Komunikaty PR

Inno3D GeForce RTX 3060 iChill X3 RED - sześćdziesiątka w wersji “na bogato”

2021-09-20  |  17:00
Biuro prasowe

Inno3D GeForce RTX 3060 iChill X3 RED to propozycja skierowana do osób, które szukają konstrukcji wydajnej i efektownej, a przy tym cichej i z potencjałem OC.

Inno3D GeForce RTX 3060 iChill X3 RED to karta graficzna oparta na rdzeniu Ampere GA106. Flagowy wariant “sześćdziesiątki” producent zaopatrzył w rozbudowane chłodzenie iChill X3. Dysponuje ono radiatorem, który pokrywa wszystkie sekcje karty i zawiera w sobie sześć ciepłowodów. Dopływ powietrza zapewniają trzy wentylatory o średnicy 92 mm z łopatkami Scythe. W rezultacie gabaryty karty nie odbiegają od tych znanych z topowych modeli - zajmuje ona trzy sloty, ma 300 mm długości i usztywniający backplate.

 

 

Może to zachęcać do eksperymentów z OC, a pierwszy krok wykonał sam producent. GPU posiadający 3584 rdzenie CUDA został fabrycznie podkręcony i ma osiągać w trybie Boost
co najmniej 1837 MHz. Bez zmian pozostało taktowanie 12-GB pamięci GDDR6 (192-bit), które wynosi 15 Gbps. Użytkownicy mogą jednak to zmienić np. poprzez przygotowaną przez producenta aplikację TuneIT. Pozwala ona zarówno na eksperymenty z taktowaniem, jak i na monitorowanie podstawowych parametrów pracy.

 

 

 

Na początek należy jednak zadbać o odpowiednie zasilanie. Karta graficzna Inno3D GeForce RTX 3060 iChill X3 RED wymaga pojedynczej, 8-pinowej wtyczki PCIe, a producent rekomenduje zaopatrzenie się w PSU o mocy co najmniej 550 W. W zamian konstrukcja powinna zrewanżować się stabilną i cichą pracą oraz niskimi temperaturami roboczymi. Projektanci zadbali też o efektowną formę i dodali podświetlenie LED w kolorze czerwonym. W zestawie jest też “płetwa” z logo “X3”, którą można samodzielnie zamontować. 

 

 

 

Karta Inno3D GeForce RTX 3060 iChill X3 RED wspiera technologie takie jak Ray Tracing czy DLSS 2.0. Na pokładzie znalazły się cztery wyjścia wideo - trzy DisplayPort 1.4a i jedno HDMI 2.1. Prezentowany model jest już dostępny w sprzedaży, a producent cały czas dokłada starań, aby zapewnić jego jak najlepszą dostępność.

 


Dane techniczne:
 

  • procesor graficzny: GA106 (3584 rdzenie CUDA)
  • taktowanie rdzenia w trybie boost: 1837 MHz
  • pamięć graficzna: 12 GB GDDR6
  • przepustowość pamięci graficznej: 15 Gbps
  • magistrala: 192-bit
  • wyjścia wideo:
    • HDMI 2.1
    • 3 x DisplayPort 1.4a
  • maks. rozdzielczość: 7680 x 4320 px
  • interfejs: PCI-E 4.0 x16
  • wymiary:
    • długość: 300 mm
    • szerokość: 135 mm
    • wysokość: 3 sloty rozszerzeń
  • zasilanie: 1 x 8-pin, zasilacz min. 550 W


 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.