Intensywny rozwój SwipBox w Finlandii
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Rynek e-commerce w Finlandii gwałtownie przyspieszył między innymi w wyniku pandemii, a wraz z nim wzrósł popyt na automaty paczkowe. Lehtipiste, firma dystrybuująca gazety i magazyny na terenie całego kraju, w ciągu kilku najbliższych miesięcy podwoi swoją sieć urządzeń do odbioru przesyłek. Dostawcą automatów pod marką Pakkettpiste jest SwipBox.
W ostatnich latach Lehtipiste oraz SwipBox rozwijały gęstą i agnostyczną sieć automatów pod nazwą Pakkettpiste na terenie Finlandii. Ze względu na intensywny rozwój e-handlu i wymagań użytkowników końcowych w zakresie wygodnych dostaw pierwszej oraz ostatniej mili, obie firmy zdecydowały się rozszerzyć współpracę. Do końca września sieć obejmie ponad 2400 urządzeń w około 600 lokalizacjach.
Nasze działania pozwoliły zwiększyć wygodę kupujących online w Finlandii poprzez sukcesywne rozszerzanie sieci automatów. SwipBox jest jednym z liderów w naszym regionie i doskonale rozumie nasze lokalne potrzeby, wspierając nas w dostarczaniu rozwiązań, z których mogą korzystać nasi klienci – powiedział Timo Varri, dyrektor ds. produkcji i logistyki w Lehtipiste.
Zakupy internetowe w Finlandii osiągają dynamiczne wzrosty podobnie jak popyt na dostarczanie przesyłek za pomocą automatów. Zwiększenie liczby naszych urządzeń na jednym z kluczowych, europejskich rynków daje nam możliwość dalszego rozwoju oraz skutecznej implementacji naszych innowacyjnych rozwiązań – dodał Kasper Cort, CCO w SwipBox.
Pakkettpiste jest otwartą siecią agnostyczną, z której mogą korzystać różni przewoźnicy na ostatniej mili dostaw. Sieć korzysta z ekosystemu automatów paczkowych SwipBox Classic.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.