Metallic: szybsze zarządzanie danymi jako usługa dzięki nowym partnerom MSP

SIGMA International (Poland)
SIGMA International (Poland)
ul. Olesińska 2
02-548 Warszawa
sigma|sigma.com.pl| |sigma|sigma.com.pl
+48 22 626 96 74
sigma.com.pl
Portfolio usług DMaaS firmy Metallic pomaga dostawcom MSP w dostarczaniu rozwiązań opartych na chmurze, które stanowią odpowiedź na najtrudniejsze wyzwania związane z danymi klientów.
Firma Commvault, światowy lider w dziedzinie inteligentnych usług związanych z danymi w środowiskach lokalnych, chmurowych i SaaS, poinformowała o dołączeniu trzech nowych partnerów ds. usług zarządzanych (ang. Managed Service Provider – MSP) do ekosystemu Metallic MSP. Ta zmiana nie tylko zwiększa liczbę dostawców MSP, którzy oferują rozwiązania Metallic Data Management-as-a-Service (DMaaS), ale również ich zasięg. Zapewni to dostęp do najlepszych w branży rozwiązań do ochrony danych szerszemu gronu organizacji w większej liczbie regionów geograficznych. Nowi partnerzy, firmy Veristor, GM Sectec i Data Management Professionals South Africa (DMP SA), dołączyli do już istniejącego globalnego partnera MSP, firmy SoftwareONE, aby oferować rozwiązania Metallic klientom za pośrednictwem nowego, łatwego w obsłudze portalu partnerskiego Metallic MSP.
Zapotrzebowanie na usługi zarządzane w chmurze stale rośnie, a wielu dostawców MSP przekształca swoje oferty w model SaaS. Silne zaangażowanie firmy Commvault w działalność MSP, jak również zawarte niedawno partnerstwo z SoftwareONE na potrzeby projektowania obszaru MSP, sprawiają, że zmiana ta pozwoli firmom jeszcze lepiej koncentrować się na wspieraniu klientów w cyfrowej transformacji. Platforma Metallic for MSPs pozwala klientom rozwiązywać problemy związane z ograniczeniami zasobów i upraszczać zarządzanie danymi niezależnie od miejsca ich przechowywania: od obciążeń (systemów, aplikacji) w hybrydowych centrach przetwarzania danych w chmurze, takich jak SAP HANA i Oracle, przez aplikacje SaaS, takie jak Microsoft 365 czy Dynamics 365, aż po punkty końcowe. Wraz z wprowadzeniem Metallic for MSPs Commvault zapewnia dostawcom MSP wyjątkową możliwość dysponowania jednym rozwiązaniem, które obejmuje najszerszy zestaw obciążeń, aby sprostać najtrudniejszym wyzwaniom związanym z danymi ich klientów. A wszystko to przy jednoczesnym obniżeniu kosztów ogólnych infrastruktury i zarządzania oraz zapewnieniu krótszego czasu osiągania wartości dzięki przyspieszeniu świadczenia usług.
Oferta SaaS firmy Metallic, wraz z Metallic MSP Portal i Metallic Hub, pozwala dostawcom MSP oferować złoty standard usług DMaaS. Firma Metallic oferuje swoim partnerom dostępną globalnie, skalowalną, zawsze aktualną, bezpieczną i monitorowaną platformę, dzięki której partnerzy mogą skupić się na tym, co najważniejsze – potrzebach swoich klientów związanych z danymi. Metallic, w oparciu o czołową technologię firmy Commvault, oferuje ochronę danych do szerokiego zakresu obciążeń, co pomaga klientom uniknąć utraty danych i przestojów, zabezpieczyć się przed cyberzagrożeniami oraz sprostać rosnącym wymogom w zakresie zgodności i zarządzania danymi – wraz z łatwym świadczeniem usług SaaS i ich szybkim wprowadzaniem.
Dostarczamy naszym klientom sprawdzone procesy doradcze, w pełni zarządzane usługi oraz najlepszą w swojej klasie infrastrukturę i rozwiązania, które zapewniają najlepszą ochronę danych – niezależnie od tego, gdzie dane te się znajdują – mówi Matt Bynum, dyrektor ds. usług technologicznych w firmie Veristor Systems, Inc. Dzięki Commvault stało się to możliwe za sprawą nowych platform MSP Portal i Metallic Hub. Nieograniczona skalowalność na wyciągnięcie ręki, a co za tym idzie – płynne zarządzanie danymi naszych klientów przy zmniejszonych kosztach ogólnych i czołowej w branży ochronie, pozwala firmie Veristor wchodzić na rynki szybciej i z większym sukcesem niż kiedykolwiek wcześniej.
Głównym priorytetem dla naszych klientów jest zapewnienie bezpieczeństwa ich danych dzięki rozwiązaniom do ochrony, które będą bezpieczne, zgodne z przepisami i efektywne kosztowo – mówi Iniel Dreyer, dyrektor zarządzający firmy Data Management Professionals South Africa. Dzięki ochronie danych jako usłudze firmy Metallic przewyższamy oczekiwania naszych klientów w zakresie tego, jak wygląda zarządzanie danymi, i zapewniamy im skalowalną ofertę, która chroni ich dane – niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Łatwy w obsłudze portal i stałe wsparcie firmy Metallic to także odpowiedź na nasze potrzeby biznesowe, tj. chęć zwiększenia zasięgu, skrócenia czasu uzyskiwania wartości i zajęcia pozycji lidera w branży.
Widzimy, że nasi klienci przechodzą z rozwiązań lokalnych na hybrydowe i oparte o środowiska multicloud. Jest więc dla nich kluczowe, by ich dane były bezpieczne i by można było odzyskać je w razie ataku ransomware czy innych zagrożeń. Nowe rozwiązania muszą także adresować źródła takich zagrożeń i potrzebę uproszczenia systemów zarządzania danymi, bez względu na ich lokalizację. SoftwareONE i Metallic wspólnie pomagają klientom mitygować ryzyka, oferując wiodące w branży: ochronę danych, bezpieczeństwo danych, a także backup i odzyskiwanie danych oparte o chmurę – mówi Bernd Schlotter, President of Services w SoftwareOne. Wspólnie oferujemy elastyczne, skalowane, łatwe w obsłudze rozwiązanie dla MSP. Połączenie rozwiązania Metallic Data Management-as-a-Service (DMaaS) i naszej specjalistycznej wiedzy spotkało się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. Jesteśmy podekscytowani kontynuując naszą pracę z Metallic.
Więcej informacji o portfolio rozwiązań firmy Metallic dla dostawców MSP można znaleźć na stronie https://www.metallic.io/msp-partner.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.