Lingaro Group przejmuje eBusiness Institute ze Szwajcarii i kontynuuje globalną
Lingaro Group, specjalizująca się w dostarczaniu zaawansowanych systemów analityki danych oraz Big Data, przejęła szawajcarską Spółkę eBusiness Institute, lidera w zakresie strategicznego doradztwa i działań marketingowych w obszarze e-commerce dla wiodących światowych marek. To kolejne przejęcie po zakupie Spółki Orba, specjalizującej się w szytych na miarę rozwiązaniach dla e-commerce.
Strategia polskiej grupy Lingaro zakłada wsparcie dla przedsiębiorstw na całym świecie. Obecnie Spółka zatrudnia ponad 1200 specjalistów 20 narodowości i posiada oddziały m.in. w USA, Indiach, Singapurze oraz na Filipinach. W zakresie rozwiązań technologicznych Lingaro jest zaufanym partnerem dla firm z listy Fortune Global 500, pomagając im uzyskać przewagę konkurencyjną dzięki analityce danych. W 2020 Spółka zanotowała 200 mln zł przychodów. W ostatnich latach rosła w tempie ok. 30 procent rocznie.
eBusiness Institute idealnie wpisuję się w naszą strategię pod względem kultury organizacyjnej, portfela klientów i oferty. Przez ostatnie kilka lat rozmawialiśmy z ponad 100 firmami i wybraliśmy partnera, który posiada komplementarne usługi. Eksperci eBI potrafią opracować strategię obecności online oraz realizować działania marketingowe wspierające sprzedaż w kanałach cyfrowych. Te usługi są spójne z ofertą grupy Lingaro, która buduje dla klientów dedykowane rozwiązania do analityki marketingowej oraz sklepy e-commerce - wyjaśnia Sebastian Stygar, współzałożyciel i członek zarządu w Lingaro.
Przejęcie eBusiness Institute umożliwi Grupie Lingaro świadczenie kompleksowych usług o charakterze biznesowym i technologicznym dla firm działających w e-commerce i innych kanałach online.
Według badań Gartnera z 2021 roku ponad 80% dyrektorów marketingu jest rozczarowanych aktualnym stanem wdrażania innowacji w ich działach. Brakuje im zarówno technologii, jak i wiedzy z zakresu marketingu cyfrowego, aby budować naprawdę skuteczne rozwiązania wzmacniające przewagę konkurencyjną. Połączone kompetencje eBusiness Institute i Lingaro skutecznie wpisują się w te oczekiwania.
Transformacja cyfrowa w marketingu postępuje w bardzo szybkim tempie, a jej przyszłością jest analityka danych. Wygrają ci, którzy będą potrafili je najlepiej zinterpretować i wykorzystać w biznesie. Naszą misją jest pomóc klientom nadążyć za tymi zmianami i sprostać wymogom rynku. Dlatego połączyliśmy siły z Lingaro, które buduje doskonałe rozwiązania „data & analytics” – powiedział Luigi Matrone, założyciel i prezes eBusiness Institute.
Założony w 2013 roku w Genewie eBusiness Institute szybko zyskał pozycję eksperta w dziedzinie eCommerce, wspierając międzynarodowe korporacje, takie jak Nestlé czy Logitech w zakresie wdrażania cyfrowych rozwiązań budujących ich przewagi konkurencyjne. W 2020 roku eBI rozwijał się szczególnie szybko ze względu na wzrost wykorzystania cyfrowych kanałów sprzedaży w obliczu pandemii Covid-19.
O eBusiness Institute
Założona w 2013 roku firma eBI świadczy szeroki zakres kompleksowych usług doradczych w obszarze e-commerce dla wiodących światowych marek z branży FMCG, farmaceutycznej i elektroniki użytkowej oraz dóbr luksusowych. www.ebusinessinstitute.com
O Grupie Lingaro
Z globalnym zasięgiem i ponad 1200 pracownikami na całym świecie, Lingaro Group jest zaufanym partnerem w zakresie rozwiązań technologicznych dla firm z listy Fortune Global 500, pomagając przedsiębiorstwom uzyskać przewagę konkurencyjną dzięki analityce biznesowej i Big Data. https://lingarogroup.com/

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.