Od ogółu do szczegółu: nowa kamera wielokierunkowa od Axis
Axis Communications przedstawia AXIS P3727-PLE, czyli kamerę wielokierunkową oferującą cztery kanały do rejestrowania obrazu, zarówno w trybie szerokokątnym, jak i w postaci zbliżeń. Idealnie sprawdza się ona w dużych pomieszczeniach zamkniętych i na rozległych, otwartych terenach. To pojedyncza kamera, która może służyć do całodobowego monitorowania czterech różnych obszarów, także w trudnych warunkach oświetleniowych.
Dzięki solidnej konstrukcji, montaż urządzenia jest łatwy i niedrogi, a sama kamera umożliwia elastyczne ustawianie czterech zmiennoogniskowych głowic. Każdą głowicą można sterować osobno, aby prowadzić obserwację w czterech kierunkach jednocześnie. Można także ustawić dwie głowice obok siebie, aby uzyskać zarówno widok szerokokątny, jak i zbliżenie tego samego obiektu.
Obudowa antysabotażowa i wbudowana osłona pogodowa klasy IP66/IP67 sprawiają, że kamera oferuje wiele różnych opcji montażu. Przykładowo, można ją schować tak, by prowadzić dyskretny dozór, bądź zamontować na suficie w celu rejestrowania obrazu w zakresie 360°. Tryb dzień/noc i technologia Axis Forensic WDR pozwalają uzyskać realistyczne kolory oraz wysoki poziom szczegółowości, nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. Dodatkowo dzięki 360-stopniowemu promiennikowi podczerwieni z niezależnie sterowanymi diodami LED oraz automatycznemu filtrowi odcinającemu promieniowanie IR, kamera zapewnia znakomitą jakość obrazu zarówno w dzień, jak i w nocy.
Kamera jest wyposażona w komponent AXIS Edge Vault, który chroni identyfikator urządzenia Axis i upraszcza uwierzytelnianie produktów Axis w sieci. Z kolei aplikacja AXIS Object Analytics skutecznie wykrywa i klasyfikuje osoby i pojazdy, generując znacznie mniej fałszywych alarmów.
Najważniejsze cechy:
- 4 x 2 MP przy 30 kl./s na kanał
- 360-stopniowy promiennik podczerwieni z niezależnie sterowanymi diodami LED
- AXIS Edge Vault i moduł TPM
- Zdalne zbliżenie i ogniskowanie
- Pamięć masowa typu Edge z dwoma wejściami na karty microSD

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.