Nadchodzi Dreamforce 2021 - najlepsze technologie dla bizensu
Podczas zbliżającej się wielkimi krokami konferencji Dramforce Salesforce pokaże nowe wersje swoich najważniejszych produktów i rozwiązań. Wprowadzone innowacje dotyczą między innym takich produktów jak Customer 360, Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud czy narzędzi sztucznej inteligencji Einstein. Salesforce ogłosi także współpracę z firmą FedEx. Jej celem jest wspieranie rozwoju handlu elektronicznego oraz pomoc markom i marketerom w redefiniowaniu sposobu pracy.
Salesforce, wiodąca międzynarodowa firma technologiczna w dziedzinie zarządzania relacjami z klientami (CRM), odlicza dni do startu największej na świecie imprezy poświęconej oprogramowaniu - Dreamforce. Tuż przed wydarzeniem gigant z San Francisco zapowiada aktualizacje swoich usług, wyraźnie stawiając na chmurę oraz integrację swoich produktów ze Slackiem, który jest najnowszym nabytkiem Salesforce.
W tym roku Dreamforce odbędzie się między 21 a 23 września i ponownie przyciągnie miliony profesjonalistów z dziedziny marketingu, sprzedaży, reklamy i wielu innych obszarów. Wydarzeniu przewodzić będą nowe technologie pomagające firmom usprawniać obsługę klienta oraz ich doświadczenia, w dobie koncentracji na zmieniających się oczekiwaniach konsumentów, oraz lepiej przygotowujące do modelu pracy zdalnej i hybrydowej.
- Dreamforce jest wydarzeniem skupionym wokół możliwości nowych technologii, które w czasach przed covidem co roku gromadziło w San Francisco tysiące ludzi, przez kilka dni całkowicie zanurzonych w środowisku czystej nauki, wymiany wiedzy i doświadczeń zawodowych oraz ogromnego technologicznego entuzjazmu - wyjaśnia Krzysztof Augystynowicz, Regional Sales Director CEE Commercial Business Unit. Dodaje, że "W tym roku znów poczujemy nieco tej atmosfery. Ograniczenia związane z pandemią wymusiły zorganizowanie Dreamforce w formule hybrydowej, to jednak zarówno goście obecni na miejscu, jak ci, którzy dołączą do nas online, znów poczują powiew technologii przyszłości, która pomaga firmom podążać za zmianami, z którymi borykamy się niemal na co dzień.”
Jakie nowości zapowiada Salesforce?
Salesforce uruchamia Slack-First Customer 360 dla sprzedaży, serwisu, marketingu i analityki
Dziewięć na dziesięć firm planuje w przyszłości połączyć pracę zdalną ze stacjonarną, ale tylko 33% czuje się przygotowanych do sprawnego poruszania się w nowej rzeczywistości pracy hybrydowej. Odpowiedzią jest Slack-First Customer 360, w którym Slack pełni rolę węzła umożliwiającego wszystkim osobom w organizacji komunikację, współpracę i działanie na podstawie informacji pochodzących z rozwiązań Salesforce oraz wszystkich innych aplikacji, systemów i partnerskich rozwiązań, z których korzystają.
Salesforce Sales Cloud z innowacjami pomagającymi firmom sprzedawać więcej, szybciej i inteligentniej
Nowe funkcje w najnowszej wersji Sales Cloud obejmują: inteligencję przychodową, która zapewnia menedżerom sprzedaży wgląd w cały cykl sprzedaży i przychodów, od zamykania transakcji po ustalanie prognoz i budowanie nowych kanałów sprzedaży; Sales Enablement, która ułatwia wdrażanie pracowników sprzedaży, a także profilowanie szkoleń i rozwijanie doświadczeń w tym obszarze, oraz Subscription Management for Revenue Cloud, która umożliwia firmom uproszczenie i przyspieszenie procesów zakupowych, jednocześnie pomagając tworzyć nowe strumienie przychodów i zwiększając efektywność działań marketingowych. Wszystkie informacje tutaj.
Tableau z analityką napędzaną przez sztuczną inteligencję
Tableau udostępni nowe rozszerzenie, które łączy analitykę danych i sztuczną inteligencję (AI) w zestaw nowych i rozszerzonych możliwości. Najnowsza wersja Tableau umożliwi większej liczbie osób, niezależnie od ich roli i poziomu umiejętności, podejmowanie trafniejszych i szybszych decyzji w oparciu o dane i technologię. Według Chandana Gopala, dyrektora ds. badań IDC, Future of Intelligence, "Firmy mogą napędzać wzrost i wspierać innowacje poprzez połączenie inwestycji we właściwą technologię z naciskiem na kulturę danych. Technologie takie jak AI i zwiększone możliwości analizy danych to obiecujące narzędzia, które mogą zdemokratyzować analitykę i pomóc pracownikom podejmować decyzje wspierane danymi”.
Większa automatyzacja i sztuczna inteligencja w chmurze przekształcają centra kontaktowe w cyfrowe centrale obsługi klienta
Dzięki nowym przepływom pracy opartym na sztucznej inteligencji i innowacjom dla centrów kontaktowych w chmurze usługowej, możliwe jest teraz tworzenie doświadczeń w prostszy sposób i bez dodatkowego wysiłku dla pracowników obsługi klienta. Nowe przepływy pracy wbudowane w platformę Customer 360 umożliwiają specjalistom przewidywanie, kierowanie i rozwiązywanie potrzeb klientów - czasami zanim klient zda sobie sprawę z istnienia problemu. Ponadto nowe funkcjonalności cyfrowego centrum kontaktowego w zakresie wideo, czatu, analizy mowy i zaangażowania umożliwiają klientom i pracownikom obsługi łatwiejsze korzystanie z usług.
Innowacje w Marketing Cloud pomagają profesjonalistom zrozumieć świat danych i szybko budować cyfrowe relacje z klientami
Ulepszenia obejmują nowe technologie oparte na segmentacji za pomocą AI, tworzeniu treści, personalizacji interakcji międzyludzkich w czasie rzeczywistym oraz danych analitycznych od klientów i kampanii marketingowych - wszystko za sprawą kilku kliknięć, w modelu non-code czyli bez potrzeby znajomości podstaw programowania.
Einstein wzbogacony o nowe możliwości AI i automatyzacji
Salesforce wprowadza również innowacje do portfolio Einstein Automate, w tym nowe możliwości automatyzacji procesów robotycznych (RPA), sztucznej inteligencji (AI) i poprawy doświadczeń klientów, aby pomóc każdemu swojemu partnerowi zbudować bardziej zautomatyzowany, kompleksowy przepływ pracy wyłącznie w oparciu o platformy niskokodowe. Wszystkie innowacje będą dalej wspierać podejście Slack-first dla wszystkich specjalistów IT.
FedEx i Salesforce współpracują w celu wsparcia rozwoju handlu elektronicznego
FedEx i Salesforce ogłosiły nowe, wieloletnie partnerstwo, które integruje Salesforce Commerce Cloud i Salesforce Order Management z innowacjami FedEx i ShopRunner, platformą e-commerce spółki zależnej. Nowe partnerstwo odmieni sposób, w jaki marki i sprzedawcy zarządzają swoim e-handlem, od promocji produktu, poprzez zakup, aż po dostawę i ewentualne zwroty. Firmy mogą teraz wykorzystać moc narzędzi Salesforce, opartych na technologii sztucznej inteligencji i zautomatyzowanych procesach, aby dostarczać doświadczenia towarzyszące zakupom online w sposób spersonalizowany i na dużą skalę.
Konferencja Dreamforce
Każdy, kto ma ochotę wziąć udział w konferencji Dreamforce może tego bezpłatnie dokonać rejestrując się na stronie https://www.salesforce.com/dreamforce/ Konferencja rozpocznie się 21 września o godzinie 19:00 CET. Szczegółowa agenda dostępna jest na stronie wydarzenia.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Pierwsze efekty prac deregulacyjnych możliwe już jesienią. Ten proces uwolni w firmach środki na inwestycje
Prace nad pakietami deregulacyjnymi trwają. Biznes liczy na ich sprawne przeprocesowanie, ale i tak nie spodziewa się, żeby pierwsze efekty były widoczne przed jesienią. Dziś przedsiębiorcy 40 proc. swojego czasu spędzają na wypełnianiu różnego typu wymagań, a dodatkowo wstrzymują się z inwestycjami ze względu na niestabilność prawa. Zdaniem przedsiębiorców deregulacja to krok w dobrym kierunku, który pozwoli na przesunięcie zamrożonych w bankach pieniędzy na inwestycje i zwiększy konkurencyjność polskich firm.
Ochrona środowiska
Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać

Aktualizacja programu Czyste Powietrze, która wystartowała 31 marca br., przyniosła m.in. uszczelnienie zasad finansowania oraz zwiększenie monitoringu wykonawców. – Obecna edycja programu jest najbardziej wymagająca ze wszystkich, jakie do tej pory realizowaliśmy – mówi Paweł Bednarek, prezes zarządu Columbus ONE. Wiele firm nie było w stanie się odpowiednio przygotować do zmian i teraz wstrzymały pozyskiwanie nowych klientów. Grupa Columbus ma ambicję, by konsolidować ten bardzo rozdrobniony rynek.
Handel
Na platformach sprzedażowych mogą się znajdować szkodliwe produkty. Dotyczy to całego rynku online

Badanie odzieży i bielizny zakupionych na dwóch azjatyckich platformach wykazało obecność w części z nich niebezpiecznych związków w niepokojących stężeniach – wynika z Raportu Federacji Konsumentów. Podobne produkty mogą się jednak również znajdować na polskich czy międzynarodowych platformach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.