Lexmark dołączył do Związku Cyfrowa Polska
Lexmark, globalny dostawca nowatorskich rozwiązań druku oraz przetwarzania obrazów został członkiem Związku Cyfrowa Polska.
– Lexmark to silna marka, która zaangażowana jest w transformacje cyfrową przedsiębiorstw, oferująca wiele ciekawych rozwiązań związanych m.in. z chmurą czy Internetem Rzeczy. Liczę, że wspólnie będziemy mieli okazję do wielu ciekawych projektów – mówi prezes Cyfrowej Polski Michał Kanownik.
Grzegorz Najda, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe zaznacza, że transformacja cyfrowa to warunek konieczny do sprawnego zarządzania biznesem i administracją w dzisiejszym świecie pełnym szybkich i zaskakujących zmian. Pandemia znacznie przyśpieszyła korzystanie z usług i produktów cyfrowych. – Firmy wiele zyskają na sprawnym i bezpiecznym procesie cyfryzacji. W przenoszeniu infrastruktury drukowania do chmury ważne jest zastosowanie rozwiązań efektywnych i sprawdzonych. Żeby być konkurencyjnym i nowoczesnym nie można sobie pozwolić na błędy. Duży potencjał mają usługi wykorzystujące IoT czy analitykę interaktywną, jak oferowane przez Lexmark rozwiązanie MPS, które obejmuje już ponad 1 mln urządzeń na świecie.
Globalny dostawca nowatorskich rozwiązań przetwarzania obrazów
Lexmark tworzy innowacyjne technologie obrazowania wykorzystujące chmurę i Internet Rzeczy, które pomagają klientom w ponad 170 krajach na całym świecie realizować wizję prostego drukowania, bezpieczeństwa, oszczędności i zrównoważonego rozwoju.
Ścisłe połączenie zaawansowanej technologii, specjalistycznej wiedzy branżowej i wyjątkowego zaangażowania w obsługę klientów pomaga eliminować obciążenia związane z IT oraz umożliwia transformacją cyfrową, a także zapewnia oszczędności i elastyczność w sieciach handlowych, sektorze finansowym i rządowym, służbie zdrowia, przemyśle wytwórczym, szkolnictwie i innych.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.