Komunikaty PR

Life Unstoppable: „Dom Niespodzianek”, czyli najnowsze produkty Samsung

2021-10-19  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

Dom Niespodzianek to kolejne wydarzenie z serii Life Unstoppable. Tym razem Samsung zaprasza na wycieczkę po domu państwa Unstoppable, w którym ożywają produkty i innowacje firmy Samsung.

Samsung otworzył drzwi do „Domu Niespodzianek”, który jest kolejną odsłoną serii Life Unstoppable. To wydarzenie, które oferuje jeszcze bardziej niezwykłe wirtualne doznania dzięki barwnej, stylizowanej, filmowej mini wycieczce po „Domu Niespodzianek” Samsung.

W ciągu ostatnich 18 miesięcy dom stał się dla nas wszystkim – szkołą, biurem, siłownią i miejscem rozrywki. Jednak tak duża ilość czasu spędzana w czterech ścianach sprawiła, że dla wielu Europejczyków dom stał się nieco nazbyt wygodny, dlatego potrzebują oni swoistego wyjścia z rutyny.

W tym roku, poprzez wydarzenie Life Unstoppable, Samsung pragnie inspirować, prezentuje urządzenia i usługi, które pozwalają użytkownikom ponownie cieszyć się życiem pełnym niesamowitych rozwiązań i radości.

 

Life Unstoppable: „Dom Niespodzianek” to pierwszy film tego typu stworzony dla marki Samsung, który w wyjątkowy sposób ożywia technologię. W filmie odwiedzimy sześć pokoi „Domu Niespodzianek”. W każdym z nich znajdziemy interaktywne scenki, w których przedstawiane są współpracujące ze sobą produkty Samsung – od urządzeń mobilnych, które można obracać i składać, przez zapierające dech telewizory po innowacje w dziedzinie AGD – które uprzyjemniają nawet najmniej lubiane domowe prace.

 

 W Samsung opracowujemy innowacje, które wykraczają poza oczekiwania użytkowników: od składanych telefonów przez telewizory prezentujące dzieła sztuki, aż po pralki, które piorą szybciej oszczędzając czas, detergenty i wodę – mówi Benjamin Braun, Chief Marketing Officer Samsung Europe. – „Dom Niespodzianek” pokazuje, w jaki sposób nasze połączone produkty wprowadzają innowacje, które pomagają klientom żyć bez ograniczeń.

 

Produkty i usługi firmy Samsung są prezentowane we wciągającym i barwnym „Domu Niespodzianek” za pośrednictwem rzeczników marki i ekscentrycznej rodziny Unstoppable: rozmiłowanego w siłowni Taty (Gym-Buff Dad), będącej gwiazdą rocka Mamy (Rockstar Mum), kochającego magię Archiego (Magician Archie), niezrównanej mistrzyni gotowania Evie (Superstar Chef Evie) i będącej byłą zapaśniczką Babci (Lucha-Libre Wrestler Gran).

 

Odwiedzający zobaczą serię scen, prezentujących pełne możliwości tegorocznych urządzeń i usług Samsung, które inspirują rodzinę Unstoppable do czerpania maksimum radości z życia. Scenki te to:

 

Kosmiczny wyścig

 

Odkrywamy niemal magiczną modułowość lodówki Bespoke, gdy początkującej szefowej kuchni Evie kończy się miejsce potrzebne do przechowania produktów na wieczorną ucztę, a jej brat-magik w zdumiewający sposób dodaje do urządzenia kolejny moduł.

 

Osobliwe zajście z udziałem śnieżnego ciasta

 

Rodzina Unstoppable wystawia Samsung Bespoke Jet™ na próbę, gdy śnieżne ciasto Evie zaprowadza w kuchni niezwykły bałagan. Czy Samsung Bespoke Jet™ sobie z tym poradzi?

 

Wkrocz do akcji

 

Podczas jednego ze słynnych wieczorów filmowych rodzina Unstoppable zostaje przeniesiona w sam środek akcji, dzięki The Premiere – lifestyle’owemu projektorowi Samsung – i soundbarowi Q800A. Bohaterowie doświadczają tu prawdziwie wciągającej rozrywki, która wywołuje śmiech, łzy i mnóstwo innych emocji. W „Domu Niespodzianek” zobaczymy także inne produkty z kategorii lifestyle, w tym telewizory The Frame, z personalizowanymi ramkami, oraz The Serif.

 

Tata pułkownik

 

 

Monitor do gier Samsung Odyssey Neo G9 daje Tacie przewagę nad konkurencją, kiedy prowadzi on swoją drużynę do zwycięstwa. Zakrzywiony ekran i szybki czas reakcji pozwala mu bowiem w pełni realizować ambitne plany bitewne.

 

Zagubiona w muzyce

 

Podczas imprezy tanecznej Mama cieszy się swoimi ulubionymi muzycznymi utworami, realistycznie prezentowanymi na ekranie telewizora Neo QLED, który idealnie współgra z soundbarem Q950.  Ponieważ nie chce dawać czadu sama, korzystając z Google Duo na swoim Galaxy Z Flip3, wciąga do zabawy najlepszych przyjaciół.

 

Supergwiazda Rock and Rolla

 

 

Szafa Bespoke AirDresser umożliwia Mamie odświeżenie, przy użyciu pary, ukochanej kurtki Rockstar, dzięki czemu jest gotowa na przyjęcie szczególnego gościa w dalszej części wieczoru.

 

Bespoke AirDresser, który został właśnie zaprezentowany globalnie, oferuje konfigurowalny design z inteligentnymi funkcjami, takimi jak suszenie AI oraz AI Control, które umożliwiają personalizację ustawień urządzenia. Bespoke AirDresser został wyróżniony w „Domu Niespodzianek”, wraz z innymi innowacyjnymi urządzeniami, w tym:

 

  • Bespoke Jet™, bezprzewodowym odkurzaczem klasy premium, dostępnym w różnych wersjach kolorystycznych, z automatycznym systemem odkurzania i ładowania akumulatora.
  • Jet Bot™ AI+, zaawansowanym odkurzaczem, który identyfikuje obiekty i dostosowuje się do różnych powierzchni w celu zoptymalizowania czyszczenia. Użytkownicy mogą monitorować swoje domy za pomocą strumienia wideo na żywo, podczas gdy bezdotykowa, higieniczna stacja Clean Station umożliwia automatycznie opróżnianie pojemnika, jednocześnie wychwytując brud i mikropył dzięki wielowarstwowemu systemowi filtracji.

 

 

Druga edycja Life Unstoppable łączy opowiadanie historii i rozrywkę, oferując interaktywne cyfrowe doświadczenia. Stanowią one mieszankę technik hollywoodzkich i cyfrowych, które pozwalają umieścić uczestników w samym sercu narracji. Dodatkowe elementy interaktywne umożliwiają gościom angażowanie się w film w czasie rzeczywistym, zapewniając wyjątkowe, przełamujące rutynę wrażenia oparte na kreatywnym wykorzystaniu technologii.

 

Wydarzenie można obejrzeć na stronie: https://www.samsung-life-unstoppable21.com/K01BMOcTS1M/LfGVimwMg6D6TsLULNc.html

 

Dostępność produktów może się różnić w zależności od regionu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.