Komunikaty PR

I-PRO PRZEDSTAWIA NAJBARDZIEJ INTELIGENTNE KAMERY FISHEYE NA ŚWIECIE

2021-11-30  |  13:00
Biuro prasowe

Kilka dni temu firma i-PRO, mająca swoje korzenie w Panasonic, wykonała kolejny ważny krok w kierunku popularyzacji sztucznej inteligencji na rynku kamer bezpieczeństwa, wprowadzając do swojej serii S najinteligentniejsze na świecie kamery typu fisheye 360° z wbudowanymi funkcjami sztucznej inteligencji.

Nowe urządzenia są pierwszymi w serii S, które mogą obsługiwać do 3 aplikacji głębokiego uczenia jednocześnie, ustanawiając tym samym nowy punkt odniesienia w standardowej gamie kamer bezpieczeństwa. Dzięki temu stają się one inteligentnymi dodatkami, bez których biznes się nie obędzie. Kamery mogą uruchamiać aplikacje z preinstalowanego pakietu oprogramowania analitycznego i-PRO Analytic Software for Business Intelligence, a także inne ważne systemy, takie jak Privacy Guard oraz aplikacje innych firm stworzone przy użyciu otwartego zestawu Software Development Kit.

Pakiet zawiera bezpłatną analitykę opartą na sztucznej inteligencji, która może być wykorzystywana do wykrywania ruchu, mapowania ciepła, liczenia osób i pojazdów oraz rozpoznawania zatorów, na przykład gdy klienci stoją w kolejce w sklepie. Wykorzystanie potężnych możliwości sztucznej inteligencji w połączeniu z wysokiej jakości obrazami 360° aż do krawędzi kadru sprawia, że analityka w czasie rzeczywistym jest niezwykle skuteczna i znacznie dokładniejsza. Pomaga uniknąć tradycyjnych problemów, takich jak nierozróżnianie dwóch osób idących blisko siebie.

Aby jak najlepiej wykorzystać wygenerowane dane, użytkownicy mogą łatwo zarządzać i wizualizować dane analityczne z wielu kamer i-PRO, w połączeniu z bezpłatną wtyczką i-PRO Multi-AI System obsługującą alarmy pochodzące z urządzeń i-PRO, na łatwym w obsłudze i intuicyjnym pulpicie nawigacyjnym, wraz z systemem zarządzania sygnałem wizyjnym. Otwartość na standardowe protokoły przemysłowe, takie jak ONVIF i MQTT, umożliwia również podłączenie do pulpitów nawigacyjnych innych firm.

Dzięki nowym urządzeniom w serii S rozszerzamy naszą strategię zapewniania większego i łatwiejszego dostępu do korzyści płynących ze stosowania sztucznej inteligencji. Jednocześnie klienci mają możliwość dostosowania potężnego sprzętu za pomocą aplikacji głębokiego uczenia na krawędzi i zwiększenia dokładności analizy. Dzięki rozszerzonej możliwości uruchamiania trzech aplikacji przesuwamy nowy standard w dziedzinie bezpieczeństwa jeszcze dalej i zapewniamy elastyczność w dostosowywaniu naszego otwartego sprzętu do indywidualnych potrzeb każdej organizacji – czy to w zakresie CCTV, czy innych innowacji biznesowych – komentuje Wanda Nijholt, Manager Marketing and Communications w i-PRO EMEA.

6 nowych kamer „fisheye” z serii S będzie dostępnych od grudnia 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.