Metallic: szybsze zarządzanie danymi jako usługa dzięki nowym partnerom MSP

SIGMA International (Poland)
SIGMA International (Poland)
ul. Olesińska 2
02-548 Warszawa
sigma|sigma.com.pl| |sigma|sigma.com.pl
+48 22 626 96 74
sigma.com.pl
Portfolio usług DMaaS firmy Metallic pomaga dostawcom MSP w dostarczaniu rozwiązań opartych na chmurze, które stanowią odpowiedź na najtrudniejsze wyzwania związane z danymi klientów.
Firma Commvault, światowy lider w dziedzinie inteligentnych usług związanych z danymi w środowiskach lokalnych, chmurowych i SaaS, poinformowała o dołączeniu trzech nowych partnerów ds. usług zarządzanych (ang. Managed Service Provider – MSP) do ekosystemu Metallic MSP. Ta zmiana nie tylko zwiększa liczbę dostawców MSP, którzy oferują rozwiązania Metallic Data Management-as-a-Service (DMaaS), ale również ich zasięg. Zapewni to dostęp do najlepszych w branży rozwiązań do ochrony danych szerszemu gronu organizacji w większej liczbie regionów geograficznych. Nowi partnerzy, firmy Veristor, GM Sectec i Data Management Professionals South Africa (DMP SA), dołączyli do już istniejącego globalnego partnera MSP, firmy SoftwareONE, aby oferować rozwiązania Metallic klientom za pośrednictwem nowego, łatwego w obsłudze portalu partnerskiego Metallic MSP.
Zapotrzebowanie na usługi zarządzane w chmurze stale rośnie, a wielu dostawców MSP przekształca swoje oferty w model SaaS. Silne zaangażowanie firmy Commvault w działalność MSP, jak również zawarte niedawno partnerstwo z SoftwareONE na potrzeby projektowania obszaru MSP, sprawiają, że zmiana ta pozwoli firmom jeszcze lepiej koncentrować się na wspieraniu klientów w cyfrowej transformacji. Platforma Metallic for MSPs pozwala klientom rozwiązywać problemy związane z ograniczeniami zasobów i upraszczać zarządzanie danymi niezależnie od miejsca ich przechowywania: od obciążeń (systemów, aplikacji) w hybrydowych centrach przetwarzania danych w chmurze, takich jak SAP HANA i Oracle, przez aplikacje SaaS, takie jak Microsoft 365 czy Dynamics 365, aż po punkty końcowe. Wraz z wprowadzeniem Metallic for MSPs Commvault zapewnia dostawcom MSP wyjątkową możliwość dysponowania jednym rozwiązaniem, które obejmuje najszerszy zestaw obciążeń, aby sprostać najtrudniejszym wyzwaniom związanym z danymi ich klientów. A wszystko to przy jednoczesnym obniżeniu kosztów ogólnych infrastruktury i zarządzania oraz zapewnieniu krótszego czasu osiągania wartości dzięki przyspieszeniu świadczenia usług.
Oferta SaaS firmy Metallic, wraz z Metallic MSP Portal i Metallic Hub, pozwala dostawcom MSP oferować złoty standard usług DMaaS. Firma Metallic oferuje swoim partnerom dostępną globalnie, skalowalną, zawsze aktualną, bezpieczną i monitorowaną platformę, dzięki której partnerzy mogą skupić się na tym, co najważniejsze – potrzebach swoich klientów związanych z danymi. Metallic, w oparciu o czołową technologię firmy Commvault, oferuje ochronę danych do szerokiego zakresu obciążeń, co pomaga klientom uniknąć utraty danych i przestojów, zabezpieczyć się przed cyberzagrożeniami oraz sprostać rosnącym wymogom w zakresie zgodności i zarządzania danymi – wraz z łatwym świadczeniem usług SaaS i ich szybkim wprowadzaniem.
Dostarczamy naszym klientom sprawdzone procesy doradcze, w pełni zarządzane usługi oraz najlepszą w swojej klasie infrastrukturę i rozwiązania, które zapewniają najlepszą ochronę danych – niezależnie od tego, gdzie dane te się znajdują – mówi Matt Bynum, dyrektor ds. usług technologicznych w firmie Veristor Systems, Inc. Dzięki Commvault stało się to możliwe za sprawą nowych platform MSP Portal i Metallic Hub. Nieograniczona skalowalność na wyciągnięcie ręki, a co za tym idzie – płynne zarządzanie danymi naszych klientów przy zmniejszonych kosztach ogólnych i czołowej w branży ochronie, pozwala firmie Veristor wchodzić na rynki szybciej i z większym sukcesem niż kiedykolwiek wcześniej.
Głównym priorytetem dla naszych klientów jest zapewnienie bezpieczeństwa ich danych dzięki rozwiązaniom do ochrony, które będą bezpieczne, zgodne z przepisami i efektywne kosztowo – mówi Iniel Dreyer, dyrektor zarządzający firmy Data Management Professionals South Africa. Dzięki ochronie danych jako usłudze firmy Metallic przewyższamy oczekiwania naszych klientów w zakresie tego, jak wygląda zarządzanie danymi, i zapewniamy im skalowalną ofertę, która chroni ich dane – niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Łatwy w obsłudze portal i stałe wsparcie firmy Metallic to także odpowiedź na nasze potrzeby biznesowe, tj. chęć zwiększenia zasięgu, skrócenia czasu uzyskiwania wartości i zajęcia pozycji lidera w branży.
Widzimy, że nasi klienci przechodzą z rozwiązań lokalnych na hybrydowe i oparte o środowiska multicloud. Jest więc dla nich kluczowe, by ich dane były bezpieczne i by można było odzyskać je w razie ataku ransomware czy innych zagrożeń. Nowe rozwiązania muszą także adresować źródła takich zagrożeń i potrzebę uproszczenia systemów zarządzania danymi, bez względu na ich lokalizację. SoftwareONE i Metallic wspólnie pomagają klientom mitygować ryzyka, oferując wiodące w branży: ochronę danych, bezpieczeństwo danych, a także backup i odzyskiwanie danych oparte o chmurę – mówi Bernd Schlotter, President of Services w SoftwareOne. Wspólnie oferujemy elastyczne, skalowane, łatwe w obsłudze rozwiązanie dla MSP. Połączenie rozwiązania Metallic Data Management-as-a-Service (DMaaS) i naszej specjalistycznej wiedzy spotkało się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. Jesteśmy podekscytowani kontynuując naszą pracę z Metallic.
Więcej informacji o portfolio rozwiązań firmy Metallic dla dostawców MSP można znaleźć na stronie https://www.metallic.io/msp-partner.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.