NZXT ogłasza pierwszą, strategiczną inwestycję realizowaną we współpracy z Franc

NZXT, firma działająca na rynku sprzętu i usług dla graczy, ogłosiła pozyskanie strategicznej inwestycji o wartości blisko 100 milionów dolarów. Będzie ona realizowana we współpracy z Francisco Partners, globalną firmą inwestycyjną, specjalizującą się w partnerstwach z firmami technologicznymi.
Jak podkreśla NZXT, nowa inwestycja umożliwi na dalszą ekspansję i rozwój produktów. Ma ona pozwolić również na zatrudnienie większej liczby utalentowanych ekspertów, poszerzenie oferty o nowe kategorie sprzętu, a także na uruchomienie bezpośrednich kanałów sprzedaży na nowych rynkach globalnych, dalsze inwestycje w społeczność oraz skupienie się na budowaniu marki NZXT.
Oprócz Francisco Partners, strategicznymi inwestorami NZXT są czołowi liderzy i przedsiębiorcy z wielu branż, co odzwierciedla fakt, że gry PC łączą wiele różnych światów. Do tej grupy inwestorów należą m.in.:
● Kevin Lin - współzałożyciel serwisu Twitch;
● Vanessa Dew - współzałożycielka i CSO Health-Ade Kombucha;
● Patrick Lee - współzałożyciel Rotten Tomatoes;
● James Lin - współzałożyciel CrunchyRoll;
● Eddie Hartman - współzałożyciel LegalZoom;
● James Park - współzałożyciel i CEO firmy Fitbit;
● Kevin Ma - założyciel Hypebeast
● Michael Chen - współzałożyciel i prezes Pokeworks.
CEO NZXT, Johnny Hou, tak opisuje najnowsze posunięcie prowadzonej przez siebie firmy:
“Zawsze byliśmy skoncentrowani na naszej społeczności i zaspokajaniu jej potrzeb. W miarę rozwoju branży i otaczającego nas świata zdaliśmy sobie sprawę, że nadszedł czas aby sięgnąć po strategiczne wskazówki i zainwestować głębiej we wszystko to, o co prosiła nasza społeczność. Dotychczasowe osiągnięcia i doświadczenie Francisco Partners w pomaganiu firmom technologicznym we wznoszeniu się na kolejny poziom sprawiły, że są oni dla nas idealnym partnerem. Cieszymy się, że będziemy blisko współpracować z ich zespołem, gdyż nie tylko rozumieją wyzwania, przed którymi stoimy i jakie są nasze priorytety, ale, co najważniejsze, są tak samo zaangażowani w naszą społeczność jak my.”
W ramach opisywanej inwestycji, Hou, dotychczasowy CEO NZXT, pozostanie większościowym udziałowcem i zachowa kontrolę nad firmą i jej funkcjonowaniem. Do rady nadzorczej dołączy natomiast Alan Ni z Francisco Partners, który tak komentuje całą sytuację:
“Pod wizjonerskim przywództwem Johnny'ego, firma NZXT stała się liderem i innowatorem w branży gier komputerowych, oferując produkty, które mają na celu uczynienie gier komputerowych bardziej osiągalnymi i dostępnymi dla wszystkich w społeczności graczy. Jako, że NZXT wchodzi w kolejną fazę rozwoju, jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z Johnnym i całym zespołem, aby pomóc im rozwinąć działalność i poszerzyć ofertę o nowe produkty, które zaspokoją potrzeby graczy na całym świecie.”
NZXT w dalszym ciągu będzie skupiać się na tworzeniu bezproblemowych doświadczeń dla graczy PC z produktami, które obejmują najwyższej jakości obudowy PC, coolery, wentylatory i akcesoria, w tym ostatnio wydany mikrofon NZXT Capsule. Firma będzie nadal oferować entuzjastom gier PC możliwość zakupu zestawów dostosowanych do indywidualnych potrzeb lub wstępnie zbudowanych systemów, w tym NZXT BLD Kit dla początkujących konstruktorów PC. Zestaw NZXT BLD Kit zawiera wszystkie komponenty, narzędzia i wskazówki niezbędne dla tych, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z grami PC i szukają praktycznego doświadczenia. Dzięki zestawowi NZXT BLD Kit oraz rosnącej ofercie usług konfiguracyjnych i pomocy technicznej, NZXT posiada rozwiązania dla osób na wszystkich poziomach zaawansowania, sprawiając, że granie na PC jest bardziej dostępne i bezproblemowe dla każdego.
Więcej informacji o firmie NZXT można znaleźć na stronie marki (http://www.nzxt.com), jak również na koncie(https://twitter.com/nzxt) na platformie Twitter.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.