INNO3D GeForce RTX 4060 Ti 16 GB Twin X2 OC — karta graficzna dla osób grających
18 lipca bieżącego roku na rynku zadebiutowała karta graficzna GeForce RTX 4060 Ti z 16 GB pamięci VRAM. Firma INNO3D przygotowała już kilka jej niereferencyjnych wariantów, w tym atrakcyjny cenowo model Twin X2 OC.
Pod względem specyfikacji RTX 4060 Ti 16 GB Twin X2 OC nie różni się znacząco od innych wariantów. To układ oparty na rdzeniu AD107 z 3072 jednostkami CUDA, który pracuje z taktowaniem bazowym 2310 MHz i rozpędza się do 2595 MHz. Na pokładzie znajdują się także rdzenie Ray Tracing 3. generacji i rdzenie Tensor 4. generacji. Istotną zaletą układu jest obsługa techniki DLSS 3.0.
Opisywana karta graficzna wyróżnia się jednak przede wszystkim 16 GB pamięci VRAM. Mowa tutaj o modułach typu GDDR6 (18 Gbps) opartych na magistrali 128-bit, które powinny sprawdzić się zwłaszcza w wymagających grach, w wysokich rozdzielczościach. Nowe produkcje AAA często mają spory apetyt na pamięć VRAM, dlatego RTX 4060 Ti 16 GB wydaje się być bardzo przyszłościowym wyborem.
Model INNO3D GeForce RTX 4060 Ti 16 GB Twin X2 OC z zewnątrz wygląda niemal identycznie jak inne grafiki tego producenta. Całość posiada dwuslotowe chłodzenie z dwoma wentylatorami o średnicy 88 mm, praktyczny backplate oraz standardowy zestaw gniazd wideo (3x DP 1.4a, 1x HDMI 2.1). Grafika cechuje się wymiarami 250 x 118 x 42 mm, a więc powinna zmieścić się do znacznej większości obudów.
Karta graficzna INNO3D GeForce RTX 4060 Ti 16 GB Twin X2 OC jest dostępna w sklepach z elektroniką w cenie od ok. 2289 zł.
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.