Oracle po raz piąty z rzędu liderem w raporcie „Gartner Magic Quadrant for SFA"
Firma Gartner po raz kolejny opublikowała raport „Magic Quadrant for Sales Force Automation” dotyczący systemów klasy Sales Force Automation. Oceniła w nim 16 dostawców i wyłoniła najlepszych oraz dostarczane przez nich narzędzia, w zakresie realizacji sprzedaży B2B, B2C i sprzedaży pośredniej. Oracle po raz piąty z rzędu znalazł się w czołówce zestawienia.
Po raz kolejny liderem
W 2020 roku rynek automatyzacji sprzedaży wzrósł o 10,9%, do wartości blisko 8,15 mld USD. Dostawcy tej technologii, chcąc nadążyć za ewolucją systemów, znacząco rozbudowali swoje możliwości w tym zakresie. Udoskonaleniu uległa m.in. sprzedaż wspomagana sztuczną inteligencją, zarządzanie działaniami sprzedawców oraz ogólne możliwości platform. Z tego powodu firma Gartner podjęła się oceny 16 wiodących dostawców systemów klasy Sales Force Automation, a wyniki opublikowano w raporcie „Magic Quadrant for Sales Force Automation”.
W badaniu określono podstawowe możliwości systemów automatyzacji sprzedaży (SFA) jak m.in. zarządzanie potencjalnymi klientami, kontami, kontaktami i szansami sprzedażowymi, zarządzanie działalnością sprzedażową, sprzedaż wspomaganą przez AI, lejek sprzedażowy i zarządzanie prognozami sprzedaży, mobilne aplikacje, raportowanie, zarządzanie relacjami partnerskimi (PRM) oraz całościowe możliwości platformy. Dodatkowe możliwości stanowiły: zarządzanie treścią cyfrową w sprzedaży oraz funkcjonalności CPQ (konfiguracja oferty, wycena i prezentacja oferty (CPQ)
Tytuł lidera w raporcie „Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation” to kolejne z rzędu wyróżnienie dla Oracle w tym badaniu, z którego jesteśmy dumni. To sygnał, że nasze wysiłki dają efekt, a zarazem motywacja do dalszego działania – tłumaczy Patrycja Buks, CX Business Development Manager, Oracle. W firmie koncentrujemy się na stymulowaniu transformacji przychodów dzięki wprowadzaniu innowacji we wszystkich naszych aplikacjach biznesowych, w tym sprzedaży, CPQ, subskrypcji i ERP. Sam rynek narzędzi SFA rośnie w tempie ponad 10% rocznie i spodziewane jest podwojenie jego wartości między 2017 a 2023 rokiem – dodaje.
Z myślą o sprzedawcy
Narzędzie, które było brane pod uwagę w badaniu firmy Gartner – Oracle Sales Force Automation – obsługuje główne komponenty doświadczenia sprzedażowego. Rozwiązanie CRM upraszcza wprowadzanie danych, dając sprzedawcom B2B i B2C dodatkowy czas na kontakt z klientami i możliwość zawierania większej liczby transakcji.
Co więcej, połączone aplikacje Oracle upraszczają codzienne zadania sprzedawców i ułatwiają im najbardziej złożone procesy. Mogą oni lepiej zrozumieć swoje szanse sprzedażowe i niedawną aktywność dzięki dostarczanym przez narzędzie danym. Z kolei technologie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji wykorzystują te dane, aby przekazywać inteligentne rekomendacje i sugestie sprzedawcom dotyczące kolejnych działań.
Dzięki integracjom technologii SFA z takimi aplikacjami jak Oracle Digital Assistant, Slack, Zoom i Microsoft Teams, sprzedawcy mogą z łatwością współpracować i podejmować szybkie i wydajne działania. Innowacje na tym się nie kończą. Poza dalszym ulepszaniem funkcji mobilnych, ze środowiskiem sprzedażowym został także zintegrowany moduł Oracle Configure, Price, Quote (CPQ), aby zapewnić ujednolicone środowisko wyceny ofert. Taka integracja umożliwia firmie dostosowanie i optymalizację działań sprzedażowych i marketingowych, przy jednoczesnym dostępie do wielu wersji oferty w każdym kanale.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.