Komunikaty PR

Metallic: szybsze zarządzanie danymi jako usługa dzięki nowym partnerom MSP

2021-10-27  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

SIGMA International (Poland)
SIGMA International (Poland)

ul. Olesińska 2
02-548 Warszawa
sigma|sigma.com.pl| |sigma|sigma.com.pl
+48 22 626 96 74
sigma.com.pl

Portfolio usług DMaaS firmy Metallic pomaga dostawcom MSP w dostarczaniu rozwiązań opartych na chmurze, które stanowią odpowiedź na najtrudniejsze wyzwania związane z danymi klientów.

Firma Commvault, światowy lider w dziedzinie inteligentnych usług związanych z danymi w środowiskach lokalnych, chmurowych i SaaS, poinformowała o dołączeniu trzech nowych partnerów ds. usług zarządzanych (ang. Managed Service Provider – MSP) do ekosystemu Metallic MSP. Ta zmiana nie tylko zwiększa liczbę dostawców MSP, którzy oferują rozwiązania Metallic Data Management-as-a-Service (DMaaS), ale również ich zasięg. Zapewni to dostęp do najlepszych w branży rozwiązań do ochrony danych szerszemu gronu organizacji w większej liczbie regionów geograficznych. Nowi partnerzy, firmy Veristor, GM Sectec i Data Management Professionals South Africa (DMP SA), dołączyli do już istniejącego globalnego partnera MSP, firmy SoftwareONE, aby oferować rozwiązania Metallic klientom za pośrednictwem nowego, łatwego w obsłudze portalu partnerskiego Metallic MSP. 

Zapotrzebowanie na usługi zarządzane w chmurze stale rośnie, a wielu dostawców MSP przekształca swoje oferty w model SaaS. Silne zaangażowanie firmy Commvault w działalność MSP, jak również zawarte niedawno partnerstwo z SoftwareONE na potrzeby projektowania obszaru MSP, sprawiają, że zmiana ta pozwoli firmom jeszcze lepiej koncentrować się na wspieraniu klientów w cyfrowej transformacji. Platforma Metallic for MSPs pozwala klientom rozwiązywać problemy związane z ograniczeniami zasobów i upraszczać zarządzanie danymi niezależnie od miejsca ich przechowywania: od obciążeń (systemów, aplikacji) w hybrydowych centrach przetwarzania danych w chmurze, takich jak SAP HANA i Oracle, przez aplikacje SaaS, takie jak Microsoft 365 czy Dynamics 365, aż po punkty końcowe. Wraz z wprowadzeniem Metallic for MSPs Commvault zapewnia dostawcom MSP wyjątkową możliwość dysponowania jednym rozwiązaniem, które obejmuje najszerszy zestaw obciążeń, aby sprostać najtrudniejszym wyzwaniom związanym z danymi ich klientów. A wszystko to przy jednoczesnym obniżeniu kosztów ogólnych infrastruktury i zarządzania oraz zapewnieniu krótszego czasu osiągania wartości dzięki przyspieszeniu świadczenia usług. 

Oferta SaaS firmy Metallic, wraz z Metallic MSP Portal i Metallic Hub, pozwala dostawcom MSP oferować złoty standard usług DMaaS. Firma Metallic oferuje swoim partnerom dostępną globalnie, skalowalną, zawsze aktualną, bezpieczną i monitorowaną platformę, dzięki której partnerzy mogą skupić się na tym, co najważniejsze – potrzebach swoich klientów związanych z danymi. Metallic, w oparciu o czołową technologię firmy Commvault, oferuje ochronę danych do szerokiego zakresu obciążeń, co pomaga klientom uniknąć utraty danych i przestojów, zabezpieczyć się przed cyberzagrożeniami oraz sprostać rosnącym wymogom w zakresie zgodności i zarządzania danymi – wraz z łatwym świadczeniem usług SaaS i ich szybkim wprowadzaniem.  

Dostarczamy naszym klientom sprawdzone procesy doradcze, w pełni zarządzane usługi oraz najlepszą w swojej klasie infrastrukturę i rozwiązania, które zapewniają najlepszą ochronę danych – niezależnie od tego, gdzie dane te się znajdują – mówi Matt Bynum, dyrektor ds. usług technologicznych w firmie Veristor Systems, Inc. Dzięki Commvault stało się to możliwe za sprawą nowych platform MSP Portal i Metallic Hub. Nieograniczona skalowalność na wyciągnięcie ręki, a co za tym idzie – płynne zarządzanie danymi naszych klientów przy zmniejszonych kosztach ogólnych i czołowej w branży ochronie, pozwala firmie Veristor wchodzić na rynki szybciej i z większym sukcesem niż kiedykolwiek wcześniej.

Głównym priorytetem dla naszych klientów jest zapewnienie bezpieczeństwa ich danych dzięki rozwiązaniom do ochrony, które będą bezpieczne, zgodne z przepisami i efektywne kosztowo – mówi Iniel Dreyer, dyrektor zarządzający firmy Data Management Professionals South Africa. Dzięki ochronie danych jako usłudze firmy Metallic przewyższamy oczekiwania naszych klientów w zakresie tego, jak wygląda zarządzanie danymi, i zapewniamy im skalowalną ofertę, która chroni ich dane – niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Łatwy w obsłudze portal i stałe wsparcie firmy Metallic to także odpowiedź na nasze potrzeby biznesowe, tj. chęć zwiększenia zasięgu, skrócenia czasu uzyskiwania wartości i zajęcia pozycji lidera w branży. 

Widzimy, że nasi klienci przechodzą z rozwiązań lokalnych na hybrydowe i oparte o środowiska multicloud. Jest więc dla nich kluczowe, by ich dane były bezpieczne i by można było odzyskać je w razie ataku ransomware czy innych zagrożeń. Nowe rozwiązania muszą także adresować źródła takich zagrożeń i potrzebę uproszczenia systemów zarządzania danymi, bez względu na ich lokalizację. SoftwareONE i Metallic wspólnie pomagają klientom mitygować ryzyka, oferując wiodące w branży: ochronę danych, bezpieczeństwo danych, a także backup i odzyskiwanie danych oparte o chmurę – mówi Bernd Schlotter, President of Services w SoftwareOne. Wspólnie oferujemy elastyczne, skalowane, łatwe w obsłudze rozwiązanie dla MSP. Połączenie rozwiązania Metallic Data Management-as-a-Service (DMaaS) i naszej specjalistycznej wiedzy spotkało się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. Jesteśmy podekscytowani kontynuując naszą pracę z Metallic.

Więcej informacji o portfolio rozwiązań firmy Metallic dla dostawców MSP można znaleźć na stronie https://www.metallic.io/msp-partner.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SIGMA International (Poland)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.