NelsonHall po raz siódmy wyróżnia ADP tytułem Lidera w zakresie usług płacowych
Firma ADP została nagrodzona za zapewnianie rozszerzonych możliwości cyfrowych, dobre przygotowanie do pomocy firmom oraz radzenie sobie z wyzwaniami dzisiejszego, dynamicznie rozwijającego się środowiska biznesowego.
Globalna firma badawczo-analityczna NelsonHall przyznała ADP tytuł „Lidera” w obszarze „usług płacowych NEAT 2021”. ADP zostało docenione za konsekwentne zapewnianie nowoczesnej obsługi płacowej dostosowanej do złożoności zmieniającego się świata pracy.
NelsonHall Payroll Services NEAT opiera się na badaniach i analizach wydajności dostawców pod kątem ich zdolności do dostarczania natychmiastowych korzyści i spełniania przyszłych wymagań klientów. Digital Payroll Capability NEAT jest ogólnym badaniem, które sprawdza oceny i bada zbiorową technologię oraz możliwości usług. NelsonHall Payroll umieściło ADP jako lidera, ukazując jego siłę w dostarczaniu innowacyjnych możliwości cyfrowych, w tym oprogramowania w chmurze, zaawansowanych integracji, inteligentnej automatyzacji
i płatności cyfrowych.
– Firma ADP ponownie została uznana za lidera ze względu na szeroki zakres i dogłębność oferty usług płacowych, możliwości i ciągłe innowacje na rynku. ADP opracowało obszerny zestaw cyfrowych narzędzi do obsługi płac. Co istotne, są one dostosowane do wspierania firm każdej wielkości w modernizacji i zabezpieczaniu na przyszłość ich operacji płacowych. Wpływ innowacji ADP został dodatkowo potwierdzony przez wysoką satysfakcję klientów i oceny wpływu, zarówno pod względem zdolności do obsługi bieżących wymagań, jak
i zdolności do dalszego spełniania potrzeb klientów w miarę dojrzewania i rozszerzania ich działalności – powiedział Pete Tiliakos, dyrektor ds. Badań technologii i usług HR w NelsonHall.
– Miniony rok uwydatnił znaczenie odporności i ciągłości biznesowej oraz rolę, jaką odgrywa transformacja cyfrowa we wzmacnianiu podstaw biznesu na przyszłość. Ciągle rozwijając naszą technologię, wyposażamy firmy w nowoczesne narzędzia, których potrzebują, aby się dostosowywać i ciągle się rozwijać – powiedział Don Weinstein, wiceprezes ADP ds. produktów i technologii globalnych w ADP
Zaawansowane możliwości cyfrowe
Firma ADP została wyróżniona za możliwość oferowania firmom różnej wielkości kompleksowego pakietu usług płacowych opartych na technologii. W szczególności dostosowanych dla usług outsourcingu, BPO, kompleksowych usług ADP® i kompleksowych usług outsourcingowych ADP®. NellsonHall podkreslił, również, że ten pełny zestaw ofert wykracza poza płace i jednocześnie służy jako punkt kompleksowej obsługi rozwiązań HCM.
Wszystkie powyższe usługi są oparte na bogatym zestawie rozwiązań cyfrowych, które unowocześniają operacje płacowe za pośrednictwem platformy nowej generacji do obsługi płac. NelsonHall wymienił także ADP jako jedną z najbardziej dojrzałych, cyfrowych usług płacowych, obejmującą funkcje nowej generacji – w tym projektowanie z myślą o urządzeniach mobilnych, a także sztuczną inteligencję, uczenie maszynowe i UX z przetwarzaniem języka naturalnego, a także chatboty, funkcje geofencing, analizy raportowania i testy porównawcze za pośrednictwem platformy ADP® DataCloud, która wykorzystuje jeden z najgłębszych i najbardziej niezawodnych zestawów danych HCM, aby pomóc w proaktywnym podejmowaniu decyzji HR.
ADP zostało wyróżnione także za znaczący zasięg w dostarczaniu rozwiązań płacowych i HCM dla prawie 37 milionów pracowników na całym świecie. Globalne usługi płacowe ADP - GlobalView Payroll i ADP Celergo - zapewniły firmie pozycję lidera w zakresie zdolności do obsługi wielu krajów.
Firma NelsonHall
NelsonHall to wiodąca globalna firma analityczna zajmująca się wspieraniem organizacji w zrozumieniu „sztuki tego co możliwe” ('art of the possible') w zakresie usług informatycznych i biznesowych. Firma posiada analityków w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii oraz w Europie Kontynentalnej. NelsonHall dostarcza organizacjom buy-side (korzystającym z usług dostawców towarów i usług) szczegółowe, kluczowe informacje na temat rynków
i dostawców (włącznie z oceną NEAT), które pomagają im podejmować szybkie i bardzo świadome decyzje, dotyczące zaopatrzenia w towary i usługi (sourcing). Działania badawcze prowadzone przez firmę NelsonHall oparte są na rygorystycznych, wyłącznie bezpośrednich badaniach. To sprawia, że są powszechnie szanowane ze względu na jakość, dogłębność oraz wgląd informacyjny analiz dostarczanych przez firmę.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.