Komunikaty PR

Kingston FURY wprowadza na rynek pamięć DDR5 o wyjątkowej wydajności

2021-10-28  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Kingston Technology Europe Co LLP, spółka stowarzyszona firmy Kingston Technology Company Inc., największego na świecie producenta pamięci i powiązanych rozwiązań technologicznych, poinformowała o premierze swojej najnowocześniejszej pamięci Kingston FURY™ Beast DDR5.

Wprowadzenie na rynek pamięci Kingston FURY Beast DDR5 jest zsynchronizowane z pojawieniem się procesorów Intel® Z690 Chipset i Intel® Core™ 12. generacji (o nazwie roboczej „Alder Lake-S”). W ten sposób powstaje pierwsza platforma, która umożliwia wykorzystanie tego nowego standardu pamięci. Większa wydajność i integralność danych, jaką zapewnia DDR5, zostanie udostępniona klientom na całym świecie.

Pamięć Kingston FURY Beast DDR5 została wyposażona w cały arsenał nowych funkcji, takich jak zintegrowana technologia ECC (ODECC) zapewniająca większą stabilność przy ekstremalnej szybkości, dwa 32-bitowe subkanały zwiększające wydajność oraz zintegrowany układ zarządzania zasilaniem (PMIC), który dostarcza dodatkowej mocy, gdy jest to najbardziej potrzebne. Wszystkie te funkcje sprawiają, że nowa pamięć jest jeszcze szybsza, bardziej pojemna i niezawodna.  Zapewnia oczekiwaną wydajność podczas gry w ekstremalnej konfiguracji, transmisji strumieniowej w rozdzielczości 4K+ lub przesyłania dużych objętościowo animacji i renderów 3D. Jej dodatkową zaletą jest estetyczny wygląd.

„Bardzo cieszy nas, ze pamięć DDR5 serii Kingston FURY pojawiła się wreszcie na rynku, więc będą z niej mogli korzystać gracze i pasjonaci technologii komputerowych” ― powiedziała Iwona Zalewska, DRAM business manager w Kingston EMEA. „Pamięć Kingston FURY Beast DDR5 została przetestowana i zatwierdzona przez firmy MSI®, ASUS®, ASRock® i Gigabyte™ ― największych na świecie producentów płyt głównych2, dzięki czemu nasi klienci mogą ją bez problemu instalować w swoich systemach. To dla nas powód do dumy”.

Pamięć Kingston FURY Beast DDR5 jest gotowa do pracy z prędkością 4800 MHz1. Nadaje się więc idealnie dla graczy i zaawansowanych użytkowników, którzy oczekują większej wydajności od swoich platform nowej generacji.

Ma certyfikat gotowości do pracy z technologią Intel XMP 3.0, co dla użytkowników oznacza łatwość obsługi i stabilność przy zwiększonej częstotliwości taktowania. Ponadto nowe funkcje oraz dwa konfigurowalne profile dotyczące szybkości i parametrów czasowych zapewniają graczom wyjątkowe doświadczenia.

Pamięć Kingston FURY Beast DDR5 jest dostępna w pojedynczych modułach o pojemności 16 GB oraz zestawach po 2 moduły o szybkościach 4800 MHz i 5200 MHz. Ma ograniczoną bezterminową gwarancję. Zapewnia niezawodność, z której znane są produkty firmy Kingston.

Więcej informacji: kingston.com.

 

 

Kingston FURY Beast DDR5

Numer seryjny

Pojemność

KF548C38BB-16

16GB 4800MHz Kingston FURY Beast DDR5 Single Module

KF548C38BBK2-32

32GB 4800MHz Kingston FURY Beast DDR5 Kit of 2

KF552C40BB-16

16GB 5200MHz Kingston FURY Beast DDR5 Single Module

KF552C40BBK2-32

32GB 5200MHz Kingston FURY Beast DDR5 Kit of 2

1 Kingston FURYTM Plug N Play memory will run in DDR5 systems up to the speed allowed by the manufacturer’s system BIOS. PnP cannot increase the system memory speed faster than is allowed by the manufacturer’s BIOS. Kingston FURY Plug N Play DDR5 products support XMP 3.0 specifications so overclocking can also be achieved by enabling the built-in XMP Profile.

2 Featured on the Qualified Vendor Lists (QVL) of the world’s leading motherboard manufacturers.

Kingston FURY Beast DDR5 cechy i specyfikacja:

  • Większa prędkość początkowa: pamięć DDR5 ma imponującą prędkość początkową 4800 MHz, co oznacza, że jest o 50% szybsza w porównaniu z DDR4.
  • Większa stabilność przy zwiększonej częstotliwości taktowania: zintegrowana technologia ECC (ODECC) pomaga w utrzymaniu integralności danych i maksymalizacji wydajności podczas gry na największych obrotach.
  • Większa wydajność: dzięki podwojeniu liczby banków pamięci i długości pakietu oraz dwóm niezależnym subkanałom 32-bitowym pamięć DDR5 radzi sobie znakomicie nawet z największymi ilościami danych w najnowszych grach i programach oraz wymagających aplikacjach. 
  • Certyfikat gotowości do pracy z technologią Intel® XMP 3.0: zaawansowane, wstępnie zoptymalizowane parametry dotyczące czasu, szybkości i napięcia umożliwiają wydajną pracę przy zwiększonej częstotliwości taktowania, a programowalny układ PMIC pozwala na zapisywanie nowych profili definiowanych przez użytkownika.
  • Produkt zatwierdzony przez największych na świecie producentów płyt głównych2: pamięć DDR5 została przetestowana i zatwierdzona, co umożliwia użytkownikom bezproblemowe budowanie i rozszerzanie systemów na wybranej przez siebie płycie głównej.

Niskoprofilowy radiator: nowo zaprojektowany radiator łączy śmiałą stylistykę z efektywnymi funkcjami chłodzenia.

  • Pojemności:
    • Moduły pojedyncze – 16GB
    • Zestawy dwumodułowe – 32GB
  • Częstotliwości: 4800MHz, 5200MHz
  • Opóźnienia: CL38, CL40
  • Napięcie: 1.1V, 1.25V
  • Temperatura podczas pracy: 0°C-85°C
  • Wymiary: 133.35 mm x 34.9 mm x 6.62 mm
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowy raport Salesforce State of Service - ciekawe dane z Polski Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:30

Nowy raport Salesforce State of Service - ciekawe dane z Polski

Salesforce (NYSE: CRM), światowy lider w dziedzinie CRM, opublikował nowy raport State of Service, dzieląc się spostrzeżeniami ponad 5 500 specjalistów ds. obsługi klienta w 30 krajach – w tym 200 z Polski. Raport opisuje priorytety, wyzwania i strategie kształtujące obsługę klienta, w tym sposoby, w jaki zespoły wykorzystują sztuczną inteligencję oraz dane w celu zwiększenia przychodów, wydajności i zadowolenia klientów w obliczu rosnących oczekiwań.   Kluczowe wnioski:   Organizacje stawiają na sztuczną inteligencję w celu zwiększenia wydajności. Chcąc skalować usługi bez utraty jakości, organizacje coraz częściej sięgają po sztuczną inteligencję. 82% organizacji usługowych w Polsce wykorzystuje lub ocenia możliwości sztucznej inteligencji. 79% organizacji usługowych w Polsce planuje w tym roku zwiększyć inwestycje w sztuczną inteligencję. Trzy najważniejsze przypadki wykorzystania AI w usługach w Polsce: odpowiedzi serwisowe, zautomatyzowane podsumowania i raporty, inteligentni asystenci dla klientów/ inteligentni asystenci dla agentów. 93% specjalistów ds. usług w Polsce korzystających ze sztucznej inteligencji twierdzi, że oszczędza ona ich czas.   Organizacje usługowe podwajają przychody. Trend postrzegania usług jako czynnika generującego przychody, a nie centrum kosztów, znacznie przyspiesza. 74% organizacji w Polsce oczekuje, że usługi przyniosą w tym roku większe przychody. 77% organizacji usługowych w Polsce spodziewa się większego budżetu w tym roku. 66% organizacji usługowych w Polsce spodziewa się zwiększenia zatrudnienia w tym roku.   Rosnące wymagania wywierają presję na zespoły obsługi. Wraz ze wzrostem oczekiwań klientów, pracownicy działów wsparcia kontrahenta odczuwają coraz silniejszą presję. Pracownicy działów obsługi klienta w Polsce poświęcają średnio zaledwie 35% swojego czasu na pomoc klientom. 69% organizacji usługowych w Polsce spodziewa się wzrostu liczby spraw w przyszłym roku. 81% specjalistów ds. usług w Polsce twierdzi, że klienci są bardziej wymagający niż kiedyś.   Obsługa klienta zwiększa swoje możliwości w zakresie danych. Organizacje usługowe zwiększają swoje wysiłki w zakresie integracji danych, aby zasilić zasoby pracowników i systemy sztucznej inteligencji. 88% specjalistów ds. usług w Polsce twierdzi, że lepszy dostęp do danych z innych zespołów poprawiłby jakość udzielanego wsparcia. 74% organizacji usługowych w Polsce zamierza w tym roku zwiększyć inwestycje w integrację danych.   Organizacje usługowe podwajają przychody (wszystkie dane poniżej dotyczą całej próby badawczej, bez podziału na kraje)   Trend postrzegania usług jako czynnika generującego przychody, zamiast centrum kosztów, nabiera tempa. Aż 85% osób podejmujących decyzje dotyczące usług twierdzi obecnie, że ich zespoły będą miały większy udział w przychodach w nadchodzącym roku dzięki sprzedaży dodatkowej, sprzedaży krzyżowej i utrzymaniu klientów. Jest to równoznaczne ze wzrostem liczby organizacji śledzących przychody z usług – z 51% w 2018 roku do 91% w 2024 roku. Strategiczny nacisk na generowanie przychodów ma ogromny wpływ na większe budżety i zespoły. Ogólnie rzecz biorąc, osoby podejmujące decyzje dotyczące usług spodziewają się wzrostu budżetów średnio o 23% w ciągu najbliższego roku. Tymczasem ponad trzy czwarte (76%) przewiduje zwiększenie zatrudnienia.   Agenci i pracownicy mobilni stoją w obliczu rosnącej presji   Biorąc pod uwagę, że aż 88% klientów twierdzi, że dobra obsługa zwiększa prawdopodobieństwo ponownego zakupu od tej samej firmy, jasne jest, że doświadczenie klienta jest kluczem do zwiększenia przychodów. Jednak spełnianie oczekiwań nie jest tak proste, jak w przeszłości. 86% pracowników działu obsługi i 74% pracowników mobilnych twierdzi, że żądania klientów są coraz wyższe, a zdecydowana większość z nich uważa, że klienci liczą na bardziej  osobiste podejście. Być może dlatego osoby podejmujące decyzje dotyczące usług wymieniają nadążanie za zmieniającymi się roszczeniami klientów jako największe wyzwanie dla swoich organizacji.   Jedno oczekiwanie jest szczególnie trudne. Ponad połowa klientów (53%) – i prawie trzy czwarte nabywców biznesowych (73%) – chce, aby firmy przewidywały ich potrzeby, zanim się pojawią. Istnieje jednak rozdźwięk między tym, co firmy myślą, że robią, a tym, czego klienci faktycznie doświadczają. Podczas gdy 61% zespołów serwisowych uważa, że są one proaktywne w rozwiązywaniu problemów, tylko jedna trzecia klientów (33%) zgadza się, że firmy przewidują i działają na ich potrzeby z wyprzedzeniem. Oprócz coraz bardziej wyrafinowanych wymagań klientów, 76% organizacji usługowych spodziewa się większej liczby spraw w nadchodzącym roku. Ryzyko wypalenia lub niepowodzenia w tym scenariuszu jest głównym zagrożeniem dla agentów, którzy i tak są już bardzo obciążeni.   Organizacje wykorzystują sztuczną inteligencję, automatyzację i dane w celu zwiększenia wydajności i sprzedaży   Sztuczna inteligencja i automatyzacja mogą stanowić rozwiązanie dla przeciążonych agentów, których zadaniem jest generowanie przychodów. Obecnie spędzają oni zaledwie 39% swojego czasu na obsłudze klientów pośród konkurencyjnych wymagań, takich jak spotkania wewnętrzne, zadania administracyjne i ręczne rejestrowanie notatek. Aż 93% specjalistów ds. usług w organizacjach korzystających ze sztucznej inteligencji twierdzi, że technologia ta pozwala im zaoszczędzić czas. Odpowiadając na proste zapytania i tworząc artykuły samopomocy, sztuczna inteligencja otwiera drogę dla ludzi, którzy mogą skupić się na bardziej satysfakcjonującej i wartościowej pracy, takiej jak budowanie relacji z klientami i rozwiązywanie złożonych spraw.   W firmach korzystających ze sztucznej inteligencji 88% agentów wymienia budowanie relacji z klientami jako kluczowy obowiązek. Tymczasem tylko 75% agentów twierdzi tak w organizacjach bez AI. Organizacje usługowe zgłaszają również wykorzystanie sztucznej inteligencji do bezpośredniej pomocy w generowaniu przychodów poprzez dostarczanie agentom dopasowanych do klienta rekomendacji i ofert.  
IT i technologie Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji
2024-04-25 | 11:30

Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji

Akcelerator AI for Changemakers - stworzony przez Tech To The Rescue ze wsparciem AWS - pomoże organizacjom non-profit, instytucjom i firmom społecznym wykorzystać sztuczną inteligencję w
IT i technologie Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu
2024-04-25 | 11:00

Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu

Polska Strategia Kosmiczna, technologie kosmiczne w służbie bezpieczeństwa oraz współpraca z podmiotami zagranicznymi – to główne tematy czwartej edycji Forum Sektora

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.