Intensywny rozwój SwipBox w Finlandii
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Rynek e-commerce w Finlandii gwałtownie przyspieszył między innymi w wyniku pandemii, a wraz z nim wzrósł popyt na automaty paczkowe. Lehtipiste, firma dystrybuująca gazety i magazyny na terenie całego kraju, w ciągu kilku najbliższych miesięcy podwoi swoją sieć urządzeń do odbioru przesyłek. Dostawcą automatów pod marką Pakkettpiste jest SwipBox.
W ostatnich latach Lehtipiste oraz SwipBox rozwijały gęstą i agnostyczną sieć automatów pod nazwą Pakkettpiste na terenie Finlandii. Ze względu na intensywny rozwój e-handlu i wymagań użytkowników końcowych w zakresie wygodnych dostaw pierwszej oraz ostatniej mili, obie firmy zdecydowały się rozszerzyć współpracę. Do końca września sieć obejmie ponad 2400 urządzeń w około 600 lokalizacjach.
Nasze działania pozwoliły zwiększyć wygodę kupujących online w Finlandii poprzez sukcesywne rozszerzanie sieci automatów. SwipBox jest jednym z liderów w naszym regionie i doskonale rozumie nasze lokalne potrzeby, wspierając nas w dostarczaniu rozwiązań, z których mogą korzystać nasi klienci – powiedział Timo Varri, dyrektor ds. produkcji i logistyki w Lehtipiste.
Zakupy internetowe w Finlandii osiągają dynamiczne wzrosty podobnie jak popyt na dostarczanie przesyłek za pomocą automatów. Zwiększenie liczby naszych urządzeń na jednym z kluczowych, europejskich rynków daje nam możliwość dalszego rozwoju oraz skutecznej implementacji naszych innowacyjnych rozwiązań – dodał Kasper Cort, CCO w SwipBox.
Pakkettpiste jest otwartą siecią agnostyczną, z której mogą korzystać różni przewoźnicy na ostatniej mili dostaw. Sieć korzysta z ekosystemu automatów paczkowych SwipBox Classic.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.