Oracle liderem w międzynarodowym raporcie Forrester Wave for DXP
Narzędzie Oracle Advertising and Customer Experience znalazło się w prestiżowym gronie czterech najlepszych usług Digital Experience Platform na rynku według raportu Forrester Wave for Digital Experience Platforms (DXP) 2021. Ranking ten zyskał na znaczeniu, ponieważ połączenie doświadczenia cyfrowego z tym prawdziwym nigdy nie było tak ważne jak dzisiaj. Pandemia COVID-19 zwiększyła oczekiwania dotyczące możliwości firm w obszarach online. Technologia firmy Oracle zasłużyła na wyróżnienie za niezawodną cyfrową platformę, szczególnie silną w obszarze eCommerce i kampanii.
Najlepsza czwórka w czterech obszarach
Coraz więcej firm deklaruje, że o utrzymanie aktualnych i zdobycie nowych klientów będzie walczyć głównie poprzez podnoszenie jakości doświadczeń klientów.
Celem raportu Forrester Wave for Digital Experience Platforms (DXP) 2021 była odpowiedź na pytanie, który z wiodących dostawców usługi Digital Experience Platform na rynku udostępnia specjalistom najbardziej kompletne narzędzie w tym sektorze.
Ocenionych zostało 13 najważniejszych usługodawców Digital Experience Platform na podstawie 26 kryteriów. Technologia Oracle Advertising and Customer Experience (CX) była jednym z czterech liderów w zestawieniu i otrzymała najwyższą możliwą ocenę w 19 z 26 kryteriów. W ich skład wchodziły m.in.: wizja, podejście rynkowe i ekosystem partnerów, a także zarządzanie kampaniami, eCommerce, analityka klienta i zarządzanie jego ścieżką zakupową.
Autorzy raportu oceniali rozwiązania klasy Customer Experience (CX) w czterech obszarach funkcjonalnych: zrozumienie klienta za pomocą danych, tworzenie doświadczenia przy użyciu treści, dostosowanie doświadczenia klienta do kontekstu marketingowego oraz dostarczanie wartości handlowej.
Wierzymy, że wyróżnienie nas jako lidera w raporcie odzwierciedla nasze zaangażowanie w pomoc firmom w cyfrowej transformacji. Nasze technologie, Oracle Advertising i CX, obejmują wymienione obszary i szeroki zakres innych możliwości cyfrowych w ramach zestawu połączonych aplikacji. Pomagają one zbudować pełny obraz klienta i jego wszystkich interakcji w zakresie reklamy, marketingu, sprzedaży, obsługi posprzedażowej i handlu elektronicznego – tłumaczy Patrycja Buks, CX Business Development Manager, Oracle. Mocne strony naszego pakietu, to zakres omnichannelowego zarządzania doświadczeniami, automatyzacji i sztucznej inteligencji oraz narzędzi i wsparcia dla programistów – dodaje.
Wyróżnienie zostało przyznane m.in. ze względu na szczególne zalety Oracle w wyszukiwaniu, tworzeniu treści oraz za content hub. Autorzy raportu dostrzegli również, że Oracle jest dobrym rozwiązaniem dla firm, które poszukują zestawu możliwości wstępnie zintegrowanych z obiektami biznesowymi zarządzanymi przez ich aplikacje korporacyjne.
Pielęgnacja trwałych relacji z klientami
Wykraczając poza tradycyjny system CRM, rozwiązania Oracle Advertising i CX pomagają liderom biznesowym w tworzeniu, zarządzaniu, obsłudze i pielęgnowaniu trwałych relacji z klientami. Światowe marki, takie jak Mazda, Thermo Fisher i Zebra Technologies poprawiły w ten sposób wrażenia klientów i zbudowały ich lojalność. Co więcej, zwiększające się zainteresowanie usługami Digital Experience Platform w przedsiębiorstwach stanowi naturalny kierunek ewolucji Content Management System (CMS). To odpowiedź na aktualne potrzeby – coraz więcej użytkowników oczekuje jeszcze bardziej kompleksowej obsługi w procesie zakupowym.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.