Komunikaty PR

Partnerstwo AkzoNobel i The Next Web

2021-06-21  |  10:30
Biuro prasowe
Do pobrania mat.pras. ( 0.79 MB )

Współpraca z pasjonatami innowacji technologicznych to cel nowego partnerstwa Paint the Future pomiędzy AkzoNobel i „sercem technologii”, serwisem TNW (The Next Web).

W ramach współpracy skupionej wokół globalnego konkursu dla startupów Paint the Future, obie firmy będą dzielić się wiedzą i swoimi doświadczeniami, aby dotrzeć do jak największej liczby startupów przed upływem terminu przyjmowania zgłoszeń do trwającej kolejnej edycji programu, czyli przed 20 lipca.

Ekosystem innowacji AkzoNobel łączy w sobie to, co najlepsze w świecie startupów i korporacji: elastyczność i innowacyjne technologie z doświadczeniem i potencjałem inwestycyjnym – mówi Ally van der Boon, Paint the Future Program Manager w AkzoNobel. – Cieszymy się z możliwości współpracy z nowatorskimi startupami technologicznymi, które chcą ożywiać wygląd powierzchni, a TNW jest idealnym partnerem do realizacji tego celu.

Misją TNW jest łączenie ludzi pasjonujących się technologiami. Dzięki bogatemu doświadczeniu w branży mediów i wydarzeń, ta globalna marka cyfrowa zwiększy zasięg zaproszenia AkzoNobel do udziału w Paint the Future, największym ekosystemie innowacji w branży farb i powłok.

AkzoNobel zobowiązuje się do współpracy ze zwycięzcami konkursu, dlatego kluczowe jest zebranie wysokojakościowych zgłoszeń, które przełożą się na wypracowanie zrównoważonych rozwiązań dla biznesu – wyjaśnia Wopke Dost, Head of Delivery TNW. – Zespół specjalistów TNW zajmujących się wyszukiwaniem i analizą startupów pomoże dotrzeć do młodych firm, które spełniają kryteria konkursu i zachęci je do udziału w wyzwaniu, które da im szansę rozwoju.

Konkurs Paint the Future, zainicjowany przez AkzoNobel w 2019 r., realizuje szereg programów mających na celu przyspieszenie innowacji. Dynamiczny ekosystem obejmuje startupy, środowiska akademickie, instytuty badawcze oraz dostawców. Do tej pory zostało wdrożonych 18 rozwiązań.

Więcej informacji na temat globalnego konkursu dla startupów na stronie letspaintthefuture.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.