Komunikaty PR

PAYBACK zainwestuje w Polsce 50 mln dolarów

2021-10-19  |  14:30
Biuro prasowe

PAYBACK rozwija w Polsce swój technologiczny HUB, w którym w ciągu trzech kolejnych lat zatrudnienie znajdzie 250 specjalistów z dziedziny IT, analityki, Big Data i marketingu. Blisko 100 osób dołączy do zespołu firmy do końca tego roku. Łączna wartość inwestycji wyniesie niemal 50 milionów dolarów.

Warszawski HUB jest częścią organizacji odpowiedzialną za obsługę wszystkich dziesięciu rynków, na których działa PAYBACK, czyli Niemiec, Austrii, Włoch, Meksyku, a także Czech, Słowacji, Słowenii, Chorwacji, Węgier i oczywiście – Polski. Eksperci zatrudnieni w ramach HUBu pracują w ramach różnych zespołów, np. deweloperskich, marketingowych czy analitycznych, a jego struktura ma charakter matriksowy – tłumaczy Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK w Polsce.

Za współpracę zespołów analitycznych działających w ramach HUBu na wszystkich dziesięciu rynkach odpowiada Rafał Latkowski, Global Analytics Director, a nad kwestiami związanymi z zasobami IT czuwa Piotr Awdziewicz, IT & Development Director. Za koordynację projektu, kwestie organizacyjne oraz komunikacyjne w ramach jednostki jest odpowiedzialny Dawid Pyzowski na nowo utworzonym stanowisku Commercial Head of HUB & Controlling w PAYBACK Polska.

Polska była oczywistym wyborem

Powodem, dla którego firma zdecydowała się rozwijać swój technologiczny HUB właśnie w Warszawie, jest bardzo zasobny, lokalny rynek pracy.

Doskonała marka polskich specjalistów IT oraz analityków jest znana na całym świecie. Dodatkowo, nasz kraj, a w szczególności polska stolica, jest atrakcyjną destynacją zawodową dla ekspertów z Ukrainy, Białorusi oraz krajów UE, do których PAYBACK również adresuje swoją ofertę rekrutacyjną – dodaje Marcin Pilarski.

Za tą decyzją stoją też bardzo dobre wyniki notowane przez polski oddział firmy. Jak podsumowuje PAYBACK, w ciągu ostatnich 12 miesięcy w Programie było 8,5 miliona unikalnych, aktywnych kart, a aktualnie na kontach uczestników do dyspozycji pozostawało łącznie niemal 150 milionów PLN. Pomiędzy wrześniem 2020 a wrześniem tego roku, użytkownicy wymienili na nagrody punkty o wartości prawie 67 milionów PLN, zebrali punkty o wartości ponad 93 milionów PLN i dokonali transakcji opiewających na ok. 14 miliardów PLN. Jednocześnie wszystkie te wskaźniki odnotowały wzrost o kilka procent r-d-r.

Co więcej liczba unikalnych, aktywnych użytkowników aplikacji PAYBACK to już prawie 1,8 mln osób, co stanowi niemal 30-procentowy wzrost w porównaniu do września ubiegłego roku. Z kolei, średnia liczba osób korzystających w ostatnim miesiącu z aplikacji wzrosła o ponad 40 procent r-d-r i wyniosła ok. 750 tysięcy osób. Tak doskonałe wyniki potwierdzają naszą pozycję lidera wśród multipartnerskich programów lojalnościowych i są rezultatem innowacyjnego podejścia naszych ekspertów, ich wiedzy oraz świetnego rozeznania w potrzebach i zachowaniach konsumentów, nie tylko tych polskich – komentuje Marcin Pilarski.

Nieważne, ilu użytkowników pobiera aplikację, ważne, jak wielu z niej korzysta

Jak zwraca uwagę PAYBACK, lojalność konsumentów i skuteczność aplikacji zakupowych mierzona liczbą jej pobrań nijak ma się do realnej wartości, którą przedstawia ona dla klientów firmy. Na rynku nadal panuje zbyt mała transparentność m.in. odnośnie danych dot. aktywnych użytkowników aplikacji, co napędza sztuczną i w efekcie – mało konstruktywną konkurencję o to, kto zbierze większą grupę klikających na ekranach swoich telefonów przycisk „pobierz”.

Na sukces platform zakupowych i lojalnościowych składają się natomiast inne elementy – umiejętność skutecznego poszerzania bazy aktywnych, lojalnych klientów oraz wiedza, jak zidentyfikować i zatrzymać tych konsumentów, którzy zamierzają zrezygnować z oferty marki – zwraca uwagę Marcin Pilarski.

Wiedza i doświadczenie ekspertów PAYBACK pozwala firmie odpowiada wprost na potrzeby tych marek, które stawiają doświadczenie klienta w centrum swoich strategicznych działań. Docenianie i nagradzanie konsumenta to fundament całej koalicji. Na podstawie badań (Monitor Programów Lojalnościowych) można zdecydowanie stwierdzić, że multipartnerskość to ten atrybut, który użytkownicy szczególnie cenią. Jedna karta/aplikacja, z której można śmiało korzystać u różnych partnerów ze świata online i offline to unikalna, różnicująca cecha PAYBACK. Personalizacja komunikacji (no spam policy), elastyczność rozwiązań wykorzystujących nie tylko punkty, ale także rabaty i oferty specjalne dostępne wyłącznie dla społeczności PAYBACK, możliwość wykorzystania zgromadzonych punktów, by obniżać codzienne rachunki, zdobywać nagrody lub przekazywać je na cele charytatywne sprawiają to elementy szczególnie ważne dla uczestników Programu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.