Komunikaty PR

Nowe urządzenia wielofunkcyjne firmy Brother

2021-05-21  |  09:05
Biuro prasowe
Do pobrania BrotherTB ( 0.67 MB )

Brother dodał do swojej oferty dwa urządzenia wielofunkcyjne z serii Toner Benefit – MFC-B7710DN i DCP-B7500D. Oba modele charakteryzują się wysoką prędkością druku (do 34 stron na minutę), automatycznym drukiem dwustronnym oraz tonerem o wydajności do 2 tys. stron.

Brother DCP-B7500D to nowe w portfolio firmy kompaktowe, monochromatyczne urządzenie laserowe 3 w 1, które umożliwia drukowanie, kopiowanie oraz skanowanie. Ta elektrofotograficzna drukarka laserowa ma wbudowany wyświetlacz LCD oraz umożliwia wydruk do 34 stron na minutę w rozdzielczości 1200 x 1200 dpi. Model MFC-B7710DN, czyli monochromatyczne urządzenie laserowe 4 w 1, które oprócz możliwości drukowania, kopiowania i skanowania posiada również funkcję fax oraz automatyczny podajnik dokumentów na 50 arkuszy.

Oba nowe modele z serii Toner Benefit wyróżnia tryb cichej pracy, co umożliwia na znaczne obniżenie poziomu hałasu podczas drukowanie poprzez zmniejszenie szybkości druku do 13 stron na minutę – dzięki czemu sprawdzi się zarówno podczas pracy w biurze, jak i w domowych warunkach. Brother DCP-B7500D i MFC-B7710DN posiadają funkcję drukowania plakatów i broszur, znaków wodnych oraz pomijania pustych stron. Urządzenia mają również funkcję Archiwum Wydruków, która pozwala na zapisywanie kopii wszystkich drukowanych dokumentów w postaci plików PDF.

„Nowe urządzenia laserowe z serii Toner Benefit pozwalają biznesowi na osiągnięcie najwyższej wydajności procesu druku. Oszczędzają czas przy kopiowaniu i skanowaniu wielostronicowych dokumentów, co znacznie usprawnia codzienną pracę. Oba modele zapewniają wysoką prędkość i jakość wydruków oraz gwarantują długotrwałą eksploatację, co jest szczególnie istotne pod kątem zrównoważonego rozwoju firmy” – Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Dodatkowo oba urządzenia z gamy TonerBenefit umożliwią drukowanie dużych ilości dokumentów przy użyciu wydajniejszych tonerów (do 2 000 stron), co przekłada się na optymalizację kosztu każdej wydrukowanej strony.

Modele Brother z serii Toner Benefit są objęte 3-letnią gwarancją (po rejestracji na stronie www.brother.pl). Więcej szczegółów na www.brother.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.