Jedź i wygrywaj. Zamów przejazd Uberem i wygraj nawet 450 zł na loty z Kiwi.com
Już od kilku sezonów wrzesień zyskuje miano najlepszego miesiąca na wakacje. Mniejsze tłumy, niższe ceny, większa dostępność. Ci, którzy nie mogą skorzystać z urlopu, szukają chociaż ofert na przedłużony weekend. Dzięki partnerstwu Uber oraz Kiwi.com można zgarnąć nawet 450 zł na swój city-break. Jak? Grając w grę.
Jest wiele rodzajów podróżników: spontanicznych, kupujących bilety na ostatnią chwilę, żądnych przygód, którzy szukają lotów w najbardziej odległe miejsca naszej planety. Są też tacy, którzy planują swoją podróż z półrocznym wyprzedzeniem. Wszystkich łączy jedno - miłość do zwiedzania świata, najlepiej w przystępnej cenie. Z pomocą przychodzi platforma Uber, oraz serwis Kiwi.com, których misją jest zapewnienie bezpiecznych i sprawnych podróży.
Co będziesz robić podczas przejazdu z Uberem? Będę grał w grę.
Dla wszystkich użytkowników aplikacji Uber, Kiwi.com przygotowało specjalną grę, w której można wygrać nawet 450 zł do wykorzystania na zakup biletów lotniczych. Od 2 września przez dwa miesiące, podczas przejazdów z Uberem pasażerowie będą zachęcani do zagrania w grę. W trakcie wyzwania użytkownicy będą mogli przetestować swój refleks i zdobyć zniżki na kolejne rezerwacje za pośrednictwem Kiwi.com. Co ważne, każda osoba może zagrać więcej niż raz, a tym samym zdobyć wiele zniżek. Vouchery będzie można wykorzystać do 31 grudnia 2021.
Spakowani są wygrani
Dołączenie do konkursu jest bardzo proste. Aby móc powalczyć o nagrody wystarczy:
- Zamówić przejazd za pośrednictwem platformy Uber
- Po wejściu do pojazdu użytkownik otrzyma powiadomienie zapraszające do wzięcia udziału w grze
- Kliknąć link oraz wpisać imię, nazwisko i adres mailowy
- Zatwierdzić dane, nacisnąć przycisk start
- Zadaniem gracza jest napełnienie walizki podróżnej jak największą liczbą przedmiotów w ciągu pół minuty
- Aby napełnić walizkę, należy jak najszybciej naciskać zielony przycisk na dole ekranu
- Po upłynięciu czasu aplikacja poinformuje o wygranej nagrodzie.
W ramach partnerstwa od 18 sierpnia, rezerwując podróż za pośrednictwem Kiwi.com, użytkownicy otrzymają zniżkę o wartości 50 proc. na pierwszy przejazd zamówiony przez aplikację Uber.
Regulamin oraz dodatkowe informacje na temat konkursu znajdują się na kiwi.com.
O Uber:
Uber to firma technologiczna, która łączy użytkowników aplikacji z kierowcami korzystającymi z platformy, aby współdzielić swój przejazd z innymi, oferować możliwość przywiezienia posiłku bądź przewiezienia przesyłki. Platforma Uber działa w ponad 10 000 miast w 69 państwach na całym świecie, usprawniając sposób, w jaki ludzie poruszają się po współczesnych metropoliach. W Polsce Uber jest dostępny w 9 miastach: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Szczecinie i na Śląsku. Więcej informacji na temat firmy Uber oraz jej usług można znaleźć na: http://uber.com/pl/
O Kiwi.com:
Kiwi.com jest wiodącą firmą z obszaru travel-tech założoną w 2012 roku. Jej zastrzeżony algorytm - Virtual Interlining - pozwala użytkownikom planować unikalne trasy łączące loty i transport naziemny wybierając wśród ofert od ponad 800 przewoźników. Kiwi.com obsługuje ponad 100 milionów wyszukiwań każdego dnia i zatrudnia ponad 1000 osób na całym świecie.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.