Komunikaty PR

Nowe urządzenia wielofunkcyjne firmy Brother

2021-05-21  |  09:05
Biuro prasowe
Do pobrania BrotherTB ( 0.67 MB )

Brother dodał do swojej oferty dwa urządzenia wielofunkcyjne z serii Toner Benefit – MFC-B7710DN i DCP-B7500D. Oba modele charakteryzują się wysoką prędkością druku (do 34 stron na minutę), automatycznym drukiem dwustronnym oraz tonerem o wydajności do 2 tys. stron.

Brother DCP-B7500D to nowe w portfolio firmy kompaktowe, monochromatyczne urządzenie laserowe 3 w 1, które umożliwia drukowanie, kopiowanie oraz skanowanie. Ta elektrofotograficzna drukarka laserowa ma wbudowany wyświetlacz LCD oraz umożliwia wydruk do 34 stron na minutę w rozdzielczości 1200 x 1200 dpi. Model MFC-B7710DN, czyli monochromatyczne urządzenie laserowe 4 w 1, które oprócz możliwości drukowania, kopiowania i skanowania posiada również funkcję fax oraz automatyczny podajnik dokumentów na 50 arkuszy.

Oba nowe modele z serii Toner Benefit wyróżnia tryb cichej pracy, co umożliwia na znaczne obniżenie poziomu hałasu podczas drukowanie poprzez zmniejszenie szybkości druku do 13 stron na minutę – dzięki czemu sprawdzi się zarówno podczas pracy w biurze, jak i w domowych warunkach. Brother DCP-B7500D i MFC-B7710DN posiadają funkcję drukowania plakatów i broszur, znaków wodnych oraz pomijania pustych stron. Urządzenia mają również funkcję Archiwum Wydruków, która pozwala na zapisywanie kopii wszystkich drukowanych dokumentów w postaci plików PDF.

„Nowe urządzenia laserowe z serii Toner Benefit pozwalają biznesowi na osiągnięcie najwyższej wydajności procesu druku. Oszczędzają czas przy kopiowaniu i skanowaniu wielostronicowych dokumentów, co znacznie usprawnia codzienną pracę. Oba modele zapewniają wysoką prędkość i jakość wydruków oraz gwarantują długotrwałą eksploatację, co jest szczególnie istotne pod kątem zrównoważonego rozwoju firmy” – Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Dodatkowo oba urządzenia z gamy TonerBenefit umożliwią drukowanie dużych ilości dokumentów przy użyciu wydajniejszych tonerów (do 2 000 stron), co przekłada się na optymalizację kosztu każdej wydrukowanej strony.

Modele Brother z serii Toner Benefit są objęte 3-letnią gwarancją (po rejestracji na stronie www.brother.pl). Więcej szczegółów na www.brother.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-05-21 | 09:15

Sprzymierzona z Rosją grupa Turla mogła namierzać i szpiegować dyplomatów

Analitycy ds. cyberbezpieczeństwa ESET zdemaskowali mechanizm cyberszpiegowski, wymierzony w europejskie ministerstwa spraw zagranicznych i misje dyplomatyczne za granicą, głównie na Bliskim Wschodzie. – Te narzędzia są używane
IT i technologie Twój czas online - jak wykorzystać go mądrze?
2024-05-18 | 10:00

Twój czas online - jak wykorzystać go mądrze?

Prawie 7 godzin dziennie Polacy spędzają na korzystaniu z internetu – tak wynika z najnowszego raportu Digital 2024 Global Overview. To prawie 105 dni w ciągu całego roku i w
IT i technologie Twój czas online - jak wykorzystać go mądrze?
2024-05-18 | 10:00

Twój czas online - jak wykorzystać go mądrze?

Prawie 7 godzin dziennie Polacy spędzają na korzystaniu z internetu – tak wynika z najnowszego raportu Digital 2024 Global Overview. To prawie 105 dni w ciągu całego roku i w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

Polskie samorządy chcą wdrażać rozwiązania z użyciem sztucznej inteligencji. Wyzwaniem jest brak świadomości, jak zacząć i gdzie można ją zastosować

Robotyzacja i sztuczna inteligencja w biznesie zapoczątkowały już nowy etap rewolucji technologicznej, która nie ominie też sektora publicznego i samorządowego. Jej wdrożenie w urzędach może przynieść duże korzyści m.in. w postaci skrócenia czasu obsługi mieszkańców i odciążenia pracowników administracji, którzy będą w stanie poświęcić więcej czasu na bardziej wymagające zadania. Samorządy są mocno zainteresowane takimi rozwiązaniami, ale barierą wciąż pozostaje m.in. brak świadomości i wiedzy, jak rozpocząć proces ich wdrażania. – Drugą barierą jest strach przed tym, czy roboty zastąpią pracowników, którzy zostaną zwolnieni – podkreśla Tomasz Tybor, dyrektor ds. inteligentnej automatyzacji w Betacom.

Konsument

Organizacje społeczne przestrzegają przed wycofywaniem się z Zielonego Ładu. Koszty poniesie i rolnictwo, i całe społeczeństwo

W ubiegłym tygodniu 140 organizacji społecznych z całej Europy, również z Polski, wystosowało apel do unijnych instytucji przestrzegający przed skutkami odchodzenia od Zielonego Ładu. W ostatnich miesiącach Komisja Europejska zaczęła łagodzić niektóre wymogi, do czego przyczyniły się protesty rolników w krajach członkowskich. – Zielony Ład to nie tylko jest kwestia rolnictwa, ale sprawa nas wszystkich – przekonują ekolodzy. W ich opinii, jeśli nie zostaną podjęte konkretne działania, koszty zaniechań i zmiany klimatu zapłacą wszyscy – zarówno rolnicy, jak i społeczeństwo.

Transport

Polska walczy o utrzymanie pozycji hubu logistycznego w Europie. Będzie to możliwe dzięki inwestycjom w infrastrukturę transportową

Polska stała się już hubem logistyczno-transportowym w środkowej części Europy. Mamy  też dominującą pozycję w tranzycie Wschód – Zachód. Aby utrzymać tę pozycję, konieczne są jednak kolejne inwestycje. Będzie miało to kluczowe znaczenie już po zakończeniu wojny w Ukrainie. Zamknięcie tego etapu wojny i odbudowy Ukrainy, przy dofinansowaniu infrastruktury w Polsce, to duża szansa, aby nasz transport mógł faktycznie się stać pewnym ogniwem łączącym Zachód z Ukrainą – ocenia Przemysław Sekieta, dyrektor Działu Handlowego w Grupie SKAT.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.