
Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł
Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.