MasterLiquid ML240L V2 RGB White - jasna strona chłodu
Skąpane w bieli chłodzenie AiO MasterLiquid ML240L V2 RGB White to propozycja dla użytkowników poszukujących wydajności i elegancji. Druga generacja zestawu ML240L V2 ma stanowić konkurencję dla tradycyjnych chłodzeń, oferując osiągi topowych coolerów, wysoką kulturę pracy i niezawodność przez lata.
MasterLiquid ML240L V2 RGB White to kompletny zestaw AiO. Biała wersja, podobnie jak czarna, zawiera szereg nowości. Wśród nich producent wymienia trójfazowy silnik pompki, który ma być cichszy i efektywniejszy. Zmiany poczynione w wirniku i obudowie blokopompy mają przełożyć się na lepszą cyrkulację cieczy, ograniczone utlenianie czynnika, a także pozytywnie wpłynąć na kulturę pracy i wydajność.
Chłodnicę modelu MasterLiquid ML240L V2 RGB White przykrywają białe wentylatory SickleFlow 120 RGB. Wśród ich zalet projektanci wymieniają emisję hałasu poniżej 27 dB(A) oraz trwałość szacowaną na około 20 lat ciągłej pracy. Jednocześnie każdy z nich ma być w stanie przetłoczyć przez radiator do 105 m sześciennych powietrza w ciągu godziny. Wentylatory posiadają poprawiony system mocowania oraz podświetlenie RGB.
Iluminacja jest także wkomponowana w blokopompę, gdzie skrzy się sześciokątne logo producenta. Efekty świetlne emitowane przez chłodzenie AiO MasterLiquid ML240L V2 RGB White można zsynchronizować z pozostałymi podzespołami. Cooler Master deklaruje pełną kompatybilność z popularnymi systemami producentów płyt głównych, takimi jak: Aura Sync, RGB Fusion, Mystic Light i Polychrome Sync.
Chłodzenie wodne MasterLiquid ML240L V2 RGB White ma sobie radzić z procesorami o TDP do 200 W. Jest to wartość przekraczająca potrzeby większości dostępnych na rynku CPU, z topowymi modelami włącznie. Całość wyceniono na około 369 złotych. Urządzenie z logo Cooler Master już pojawia się w sklepach.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.