Masz smartwatch lub słuchawki Huawei? Łącz je ze smartfonami innych marek
Jeśli używasz smartwatcha lub bezprzewodowych słuchawek Huawei, możesz je z łatwością połączyć ze smartfonem dowolnej marki, niezależnie od tego, czy działa on w oparciu o system Android, czy iOS. Huawei wystartował z kampanią edukującą użytkowników o możliwości korzystania ze wszystkich funkcji jego urządzeń wearable, niezależnie z jakim smartfonem zostaną one sparowane.
Smartwatche i słuchawki Huawei można połączyć ze smartfonami dowolnej marki w prosty i szybki sposób dzięki dedykowanym aplikacjom. Aplikacja Huawei Zdrowie służy do parowania smartfona ze smartwatchem lub opaską sportową Huawei i korzystania ze wszystkich funkcjonalności urządzenia, natomiast poprzez aplikację AI Life można sparować smartfon m.in. z bezprzewodowymi słuchawkami i opaską sportową Huawei.
Aplikacje Huawei Zdrowie i AI Life można pobrać na smartfony wszystkich producentów działające w oparciu o system Android, jak i iOS, korzystając z QR kodu umieszczonego na opakowaniu produktów Huawei. Aplikacje można pobrać także ze sklepu Huawei AppGallery, jak również z innych oficjalnych sklepów z aplikacjami. W przypadku sklepu App Store, aktualna wersja aplikacji AI Life będzie dostępna do pobrania po 15 stycznia.
Kampania „Połącz swoje akcesorium Huawei z dowolnym smartfonem”
Jak wynika z badań Ipsos przeprowadzonych na zlecenie Huawei, coraz więcej Polaków sięga po inteligentny sprzęt elektroniczny, aby kontrolować jakość swojego snu czy stan zdrowia. Blisko połowa respondentów przyznaje, że aplikacje i urządzenia elektroniczne są pomocne w walce ze stresem czy w polepszaniu jakości snu.
Kampania podnosząca wiedzę konsumentów o możliwości parowania urządzeń Huawei ze smartfonami innych producentów będzie prowadzona w kanałach społecznościowych marki i poprzez działania PR, z dodatkową promocją na stronie głównej sklepu internetowego huawei.pl.
- Ta kampania odpowiada na trafiające do nas pytania konsumentów. Urządzenia wearable to szybko rosnąca kategoria, wielu Polaków zaufało nam wybierając inteligentne zegarki, słuchawki czy opaski sportowe z naszej oferty, a wielu rozważa właśnie ich zakup. Chcemy, by mieli świadomość, że mogą się cieszyć ich innowacyjnymi funkcjami niezależnie od tego, jakiego smartfona używają – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
Smartwatche i słuchawki Huawei – innowacyjne funkcje i wygoda użytkowania
Najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro umożliwia dokładne mierzenie aktywności fizycznej, monitoruje zdrowie i sen, a także wyposażony jest w funkcję pomiaru saturacji krwi (Sp02), pozwalającą sprawdzać poziom natlenienia krwi. Urządzenie obsługuje ponad 100 trybów treningowych, w tym 17 trybów profesjonalnych i 85 niestandardowych. Po sparowaniu zegarka ze słuchawkami bezprzewodowymi, można słuchać muzyki bez potrzeby noszenia przy sobie telefonu. Watch GT 2 Pro wyróżnia się też dopracowanym designem – odporna na zużycie szafirowa tarcza zegarka płynnie przechodzi w tytanową ramkę, tworząc lekką, ale solidną konstrukcję. Przyjazny dla skóry ceramiczny tył zapewnia wygodne noszenie.
W portfolio Huawei znajduje się też szeroki wybór słuchawek bezprzewodowych. FreeBuds Pro – to pierwsze na świecie bezprzewodowe słuchawki z funkcją inteligentnej dynamicznej redukcji szumów. Technologia ta identyfikuje rodzaj szumów wokół użytkownika, dzięki czemu można słuchać muzyki na przykład podczas pracy w biurze i w tym samym czasie rozmawiać z innymi osobami.
W sprzedaży dostępne się też najnowsze FreeBuds Studio, pierwsze w portfolio marki nauszne słuchawki bezprzewodowe. Wyróżniają się one wygodą noszenia, designem klasy premium oraz krystalicznym dźwiękiem, nawet w trudnych warunkach zewnętrznych.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.