Integrity Line z największą ilością punktów w rankingu aplikacji dla sygnalistów
Cogit sp. z o.o.
ul. Postępu 21
02-676 Warszawa
rciesielski|cogit.pl| |rciesielski|cogit.pl
+48 22 496 60 00
www.cogit.pl
Integrity Line zostało sklasyfikowane na drugim miejscu, uzyskując tyle samo punktów co zwycięzca, w I edycji rankingu aplikacji dla sygnalistów.
Badanie zostało przeprowadzone przez firmę ODO 24 na 34 aplikacjach dla sygnalistów, czyli wszystkich dostępnych w polskiej wersji językowej na dzień 5 kwietnia 2022 r. Zestawienie zawiera Top 10 najlepszych rozwiązań wspierających sygnalistów i osoby zaangażowane w proces obsługi zgłoszeń. Celem rankingu jest promocja wiedzy o bezpiecznych platformach do zgłaszania przez sygnalistów naruszeń prawa, a co za tym idzie, pomoc przy wyborze najlepszych rozwiązań dla firm.
„Rozpoczynając naszą współpracę z EQS wiedzieliśmy, że jest to jedno z najlepszych rozwiązań dla sygnalistów, o czym świadczyło ponad 2000 wdrożeń Integrity Line w Europie. Jako dystrybutor tego rozwiązania jesteśmy zadowoleni, że niezależne, polskie badanie potwierdza najwyższą jakość i użyteczność dostarczanego przez nas systemu, także z perspektywy polskiej” – powiedział Radosław Kozieja, Prezes Cogit.
Ocena rozwiązań została dokonana na podstawie 10 kategorii oraz 79 kryteriów pomocniczych, co umożliwiło na przeprowadzenie rzetelnego, kompleksowego badania. Integrity Line uzyskało aż 94 punkty ex aequo z liderem rankingu. Jako mocne strony rozwiązania uznano, m.in.: anonimizację danych sygnalisty (łącznie z nagranym zgłoszeniem), wersję mobilną, ponad 70 wersji językowych, automatyczne tłumaczenie treści zgłoszenia na różne języki, wygodę i funkcjonalność obsługi zgłoszeń oraz możliwość dodania w aplikacji naruszenia zgłoszonego poza systemem (np. telefonicznie).

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.