MasterLiquid ML240L V2 RGB White - jasna strona chłodu
Skąpane w bieli chłodzenie AiO MasterLiquid ML240L V2 RGB White to propozycja dla użytkowników poszukujących wydajności i elegancji. Druga generacja zestawu ML240L V2 ma stanowić konkurencję dla tradycyjnych chłodzeń, oferując osiągi topowych coolerów, wysoką kulturę pracy i niezawodność przez lata.
MasterLiquid ML240L V2 RGB White to kompletny zestaw AiO. Biała wersja, podobnie jak czarna, zawiera szereg nowości. Wśród nich producent wymienia trójfazowy silnik pompki, który ma być cichszy i efektywniejszy. Zmiany poczynione w wirniku i obudowie blokopompy mają przełożyć się na lepszą cyrkulację cieczy, ograniczone utlenianie czynnika, a także pozytywnie wpłynąć na kulturę pracy i wydajność.
Chłodnicę modelu MasterLiquid ML240L V2 RGB White przykrywają białe wentylatory SickleFlow 120 RGB. Wśród ich zalet projektanci wymieniają emisję hałasu poniżej 27 dB(A) oraz trwałość szacowaną na około 20 lat ciągłej pracy. Jednocześnie każdy z nich ma być w stanie przetłoczyć przez radiator do 105 m sześciennych powietrza w ciągu godziny. Wentylatory posiadają poprawiony system mocowania oraz podświetlenie RGB.
Iluminacja jest także wkomponowana w blokopompę, gdzie skrzy się sześciokątne logo producenta. Efekty świetlne emitowane przez chłodzenie AiO MasterLiquid ML240L V2 RGB White można zsynchronizować z pozostałymi podzespołami. Cooler Master deklaruje pełną kompatybilność z popularnymi systemami producentów płyt głównych, takimi jak: Aura Sync, RGB Fusion, Mystic Light i Polychrome Sync.
Chłodzenie wodne MasterLiquid ML240L V2 RGB White ma sobie radzić z procesorami o TDP do 200 W. Jest to wartość przekraczająca potrzeby większości dostępnych na rynku CPU, z topowymi modelami włącznie. Całość wyceniono na około 369 złotych. Urządzenie z logo Cooler Master już pojawia się w sklepach.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.