P&G na CES 2022
Procter & Gamble zaprasza na wirtualną platformę LifeLab na targach CES. Firma zaprezentuje innowacje zainspirowane przez konsumentów, które ułatwiają codzienne czynności, od golenia po pranie ubrań, budując jednocześnie bardziej zrównoważoną przyszłość z kultowymi markami takimi jak Gillette, Oral-B, Crest i Tide. Wystawę można odwiedzać po konferencji prasowej zaplanowanej na godzinę 17:01 czasu europejskiego na stronie www.pglifelab.com
Przed rozpoczęciem targów firma ogłosiła zmianę swojej obecności z fizycznej na wirtualną. Wystawa P&G LifeLab odbędzie się w całości online na stronie PGLifeLab.com. Dostęp otwarty jest dla wszystkich zwiedzających, również dla tych, którzy nie zarejestrowali się wcześniej na CES 2022. Do dyspozycji uczestników są eksperci P&G, którzy podzielą się najnowszymi informacjami dotyczącymi prezentowanych innowacji.
- GilletteLabs Bugatti Special Edition, czyli efekt spotkania pierwszej na świecie maszynki do golenia z funkcją podgrzewania, z legendą motoryzacji oraz GilletteLabs with Exfoliating Bar, maszynki do golenia z paskiem peelingującym, który oczyszcza skórę z zanieczyszczeń przed przyłożeniem ostrza, zapewniając jednoczesną pielęgnację skóry i najwyższą jakość golenia.
- W dziedzinie higieny jamy ustnej P&G prezentuje Oral-B Series 4 i Series 5 – inteligentne szczoteczki do zębów, które pozwalają jeszcze lepiej zadbać zdrowie jamy ustnej. Ponadto marka zapowiada Oral-B iO 10, kolejną przełomową odsłonę tej innowacyjnej serii szczoteczek.
- Tide zmniejsza negatywny wpływ prania na środowisko. Tide to pierwszy produkt do prania w przestrzeni kosmicznej, z którego jeszcze w tym roku skorzystają astronauci na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej.
- Produkty z kategorii Beauty P&G powracają na CES po raz pierwszy od 2019 roku, prezentując w BeautySPHERE cele oraz osiągnięcia w ramach programu Responsible Beauty, będącego platformą działania produktów z obszaru pielęgnacji urody, na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Na zwiedzających wystawę LifeLab czekają także interaktywne gry, w trakcie których uczestnicy będą mogli ocalić Toothopolis przed czyhającymi na miasto potworami Crest Cavity Creeps czy zjechać na snowboardzie sunącym gładko niczym opatentowane przez GilletteLabs podgrzewane ostrze z systemem FlexDisc™.
W P&G nieustannie dążymy do tworzenia innowacji, które poprawią życie konsumentów na całym świecie – komentuje Marc Pritchard, Chief Brand Officer P&G. Cieszymy się z naszej wirtualnej obecności na CES 2022. Jest to dla nas możliwość zaprezentowania nowych produktów i usług, które powstały dzięki inspiracji konsumentów, jak również innowacji, które odpowiadają na aktualne wyzwania, takie jak zrównoważony rozwój.
P&G na CES 2022
Wirtualną wystawę P&G LifeLab i dodatkowe informacje na temat paneli P&G odbywających się przez cały tydzień można znaleźć na stronie www.PGLifeLab.com

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.