Lexmark dołączył do Związku Cyfrowa Polska
Lexmark, globalny dostawca nowatorskich rozwiązań druku oraz przetwarzania obrazów został członkiem Związku Cyfrowa Polska.
– Lexmark to silna marka, która zaangażowana jest w transformacje cyfrową przedsiębiorstw, oferująca wiele ciekawych rozwiązań związanych m.in. z chmurą czy Internetem Rzeczy. Liczę, że wspólnie będziemy mieli okazję do wielu ciekawych projektów – mówi prezes Cyfrowej Polski Michał Kanownik.
Grzegorz Najda, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe zaznacza, że transformacja cyfrowa to warunek konieczny do sprawnego zarządzania biznesem i administracją w dzisiejszym świecie pełnym szybkich i zaskakujących zmian. Pandemia znacznie przyśpieszyła korzystanie z usług i produktów cyfrowych. – Firmy wiele zyskają na sprawnym i bezpiecznym procesie cyfryzacji. W przenoszeniu infrastruktury drukowania do chmury ważne jest zastosowanie rozwiązań efektywnych i sprawdzonych. Żeby być konkurencyjnym i nowoczesnym nie można sobie pozwolić na błędy. Duży potencjał mają usługi wykorzystujące IoT czy analitykę interaktywną, jak oferowane przez Lexmark rozwiązanie MPS, które obejmuje już ponad 1 mln urządzeń na świecie.
Globalny dostawca nowatorskich rozwiązań przetwarzania obrazów
Lexmark tworzy innowacyjne technologie obrazowania wykorzystujące chmurę i Internet Rzeczy, które pomagają klientom w ponad 170 krajach na całym świecie realizować wizję prostego drukowania, bezpieczeństwa, oszczędności i zrównoważonego rozwoju.
Ścisłe połączenie zaawansowanej technologii, specjalistycznej wiedzy branżowej i wyjątkowego zaangażowania w obsługę klientów pomaga eliminować obciążenia związane z IT oraz umożliwia transformacją cyfrową, a także zapewnia oszczędności i elastyczność w sieciach handlowych, sektorze finansowym i rządowym, służbie zdrowia, przemyśle wytwórczym, szkolnictwie i innych.

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.