Komunikaty PR

P&G na CES 2022

2022-01-05  |  17:36
Biuro prasowe
Kontakt
Do pobrania P&G na CES ( 0 MB )

Procter & Gamble zaprasza na wirtualną platformę LifeLab na targach CES. Firma zaprezentuje innowacje zainspirowane przez konsumentów, które ułatwiają codzienne czynności, od golenia po pranie ubrań, budując jednocześnie bardziej zrównoważoną przyszłość z kultowymi markami takimi jak Gillette, Oral-B, Crest i Tide. Wystawę można odwiedzać po konferencji prasowej zaplanowanej na godzinę 17:01 czasu europejskiego na stronie www.pglifelab.com

Przed rozpoczęciem targów firma ogłosiła zmianę swojej obecności z fizycznej na wirtualną. Wystawa P&G LifeLab odbędzie się w całości online na stronie PGLifeLab.com. Dostęp otwarty jest dla wszystkich zwiedzających, również dla tych, którzy nie zarejestrowali się wcześniej na CES 2022. Do dyspozycji uczestników są eksperci P&G, którzy podzielą się najnowszymi informacjami dotyczącymi prezentowanych innowacji.

  • GilletteLabs Bugatti Special Edition, czyli efekt spotkania pierwszej na świecie maszynki do golenia z funkcją podgrzewania, z legendą motoryzacji oraz GilletteLabs with Exfoliating Bar, maszynki do golenia z paskiem peelingującym, który oczyszcza skórę z zanieczyszczeń przed przyłożeniem ostrza, zapewniając jednoczesną pielęgnację skóry i najwyższą jakość golenia.
  • W dziedzinie higieny jamy ustnej P&G prezentuje  Oral-B Series 4 i  Series 5 – inteligentne szczoteczki do zębów, które pozwalają jeszcze lepiej zadbać zdrowie jamy ustnej. Ponadto marka zapowiada Oral-B iO 10, kolejną przełomową odsłonę tej innowacyjnej serii szczoteczek.
  • Tide zmniejsza negatywny wpływ prania na środowisko. Tide to pierwszy produkt do prania w przestrzeni kosmicznej, z którego jeszcze w tym roku skorzystają astronauci na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej.
  • Produkty z kategorii Beauty P&G powracają na CES po raz pierwszy od 2019 roku,  prezentując w BeautySPHERE cele oraz osiągnięcia w ramach programu Responsible Beauty, będącego platformą działania produktów z obszaru pielęgnacji urody, na rzecz zrównoważonego rozwoju.

 

Na zwiedzających wystawę LifeLab czekają także interaktywne gry, w trakcie których uczestnicy będą mogli ocalić Toothopolis przed czyhającymi na miasto potworami Crest Cavity Creeps czy zjechać na snowboardzie sunącym gładko niczym opatentowane przez GilletteLabs podgrzewane ostrze z systemem FlexDisc™.

 

W P&G nieustannie dążymy do tworzenia innowacji, które poprawią życie konsumentów na całym świecie – komentuje Marc Pritchard, Chief Brand Officer P&G. Cieszymy się z naszej wirtualnej obecności na CES 2022. Jest to dla nas możliwość zaprezentowania nowych produktów i usług, które powstały dzięki inspiracji konsumentów, jak również innowacji, które odpowiadają na aktualne wyzwania, takie jak zrównoważony rozwój.

P&G na CES 2022

Wirtualną wystawę P&G LifeLab i dodatkowe informacje na temat paneli P&G odbywających się przez cały tydzień można znaleźć na stronie www.PGLifeLab.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: .
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.