Masz smartwatch lub słuchawki Huawei? Łącz je ze smartfonami innych marek
Jeśli używasz smartwatcha lub bezprzewodowych słuchawek Huawei, możesz je z łatwością połączyć ze smartfonem dowolnej marki, niezależnie od tego, czy działa on w oparciu o system Android, czy iOS. Huawei wystartował z kampanią edukującą użytkowników o możliwości korzystania ze wszystkich funkcji jego urządzeń wearable, niezależnie z jakim smartfonem zostaną one sparowane.
Smartwatche i słuchawki Huawei można połączyć ze smartfonami dowolnej marki w prosty i szybki sposób dzięki dedykowanym aplikacjom. Aplikacja Huawei Zdrowie służy do parowania smartfona ze smartwatchem lub opaską sportową Huawei i korzystania ze wszystkich funkcjonalności urządzenia, natomiast poprzez aplikację AI Life można sparować smartfon m.in. z bezprzewodowymi słuchawkami i opaską sportową Huawei.
Aplikacje Huawei Zdrowie i AI Life można pobrać na smartfony wszystkich producentów działające w oparciu o system Android, jak i iOS, korzystając z QR kodu umieszczonego na opakowaniu produktów Huawei. Aplikacje można pobrać także ze sklepu Huawei AppGallery, jak również z innych oficjalnych sklepów z aplikacjami. W przypadku sklepu App Store, aktualna wersja aplikacji AI Life będzie dostępna do pobrania po 15 stycznia.
Kampania „Połącz swoje akcesorium Huawei z dowolnym smartfonem”
Jak wynika z badań Ipsos przeprowadzonych na zlecenie Huawei, coraz więcej Polaków sięga po inteligentny sprzęt elektroniczny, aby kontrolować jakość swojego snu czy stan zdrowia. Blisko połowa respondentów przyznaje, że aplikacje i urządzenia elektroniczne są pomocne w walce ze stresem czy w polepszaniu jakości snu.
Kampania podnosząca wiedzę konsumentów o możliwości parowania urządzeń Huawei ze smartfonami innych producentów będzie prowadzona w kanałach społecznościowych marki i poprzez działania PR, z dodatkową promocją na stronie głównej sklepu internetowego huawei.pl.
- Ta kampania odpowiada na trafiające do nas pytania konsumentów. Urządzenia wearable to szybko rosnąca kategoria, wielu Polaków zaufało nam wybierając inteligentne zegarki, słuchawki czy opaski sportowe z naszej oferty, a wielu rozważa właśnie ich zakup. Chcemy, by mieli świadomość, że mogą się cieszyć ich innowacyjnymi funkcjami niezależnie od tego, jakiego smartfona używają – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
Smartwatche i słuchawki Huawei – innowacyjne funkcje i wygoda użytkowania
Najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro umożliwia dokładne mierzenie aktywności fizycznej, monitoruje zdrowie i sen, a także wyposażony jest w funkcję pomiaru saturacji krwi (Sp02), pozwalającą sprawdzać poziom natlenienia krwi. Urządzenie obsługuje ponad 100 trybów treningowych, w tym 17 trybów profesjonalnych i 85 niestandardowych. Po sparowaniu zegarka ze słuchawkami bezprzewodowymi, można słuchać muzyki bez potrzeby noszenia przy sobie telefonu. Watch GT 2 Pro wyróżnia się też dopracowanym designem – odporna na zużycie szafirowa tarcza zegarka płynnie przechodzi w tytanową ramkę, tworząc lekką, ale solidną konstrukcję. Przyjazny dla skóry ceramiczny tył zapewnia wygodne noszenie.
W portfolio Huawei znajduje się też szeroki wybór słuchawek bezprzewodowych. FreeBuds Pro – to pierwsze na świecie bezprzewodowe słuchawki z funkcją inteligentnej dynamicznej redukcji szumów. Technologia ta identyfikuje rodzaj szumów wokół użytkownika, dzięki czemu można słuchać muzyki na przykład podczas pracy w biurze i w tym samym czasie rozmawiać z innymi osobami.
W sprzedaży dostępne się też najnowsze FreeBuds Studio, pierwsze w portfolio marki nauszne słuchawki bezprzewodowe. Wyróżniają się one wygodą noszenia, designem klasy premium oraz krystalicznym dźwiękiem, nawet w trudnych warunkach zewnętrznych.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.