Komunikaty PR

Oracle liderem w międzynarodowym raporcie Forrester Wave for DXP

2021-08-25  |  15:00
Biuro prasowe

Narzędzie Oracle Advertising and Customer Experience znalazło się w prestiżowym gronie czterech najlepszych usług Digital Experience Platform na rynku według raportu Forrester Wave for Digital Experience Platforms (DXP) 2021. Ranking ten zyskał na znaczeniu, ponieważ połączenie doświadczenia cyfrowego z tym prawdziwym nigdy nie było tak ważne jak dzisiaj. Pandemia COVID-19 zwiększyła oczekiwania dotyczące możliwości firm w obszarach online. Technologia firmy Oracle zasłużyła na wyróżnienie za niezawodną cyfrową platformę, szczególnie silną w obszarze eCommerce i kampanii.

Najlepsza czwórka w czterech obszarach

Coraz więcej firm deklaruje, że o utrzymanie aktualnych i zdobycie nowych klientów będzie walczyć głównie poprzez podnoszenie jakości doświadczeń klientów.

Celem raportu Forrester Wave for Digital Experience Platforms (DXP) 2021 była odpowiedź na pytanie, który z wiodących dostawców usługi Digital Experience Platform na rynku udostępnia specjalistom najbardziej kompletne narzędzie w tym sektorze.

Ocenionych zostało 13 najważniejszych usługodawców Digital Experience Platform na podstawie 26 kryteriów. Technologia Oracle Advertising and Customer Experience (CX) była jednym z czterech liderów w zestawieniu i otrzymała najwyższą możliwą ocenę w 19 z 26 kryteriów. W ich skład wchodziły m.in.: wizja, podejście rynkowe i ekosystem partnerów, a także zarządzanie kampaniami, eCommerce, analityka klienta i zarządzanie jego ścieżką zakupową.

Autorzy raportu oceniali rozwiązania klasy Customer Experience (CX) w czterech obszarach funkcjonalnych: zrozumienie klienta za pomocą danych, tworzenie doświadczenia przy użyciu treści, dostosowanie doświadczenia klienta do kontekstu marketingowego oraz dostarczanie wartości handlowej.

Wierzymy, że wyróżnienie nas jako lidera w raporcie odzwierciedla nasze zaangażowanie w pomoc firmom w cyfrowej transformacji. Nasze technologie, Oracle Advertising i CX, obejmują wymienione obszary i szeroki zakres innych możliwości cyfrowych w ramach zestawu połączonych aplikacji. Pomagają one zbudować pełny obraz klienta i jego wszystkich interakcji w zakresie reklamy, marketingu, sprzedaży, obsługi posprzedażowej i handlu elektronicznego – tłumaczy Patrycja Buks, CX Business Development Manager, Oracle. Mocne strony naszego pakietu, to zakres omnichannelowego zarządzania doświadczeniami, automatyzacji i sztucznej inteligencji oraz narzędzi i wsparcia dla programistów – dodaje.

Wyróżnienie zostało przyznane m.in. ze względu na szczególne zalety Oracle w wyszukiwaniu, tworzeniu treści oraz za content hub. Autorzy raportu dostrzegli również, że Oracle jest dobrym rozwiązaniem dla firm, które poszukują zestawu możliwości wstępnie zintegrowanych z obiektami biznesowymi zarządzanymi przez ich aplikacje korporacyjne.

Pielęgnacja trwałych relacji z klientami

Wykraczając poza tradycyjny system CRM, rozwiązania Oracle Advertising i CX pomagają liderom biznesowym w tworzeniu, zarządzaniu, obsłudze i pielęgnowaniu trwałych relacji z klientami. Światowe marki, takie jak Mazda, Thermo Fisher i Zebra Technologies poprawiły w ten sposób wrażenia klientów i zbudowały ich lojalność. Co więcej, zwiększające się zainteresowanie usługami Digital Experience Platform w przedsiębiorstwach stanowi naturalny kierunek ewolucji Content Management System (CMS). To odpowiedź na aktualne potrzeby – coraz więcej użytkowników oczekuje jeszcze bardziej kompleksowej obsługi w procesie zakupowym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.