Komunikaty PR

Nowa wtyczka opracowana przez Grupę SER ułatwia pracę zdalną

2021-07-27  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt

W ostatnim roku liczba aktywnych użytkowników usługi Microsoft Teams wzrosła lawinowo (z 20 mln w lipcu 2019 r. do 145 mln w kwietniu 2021 r.) . Aby ułatwić zdalną pracę swoim klientom, Grupa SER prezentuje nową wtyczkę Doxis4 SmartBridge for Teams. Daje ona centralny dostęp do wszystkich informacji na platformie zarządzania treścią w przedsiębiorstwie (ECM) Doxis4 bezpośrednio z poziomu Microsoft Teams. Wtyczka umożliwia wzrost produktywności zespołów, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z zasadami ładu informatycznego i wymogami regulacyjnymi.

Odkąd praca zdalna stała się normą, nastąpił gwałtowny wzrost popularności komunikatorów typu Microsoft Teams – mówi Stefan Zeitzen, Dyrektor ds. sprzedaży w Grupie SER.– Każdy dodatkowy kanał komunikacji wywołuje powstanie w organizacji kolejnych silosów informacyjnych. Utrudnia to współpracę, użytkownicy mają na przykład problemy ze śledzeniem wersji dokumentów. Właśnie tutaj z pomocą przychodzi rozwiązanie Doxis4 SmartBridge for Teams. Łącząc platformę Doxis4 z Microsoft Teams ułatwiamy obieg informacji w firmach – dodaje Stefan Zeitzen.

Złożone opcje ochrony i przechowywania danych w pakiecie Microsoft 365 mogą podnosić ryzyko związane z przepływem informacji w firmach (szczególnie jeśli chodzi o przestrzeganie zasad  ładu informatycznego i compliance). Dzięki wtyczce SmartBridge for Teams firmy mogą uzyskać dostęp do informacji i procesów z Doxis4 bezpośrednio z poziomu Microsoft Teams. 

Z uwagi na to, że aplikacja Microsoft jest dziś jednym z głównych kanałów wymiany informacji w firmach, dla wielu przedsiębiorstw integracja usługi Teams z już wdrożonymi w firmie systemami do zarządzania treścią i dokumentami (ECM) nabrała kluczowego znaczenia. 

Lepsza produktywność i bezpieczeństwo dzięki Doxis4 SmartBridge for Teams

Jako wieloletni Złoty Partner firmy Microsoft doskonale znamy produkty i wymagania ich użytkowników. Oferując wtyczkę Doxis4 SmartBridge for Teams, dodajemy ważną funkcjonalność do jednego z najpopularniejszych narzędzi pracy zdalnej. Nasi klienci mogą łatwo zintegrować Doxis4 jako aplikację w Microsoft Teams, a dzięki temu bezproblemowo łączyć się ze scentralizowanym systemem zarządzania informacjami, który już mają wdrożony w swojej firmie. Sprzyja to pracy zespołowej i optymalizuje przepływ informacji w zespołach – wyjaśnia dr Gregor Joeris, Dyrektor ds. technologicznych Grupy SER.

Korzyści z wdrożenia wtyczki Doxis4 SmartBridge for Teams:

  • Scentralizowany dostęp do informacji: Doxis4 nie tylko daje użytkownikom dostęp do treści z poziomu pakietu Microsoft, ale także umożliwia wgląd za pośrednictwem aplikacji do treści w innych połączonych systemach (np. SAP czy Salesforce), które mogą być potrzebne przy realizacji danego projektu albo zadania.

  • Obsługa procesów w Microsoft Teams: Zadania, procesy oraz indywidualne lub grupowe koszyki robocze w Doxis4 można integrować bezpośrednio z Microsoft Teams. W ten sposób użytkownicy Teams mają przejrzysty ogląd stanu wszystkich procesów i nowych informacji, które otrzymują. Użytkownicy mogą po prostu korzystać z procesów i informacji w aplikacji Microsoftu, co pozytywnie przekłada się na produktywność.  

  • Wyszukiwania kontekstowe: Gdy użytkownik wyszukuje klienta, projekt albo proces, Doxis4 wyświetla wszystkie informacje związane z danym kontekstem (np. kto i kiedy go utworzył oraz nad nim pracował). Użytkownicy mogą także wyszukiwać wiadomości bezpośrednio w Microsoft Teams, bez konieczności uruchamiania innej aplikacji.

  • Ład informatyczny i compliance: Klienci Grupy SER korzystający z usługi Microsoft Teams mają pewność, że treści w Doxis4 są przechowywane zgodnie z zasadami ładu korporacyjnego i obowiązującymi przepisami. Członkowie zespołu mogą w uporządkowany sposób przesyłać dokumenty tworzone w Microsoft Teams do Doxis4, w którym dostępna jest możliwość ich archiwizacji w sposób zgodny z RODO i wymogami audytowymi oraz przypisywania odpowiednich reguł dostępu i przechowywania.

 

Automatyzacja usprawniająca zadania administracyjne

W przyszłości uporządkowane archiwizowanie i zgodne z przepisami przechowywanie treści z Microsoft Teams będzie jeszcze łatwiejsze. Jak podkreśla dr Gregor Joeris: Planujemy automatyzację wielu zadań, na przykład skonfigurowanie nowych plików eFiles po utworzeniu nowego kanału w Teams. Oprócz tego przewidujemy automatyczną archiwizację dokumentów, czatów i nagrań spotkań. Redukuje to czasochłonne zadania administracyjne i wspiera przedsiębiorstwa w kompleksowej integracji Teams z Doxis4 jako scentralizowanym rozwiązaniem do zarządzania informacjami.

Dowiedz się więcej o innych możliwościach integracji Microsoft i Doxis4.

 

O SER Group

SER Group jest jednym z wiodących europejskich dostawców oprogramowania do zarządzania treścią w przedsiębiorstwie (ECM). Ponad pięć milionów użytkowników korzysta codziennie z platformy Doxis4 ECM firmy SER Group - on-premises, w chmurze lub jako hybryda tych dwóch rozwiązań. W oparciu o zunifikowane usługi ECM i BPM jak i usługi współpracy oraz usługi kognitywne duże firmy, korporacje, instytucje publiczne i organizacje opracowują cyfrowe rozwiązania do inteligentnego zarządzania informacjami i procesami. Grupa SER ma 35 lat doświadczenia i zatrudnia ponad 600 pracowników w 22 lokalizacjach na całym świecie.

 

Kontakt dla mediów:

Maksym Pinchuk

Clue PR

maksym.pinchuk@cluepr.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Strategiczna współpraca AWS i Deloitte Biuro prasowe
2024-04-26 | 13:00

Strategiczna współpraca AWS i Deloitte

AWS (Amazon Web Services) i Deloitte, wiodący dostawca usług consultingowych, zawarły nową wieloletnią umowę o strategicznej współpracy, aby pomóc organizacjom na
IT i technologie Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO
2024-04-26 | 10:10

Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO

Firma Zalman zaprezentowała nowe systemy chłodzenia z linii Alpha2. Topowym modelem z tej serii jest Alpha2 36 z niemal 40-centymetrowym radiatorem i trzema wentylatorami. Zalman Alpha2 36 to
IT i technologie Nowy raport Salesforce State of Service - ciekawe dane z Polski
2024-04-26 | 08:30

Nowy raport Salesforce State of Service - ciekawe dane z Polski

Salesforce (NYSE: CRM), światowy lider w dziedzinie CRM, opublikował nowy raport State of Service, dzieląc się spostrzeżeniami ponad 5 500 specjalistów ds. obsługi klienta w 30 krajach – w tym 200 z Polski. Raport opisuje priorytety, wyzwania i strategie kształtujące obsługę klienta, w tym sposoby, w jaki zespoły wykorzystują sztuczną inteligencję oraz dane w celu zwiększenia przychodów, wydajności i zadowolenia klientów w obliczu rosnących oczekiwań.   Kluczowe wnioski:   Organizacje stawiają na sztuczną inteligencję w celu zwiększenia wydajności. Chcąc skalować usługi bez utraty jakości, organizacje coraz częściej sięgają po sztuczną inteligencję. 82% organizacji usługowych w Polsce wykorzystuje lub ocenia możliwości sztucznej inteligencji. 79% organizacji usługowych w Polsce planuje w tym roku zwiększyć inwestycje w sztuczną inteligencję. Trzy najważniejsze przypadki wykorzystania AI w usługach w Polsce: odpowiedzi serwisowe, zautomatyzowane podsumowania i raporty, inteligentni asystenci dla klientów/ inteligentni asystenci dla agentów. 93% specjalistów ds. usług w Polsce korzystających ze sztucznej inteligencji twierdzi, że oszczędza ona ich czas.   Organizacje usługowe podwajają przychody. Trend postrzegania usług jako czynnika generującego przychody, a nie centrum kosztów, znacznie przyspiesza. 74% organizacji w Polsce oczekuje, że usługi przyniosą w tym roku większe przychody. 77% organizacji usługowych w Polsce spodziewa się większego budżetu w tym roku. 66% organizacji usługowych w Polsce spodziewa się zwiększenia zatrudnienia w tym roku.   Rosnące wymagania wywierają presję na zespoły obsługi. Wraz ze wzrostem oczekiwań klientów, pracownicy działów wsparcia kontrahenta odczuwają coraz silniejszą presję. Pracownicy działów obsługi klienta w Polsce poświęcają średnio zaledwie 35% swojego czasu na pomoc klientom. 69% organizacji usługowych w Polsce spodziewa się wzrostu liczby spraw w przyszłym roku. 81% specjalistów ds. usług w Polsce twierdzi, że klienci są bardziej wymagający niż kiedyś.   Obsługa klienta zwiększa swoje możliwości w zakresie danych. Organizacje usługowe zwiększają swoje wysiłki w zakresie integracji danych, aby zasilić zasoby pracowników i systemy sztucznej inteligencji. 88% specjalistów ds. usług w Polsce twierdzi, że lepszy dostęp do danych z innych zespołów poprawiłby jakość udzielanego wsparcia. 74% organizacji usługowych w Polsce zamierza w tym roku zwiększyć inwestycje w integrację danych.   Organizacje usługowe podwajają przychody (wszystkie dane poniżej dotyczą całej próby badawczej, bez podziału na kraje)   Trend postrzegania usług jako czynnika generującego przychody, zamiast centrum kosztów, nabiera tempa. Aż 85% osób podejmujących decyzje dotyczące usług twierdzi obecnie, że ich zespoły będą miały większy udział w przychodach w nadchodzącym roku dzięki sprzedaży dodatkowej, sprzedaży krzyżowej i utrzymaniu klientów. Jest to równoznaczne ze wzrostem liczby organizacji śledzących przychody z usług – z 51% w 2018 roku do 91% w 2024 roku. Strategiczny nacisk na generowanie przychodów ma ogromny wpływ na większe budżety i zespoły. Ogólnie rzecz biorąc, osoby podejmujące decyzje dotyczące usług spodziewają się wzrostu budżetów średnio o 23% w ciągu najbliższego roku. Tymczasem ponad trzy czwarte (76%) przewiduje zwiększenie zatrudnienia.   Agenci i pracownicy mobilni stoją w obliczu rosnącej presji   Biorąc pod uwagę, że aż 88% klientów twierdzi, że dobra obsługa zwiększa prawdopodobieństwo ponownego zakupu od tej samej firmy, jasne jest, że doświadczenie klienta jest kluczem do zwiększenia przychodów. Jednak spełnianie oczekiwań nie jest tak proste, jak w przeszłości. 86% pracowników działu obsługi i 74% pracowników mobilnych twierdzi, że żądania klientów są coraz wyższe, a zdecydowana większość z nich uważa, że klienci liczą na bardziej  osobiste podejście. Być może dlatego osoby podejmujące decyzje dotyczące usług wymieniają nadążanie za zmieniającymi się roszczeniami klientów jako największe wyzwanie dla swoich organizacji.   Jedno oczekiwanie jest szczególnie trudne. Ponad połowa klientów (53%) – i prawie trzy czwarte nabywców biznesowych (73%) – chce, aby firmy przewidywały ich potrzeby, zanim się pojawią. Istnieje jednak rozdźwięk między tym, co firmy myślą, że robią, a tym, czego klienci faktycznie doświadczają. Podczas gdy 61% zespołów serwisowych uważa, że są one proaktywne w rozwiązywaniu problemów, tylko jedna trzecia klientów (33%) zgadza się, że firmy przewidują i działają na ich potrzeby z wyprzedzeniem. Oprócz coraz bardziej wyrafinowanych wymagań klientów, 76% organizacji usługowych spodziewa się większej liczby spraw w nadchodzącym roku. Ryzyko wypalenia lub niepowodzenia w tym scenariuszu jest głównym zagrożeniem dla agentów, którzy i tak są już bardzo obciążeni.   Organizacje wykorzystują sztuczną inteligencję, automatyzację i dane w celu zwiększenia wydajności i sprzedaży   Sztuczna inteligencja i automatyzacja mogą stanowić rozwiązanie dla przeciążonych agentów, których zadaniem jest generowanie przychodów. Obecnie spędzają oni zaledwie 39% swojego czasu na obsłudze klientów pośród konkurencyjnych wymagań, takich jak spotkania wewnętrzne, zadania administracyjne i ręczne rejestrowanie notatek. Aż 93% specjalistów ds. usług w organizacjach korzystających ze sztucznej inteligencji twierdzi, że technologia ta pozwala im zaoszczędzić czas. Odpowiadając na proste zapytania i tworząc artykuły samopomocy, sztuczna inteligencja otwiera drogę dla ludzi, którzy mogą skupić się na bardziej satysfakcjonującej i wartościowej pracy, takiej jak budowanie relacji z klientami i rozwiązywanie złożonych spraw.   W firmach korzystających ze sztucznej inteligencji 88% agentów wymienia budowanie relacji z klientami jako kluczowy obowiązek. Tymczasem tylko 75% agentów twierdzi tak w organizacjach bez AI. Organizacje usługowe zgłaszają również wykorzystanie sztucznej inteligencji do bezpośredniej pomocy w generowaniu przychodów poprzez dostarczanie agentom dopasowanych do klienta rekomendacji i ofert.  

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.