Komunikaty PR

Najlepsza inwestycja 2021 roku. Jaki klimatyzator wybrać?

2021-05-31  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Nastały czasy, w których większość dni spędzamy w domach. W co zainwestować w 2021 roku, aby żyło i mieszkało nam się jeszcze lepiej? W klimatyzator. A dlaczego oraz jaki model wybrać, dowiesz się z poniższego artykułu.

 

Jest gorąco. Będzie jeszcze bardziej.

Do tej pory większość czasu w upalne dni spędzałeś w pracy, w biurze, w klimatyzowanych pomieszczeniach. Ostatni rok wiele firm skazał na pracę zdalną, tym samym często zabierając komfort pracy w biurach gdzie niestraszne były warunki panujące na zewnątrz. Jeśli teraz pracujesz z domu i zastanawiasz się, w co możesz zainwestować, aby polepszyć swoje warunki nie tylko pracy, ale i życia to zdecyduj się na montaż klimatyzatora

Prognozy nie zapowiadają, aby letnie miesiące były zimniejsze, a wręcz przeciwnie. Globalne ocieplenie skazuje nas na upały, które często są nie do zniesienia gdy mieszkanie jest od strony południowej lub poddaszu. Jeszcze do niedawna klimatyzator wydawał się czymś niedostępnym, luksusowym, przeznaczonym tylko dla firm lub osób

z zasobnym portfelem. Czasy się jednak zmieniają, nowości technologii stają się coraz bardziej dostępne dla każdego i tak też się dzieje z klimatyzatorami.

 

Jaki model klimatyzatora wybrać?

Po co jest klimatyzator? Głównie po to, aby schłodzić powietrze w danym pomieszczeniu. Jednak mamy XXI wiek, mnóstwo rozwiązań technologicznych i jedna funkcja to za mało. Dzisiejsze klimatyzatory oferują znacznie więcej, niż człowiek jest sobie w stanie wyobrazić, co jeszcze może dawać klimatyzator, oprócz chłodzenia?

Mowa tutaj o sterowaniu urządzeniem przez WiFi, jonizacji powietrza czy możliwości wymiany filtra na taki z aktywnym węglem, z jonami srebra czy witaminą C. Jeśli nie masz pojęcia, który model będzie dla Ciebie odpowiedni, polecamy poniższą wyprawę po modelach ANDE. Sprawdź, który model będzie dla Ciebie idealny.

 

 

ANDE BASIC+ na dobry początek.

Uważasz, że montaż klimatyzacji to drogi wydatek? Nie jesteś przekonany do tego co będzie dla Ciebie odpowiednie? Wybierz podstawowy model ANDE Basic+. To urządzenie zaprojektowane w najwyższej jakości w swojej cenie - idealny na pierwszy klimatyzator w domu. Jeśli obawiasz się, że praca klimatyzatora nie pozwoli Ci pracować w skupieniu, to tym bardziej wybierz polecany poniżej model.

4 najważniejsze cechy ANDE Basic+ to: 

  • cicha praca - jeden z najcichszych na rynku
  • wbudowane WiFi - możesz zdalnie sterować urządzeniem przez smartfon lub tablet
  • bardzo małe rozmiary - jeden z najmniejszych na rynku - będzie idealny nawet do małego mieszkania
  • jonizator - usuwa nieprzyjemny zapach i usuwa szkodliwe substancje produkując ujemne jony

 

 

ANDE JUPITER+ dla wymagających.

Jesteś zdania, że jeśli już kupować to coś z najwyższej półki i ze wszystkimi możliwymi opcjami? Wybierz model ANDE Jupiter+. To model, który w pełni zaspokoi Twoje oczekiwania i nigdy Cię nie zawiedzie.

4 najważniejsze cechy ANDE Jupiter+ to: 

  • odporny na mróz - jako jedyny z oferowanych modeli posiada grzałkę, która zapobiega zamarzaniu tacy ociekowej na zewnątrz przy intensywnym ogrzewaniu pomieszczenia zimą. 
  • filtr PM 2.5 - antybakteryjny filtr, który usuwa 99,9% zanieczyszczeń. Przydatny jeśli mieszkasz w bardzo zanieczyszczonej okolicy.
  • nawiew 4D - cztery kierunki nawiewu powietrza (4D aIR FlOW), zapewniają równomierne rozprowadzenie powietrza w całym pomieszczeniu i jeszcze wyższy poziom komfortu
  • jonizator - usuwa nieprzyjemny zapach i usuwa szkodliwe substancje, produkując ujemne jony.

 

 

ANDE QUEEN dla oszczędnych.

Jeśli oszczędność jest dla Ciebie priorytetem, to rozważ wybór modelu ANDE QUEEN. Jako jedyny z oferty posiada klasę energetyczną A+++ przez co należy do najbardziej efektywnych urządzeń na rynku przy niskim zużyciu energii.

4 najważniejsze cechy ANDE QUEEN to:

  • niskie zużycie energii - najwyższa jakość i efektywność przy niskim zużyciu prądu.
  • jonizator - usuwa nieprzyjemny zapach i usuwa szkodliwe substancje, produkując ujemne jony.
  • moduł WiFi  - możesz zdalnie zarządzać urządzeniem przez smartfon lub tablet.
  • filtr PM 2.5 - antybakteryjny filtr, który usuwa 99,9% zanieczyszczeń. Przydatny jeśli mieszkasz w bardzo zanieczyszczonej okolicy.

 

 

ANDE HERO dla fanów designu.

Mając na uwadze nie tylko funkcje, ale także nowoczesny design zastanów się nad modelem ANDE HERO. To prawdziwy bohater w Twoim domu. Nie dość, że spełni swoją funkcję, to dodatkowo będzie zachwycał wyglądem.

4 najważniejsze cechy ANDE HERO to:

  • wyjątkowy design - idealnie wpasuje się w nowoczesne wnętrza, jednak metalowa ozdobna wstawka będzie pięknym dodatkiem także w klasycznych wnętrzach.
  • jonizator - usuwa nieprzyjemny zapach i usuwa szkodliwe substancje, produkując ujemne jony.
  • moduł WiFi  - możesz zdalnie zarządzać urządzeniem przez smartfon lub tablet.
  • filtr PM 2.5 - antybakteryjny filtr, który usuwa 99,9% zanieczyszczeń. Przydatny jeśli mieszkasz w bardzo zanieczyszczonej okolicy.

 

Podsumowując, masz do wyboru cztery modele, wypełnione po brzegi funkcjami. Zapewniamy, że wśród nich jest ten idealny model dla Ciebie. 

Funkcje, które posiadają modele ANDE są wystarczające do komfortowej pracy i spędzania wolnego czasu podczas upałów. A musisz pamiętać, że praca w zbyt wysokiej temperaturze nie tylko wpływa na naszą wydajność, ale też ma negatywny wpływ na zdrowie.

Porównaj wszystkie modele - sprawdź różnice w funkcjach. Jeśli nadal masz wątpliwości, który model będzie odpowiedni do Twojego domu lub mieszkania, skorzystaj z porady specjalistów, którzy chętnie doradzą i dobiorą urządzenie o odpowiedniej mocy i parametrach.

 

Właściciel marki ANDE w Polsce:
 

ANG Klimatyzacja Sp. z o.o.

ul. Częstochowska 26, 

32-085 Modlnica

tel. (12) 398 07 00

bok@myande.pl

www.myande.pl 

***

Klimatyzatory ANDE cechuje najwyższa jakość wykonania, dbałość o każdy detal, design zaprojektowany przez renomowane biura projektowe z Japonii. Podzespoły czołowych producentów: Hitachi, Mitsubishi Motors, Toshiba, LG, Nichicon, GMCC, Highly, Zhipu, Renesas, Welling są wytwarzane w najnowocześniejszych fabrykach klimatyzacji 2.0.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.