Komunikaty PR

PANASONIC KLUCZOWYM DOSTAWCĄ TECHNOLOGII NA IGRZYSKACH W PARYŻU

2024-04-16  |  16:00
Biuro prasowe

Panasonic, jako Worldwide Olympic Partner w sektorze urządzeń audiowizualnych, odegra kluczową rolę w przygotowaniach do Letnich Igrzysk 2024 w Paryżu, skupiając się na promowaniu efektywności operacyjnej i ekologicznej równowagi.

 

Panasonic Connect Co., Ltd. zaopatrzy Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024, trwające od 26 lipca do 11 sierpnia oraz następujące po nich Igrzyska Paraolimpijskie, od 28 sierpnia do 8 września, w najnowocześniejsze technologie audiowizualne. Jako jeden z kluczowych sponsorów, Panasonic dostarczy zaawansowane projektory i monitory profesjonalne, sprzęt do produkcji transmisji live i systemy projekcji. We współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim, Paryskim Komitetem Organizacyjnym Igrzysk oraz Olimpijskimi Usługami Nadawczymi, Panasonic, jako czołowy partner globalny oraz założyciel Programu TOP, zobowiązał się do świadczenia niezawodnego wsparcia na każdym etapie przygotowań i realizacji tych wyczekiwanych wydarzeń.

Dążąc do tego, by Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024 stały się wydarzeniem jeszcze bardziej zgodnym z zasadami zrównoważonego rozwoju, Panasonic dostarczy przełomowe rozwiązania, które odpowiadają na branżowe wyzwania, takie jak deficyt siły roboczej oraz potrzeba zaawansowanej kreacji wizualnej. Wykorzystanie platformy IT/IP KAIROS umożliwi wyświetlanie wideo na dużych ekranach LED w prawie każdej z 26 lokalizacji zawodów, co przyczyni się do znacznego uproszczenia i zwiększenia efektywności procesów. Dzięki temu, obsługa treści dla maksymalnie trzech lokalizacji będzie możliwa za pośrednictwem jednego sytemu KAIROS Core.Kamery zdalne znajdą się także we wszystkich 29 pomieszczeniach dla mediów, a centralizacja usług językowych w głównym centrum prasowym umożliwi realizację tłumaczeń z dowolnej lokalizacji, minimalizując potrzebę przemieszczania się. Te inicjatywy podniosą wydajność operacyjną poprzez udoskonalenie zarówno sprzętu, jak i oprogramowania, w porównaniu do wcześniejszych wydarzeń.

 

Planując najobszerniejszą dotychczas instalację projektorów na obiektach Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, Panasonic przewiduje montaż 130 laserowych projektorów. Wśród nich wyróżnia się model uznawany za najmniejszy i najlżejszy projektor[1] na świecie, którego wymiary są o 40% mniejsze[2] w porównaniu do wcześniejszych wersji. Dzięki oszczędzającym pracę rozwiązaniom projekcyjnym producenta, zminimalizowane zostanie zapotrzebowanie na zasoby potrzebne do transportu, magazynowania i instalacji, co wpłynie na obniżenie śladu węglowego imprezy. Niedawno wprowadzona przez Panasonic zdalna usługa zarządzania – Remote Managed Service – umożliwi operatorom sterowanie i monitorowanie rozległych systemów projekcyjnych przez chmurę, co pozwoli na szybką korektę potencjalnych niedoskonałości projekcji, jak np. nieprawidłowości w ustawieniu obrazu wynikające z wibracji, bez fizycznej obecności w miejscu instalacji. Te przełomowe technologie wspólnie przyczynią się do realizacji celu wydarzenia w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Od ponad 30 lat, począwszy od Igrzysk w Barcelonie w 1992 roku, Panasonic dostarcza sprzęt i usługi AV na Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie. Ponadto, w październiku 2014 roku, firma przeszła do historii i jako pierwsza japońska spółka została Worldwide Paralympic Partner Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego, tym samym przyczyniając się do rozwoju tej imprezy na arenie międzynarodowej.

 

Pod hasłem „Dzielenie się pasją”, Panasonic poprzez swoje działania sponsorskie pomaga przekazywać ludziom na całym świecie podekscytowanie, napięcie i emocje tych elitarnych zawodów sportowych. Firma z całego serca wspiera misję Igrzysk Paraolimpijskich, których celem jest tworzenie inkluzji społecznej dla osób z niepełnosprawnościami poprzez promowanie sportu paraolimpijskiego. Panasonic pozostaje oddany tworzeniu produktów i usług, które są dostępne dla wszystkich, w tym dla seniorów i osób z niepełnosprawnościami.

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.paris2024.org lub w witrynie Panasonic Connect dla Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich: https://panasonic.net/cns/olympic.

 


[1] PT-RQ25K jest najmniejszym i najlżejszym na świecie projektorem laserowym DLP® o jasności 16 000 lm lub większej od marca 2024 r., według własnych badań Panasonic.

[2] Na podstawie porównania przybliżonej masy i wymiarów zewnętrznych projektorów PT-RQ25K (20 000 lm) i PT-RQ22K (20 000 lm), z wyłączeniem obiektywu projekcyjnego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.