Nowy Chief Partner Officer w Commvault – Alan Atkinson, weteran branży


SIGMA International (Poland)
SIGMA International (Poland)
ul. Olesińska 2
02-548 Warszawa
sigma|sigma.com.pl| |sigma|sigma.com.pl
+48 22 626 96 74
sigma.com.pl
Firma Commvault, światowy lider w dziedzinie zarządzania danymi w środowiskach lokalnych, chmurowych i SaaS, ogłosiła dziś, że Alan Atkinson – weteran branży ochrony danych – dołączył do zespołu zarządzającego jako Chief Partner Officer (dyrektor ds. partnerów). Atkinson będzie podlegać Riccardo Di Blasio, Chief Revenue Officer (dyrektorowi ds. przychodów).
Strategia ukierunkowana na ciągłą innowacyjność dała nam zasłużone miejsce lidera branży, który cieszy się zaufaniem tysięcy klientów na całym świecie – podsumował Riccardo Di Blasio, Chief Revenue Officer w Commvault. Dzięki niej Commvault przyciąga do swojego zespołu najlepszych i najzdolniejszych liderów. Mając Alana za sterami, radykalnie zwiększymy szybkość, skalę i tempo rozwoju naszego niezawodnego i niezrównanego ekosystemu partnerskiego.
Atkinson wnosi do Commvault bogate doświadczenie w dziedzinie zarządzania w chmurze i ochrony danych – od tworzenia pierwszego w branży, wiodącego dostawcy usług w chmurze, poprzez kierowanie spółką WysDM Software aż do jej przejęcia, po zarządzanie strategią technologiczną i sprzedażą usług komercyjnych w firmie Dell. Pod przywództwem nowego CPO Commvault będzie konsekwentnie umacniać strategiczne sojusze firmy z partnerami zajmującymi się przetwarzaniem w chmurze oraz pobudzać i rozbudowywać program partnerski.
Jako doradca miałem okazję naocznie śledzić rozwój Commvault – wraz z bezkonkurencyjnym tempem opracowywania rozwiązań Metallic SaaS – oraz przyjęcie kursu na dynamiczny wzrost – oświadczył Atkinson. Cieszę się z dołączenia do zespołu i już nie mogę doczekać się bliskiej współpracy z naszymi partnerami i spotkań z klientami w różnych lokalizacjach, aby wspierać ich w rozwijaniu strategii zarządzania danymi w chmurze.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.