Komunikaty PR

Innowacyjny projekt „HomeByMe for Kitchen Retailers”

2021-05-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Nazarewicz
East Side Consulting GmbH

Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/

Firma Dassault Systèmes nawiązała współpracę z kanadyjską Skidmore Group przy pierwszym wdrożeniu swojego rozwiązania do planowania kuchni 3D „HomeByMe for Kitchen Retailers” w Ameryce Północnej. Firma Skidmore Group powołała nową markę detaliczną -  Oasis Kitchens, aby uprościć proces projektowania konsumenckiego i pomóc w urzeczywistnianiu personalizowanych projektów kuchni.  W realizacji tego celu pomaga „HomeByMe for Kitchen Retailers” - wielokanałowe rozwiązanie 3D w chmurze, które zapewnia szybkie projektowanie i intuicyjną obsługę dla klientów.

Pierwszym miejscem, w którym wdrożono to rozwiązanie, był pilotażowy sklep Oasis Kitchens w Coquitlam w Kanadzie. Następnie, firma Oasis Kitchens zdecydowała się na stopniowe wdrażanie rozwiązania w swojej sieci sklepów w zachodniej Kanadzie i obecnie oferuje rozwiązanie także na swojej stronie internetowej.

Dla Skidmore Group i marki Oasis Kitchens, rozwiązanie zwiększa możliwości klientów, którzy mogą projektować kuchnię w oparciu o ich osobiste preferencje. Klienci doceniają spersonalizowane zalecenia projektowe, zarządzanie błędami i precyzyjną wycenę projektu, który jest zgodny z lokalnymi przepisami i wytycznymi. Po tym, jak klienci w 10 minut stworzą na tablecie lub komputerze wizualizacje 3D swojej kuchni, mają możliwość dokonania natychmiastowego zakupu online lub mogą przesłać wizualizacje i wygenerowaną wycenę do sklepu, aby rozpocząć proces realizacji.

„Jeśli chodzi o projektowanie kuchni, użytkownicy mogą być zdezorientowani lub zagubieni, jeśli nie mają jasnego obrazu finalnego produktu” - powiedział Rody van Vianen, Director of Digital, Oasis Kitchens. "Chcieliśmy zaoferować naszym klientom możliwość pełnej kontroli nad projektem oraz zachęcić do podejmowania spersonalizowanych decyzji uwzględniających wymiary kuchni w ich domach. Dzięki technologii 3D klienci mogą zaprojektować swoją wymarzoną kuchnię we własnej przestrzeni i wizualizować ją za pomocą realistycznych obrazów HD”.

„Grupa Skidmore i jej marka Oasis Kitchens są pionierami innowacji na rynku detalicznym mebli kuchennych w Ameryce Północnej i rozumieją wartość inspiracji dla dzisiejszego konsumenta” - powiedział Vincent Picou, CEO, 3DVIA, Dassault Systèmes. „Dzięki współpracy z firmą, która wykorzystuje siłę cyfrowej transformacji, możemy wykorzystywać technologię planowania przestrzennego 3D na dynamicznie rozwijającym się rynku”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: East Side Consulting GmbH
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego

Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska​ proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.

Handel

Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.

Nauka

Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej​ odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.