Komunikaty PR

Nowa era LeverX Group: Firma przyjęła nazwę LeverX i obrała kurs na przyszłość

2023-08-29  |  01:00
Biuro prasowe

LeverX Group, wiodący globalny integrator systemów i jeden z największych partnerów firmy SAP, zaprezentował swoją nową tożsamość. Zmianie uległa nie tylko nazwa firmy, ale również jej logo. Rebranding firmy jest częścią globalnej inicjatywy rozwojowej, skoncentrowanej na kompetencjach związanych z SAP. W tym roku firma w związku z dynamicznym rozwojem na polskim rynku otworzyła swoje pierwsze biuro w Warszawie, a drugie w Polsce.

"Rebranding pozwolił na zjednoczenie naszych biur na całym świecie pod wspólną, dynamicznie brzmiącą nazwą LeverX" – skomentował Dzmitry Jabłoński, Managing Director w LeverX Polska  – "Litera "X" w LeverX symbolizuje nasze bogate doświadczenie, konsekwencję w realizacji i nieustanne doskonalenie w branży - filary naszej wyjątkowej obsługi klienta. Odzwierciedla też nasze głębokie zaangażowanie w innowacje, silne wartości firmy i potrzebę przekraczania granic przy jednoczesnym osiąganiu wyjątkowych wyników dla naszych partnerów".

Nazwa LeverX zawiera w sobie koncepcję „leverage” czyli „dźwigni" – mechanizmu wykorzystywania posiadanych umiejętności, wiedzy i doświadczenia firmy, w celu osiągania coraz śmielszych celów na drodze innowacji.

"Podczas gdy nasza nazwa i identyfikacja wizualna uległy zmianie, podstawowa misja, którą realizujemy pozostaje niezmieniona: być niezachwianym partnerem biznesowym dla naszych klientów na całym świecie" – dodał Dzmitry Jabłoński – Rebranding jest zawsze wyzwaniem i wielką szansą. Nasza nowa tożsamość marki umacnia LeverX jako doświadczonego globalnego integratora systemów do opracowywania i wdrażania rozwiązań IT".Firma, która na całym świecie zatrudnia już blisko 2 tysiące talentów, zainicjowała rebranding wraz z przeniesieniem swojej siedziby do wschodzącego międzynarodowego centrum technologicznego w Miami na Florydzie. LeverX będzie celebrować osiągnięte sukcesy podczas gali z okazji 20-lecia działalności firmy wraz ze swoimi klientami i partnerami w JW Marriott Marquis Miami w październiku bieżącego roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Handel

Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.

Nauka

Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.