Nowy Chief Partner Officer w Commvault – Alan Atkinson, weteran branży


SIGMA International (Poland)
SIGMA International (Poland)
ul. Olesińska 2
02-548 Warszawa
sigma|sigma.com.pl| |sigma|sigma.com.pl
+48 22 626 96 74
sigma.com.pl
Firma Commvault, światowy lider w dziedzinie zarządzania danymi w środowiskach lokalnych, chmurowych i SaaS, ogłosiła dziś, że Alan Atkinson – weteran branży ochrony danych – dołączył do zespołu zarządzającego jako Chief Partner Officer (dyrektor ds. partnerów). Atkinson będzie podlegać Riccardo Di Blasio, Chief Revenue Officer (dyrektorowi ds. przychodów).
Strategia ukierunkowana na ciągłą innowacyjność dała nam zasłużone miejsce lidera branży, który cieszy się zaufaniem tysięcy klientów na całym świecie – podsumował Riccardo Di Blasio, Chief Revenue Officer w Commvault. Dzięki niej Commvault przyciąga do swojego zespołu najlepszych i najzdolniejszych liderów. Mając Alana za sterami, radykalnie zwiększymy szybkość, skalę i tempo rozwoju naszego niezawodnego i niezrównanego ekosystemu partnerskiego.
Atkinson wnosi do Commvault bogate doświadczenie w dziedzinie zarządzania w chmurze i ochrony danych – od tworzenia pierwszego w branży, wiodącego dostawcy usług w chmurze, poprzez kierowanie spółką WysDM Software aż do jej przejęcia, po zarządzanie strategią technologiczną i sprzedażą usług komercyjnych w firmie Dell. Pod przywództwem nowego CPO Commvault będzie konsekwentnie umacniać strategiczne sojusze firmy z partnerami zajmującymi się przetwarzaniem w chmurze oraz pobudzać i rozbudowywać program partnerski.
Jako doradca miałem okazję naocznie śledzić rozwój Commvault – wraz z bezkonkurencyjnym tempem opracowywania rozwiązań Metallic SaaS – oraz przyjęcie kursu na dynamiczny wzrost – oświadczył Atkinson. Cieszę się z dołączenia do zespołu i już nie mogę doczekać się bliskiej współpracy z naszymi partnerami i spotkań z klientami w różnych lokalizacjach, aby wspierać ich w rozwijaniu strategii zarządzania danymi w chmurze.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.