Komunikaty PR

Platforma e-commerce Saly pozyskuje do zespołu kolejnych specjalistów

2021-10-05  |  14:00
Biuro prasowe

Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy dla e-commerce B2B, istotnie rozszerza swój zespół specjalistów, dbających na co dzień o realizację wdrożeń dla klientów oraz o rozwój Spółki. Firma z początkiem października zatrudniła Milenę Droszcz, która objęła stanowisko Head of Project Management.

Ponadto w III kwartale br. do Spółki dołączyło ośmiu specjalistów z obszarów sprzedaży, IT, testowania produktu oraz HR. Nowi pracownicy mieli okazję poznać pozostałych członków zespół oraz Zarząd Saly 21 września br. podczas imprezy TakeOff odbywającej się w krakowskich Fortach Kleparz. Jednym z gości oraz prelegentów był Dawid Zieliński, inwestor Saly oraz prezes Columbus Energy.

Milena Droszcz początkowe doświadczenia zawodowe budowała w firmach dostarczających rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa informatycznego oraz ochrony danych osobowych. Od przeszło siedmiu lat pracowała w firmie EDISON S.A., gdzie odpowiadała za całościowy nadzór nad realizacją i rozliczeniem projektów informatycznych z obszaru elektronicznej wymiany dokumentów (EDI - electronic data interchange). W Saly odpowiadać będzie za nadzór nad rozwojem poszczególnych projektów, zarządzanie zespołem projektowym, a także za opracowywanie i udoskonalanie procesów zarządzania przedsięwzięciami Saly.

  • Obserwując dynamiczny rozwój sektora e-commerce oraz zachodzące w nim zmiany, zwróciłam szczególną uwagę na Saly, firmę wnoszącą nową jakość w dziedzinie automatyzacji i digitalizacji sprzedaży. Bardzo się cieszę, że mogę stać się częścią jej zespołu. Jestem przekonana, że połączenie ogromnej pasji ludzi tworzących Saly, możliwości technologicznych platformy oraz moich dotychczasowych doświadczeń zawodowych jest gwarantem naszego sukcesu - mówi Milena Droszcz, Head of Project Management Saly S.A.

Dołączenie Mileny Droszcz nie było jedynym poszerzeniem zespołu Saly. Na przestrzeni III kwartału do firmy dołączyło osiem osób. Trzy z nich to Sales Managerowie, posiadający doświadczenie w obszarze customowych rozwiązań dla biznesów enterprise. Dwie osoby to specjaliści z branży IT, a dwie to testerzy z jednej z czołowych firm technologicznych. Do zespołu dołączył również nowy HR Manager.

  • Rozwój naszego zespołu oraz pozyskanie takich specjalistów jak Milena jest dowodem na to, że obraliśmy słuszny kierunek rozwoju, który konsekwentnie realizujemy. Fakt, że kolejne osoby chcą do nas dołączyć oraz wspierać Saly bardzo nas cieszy i motywuje do dalszego wspólnego działania. Zależy nam na sprawnej integracji nowych członków zespołu, dlatego niedawno zorganizowaliśmy event dla naszych pracowników, podczas którego mogli poznać się nawzajem oraz zapoznać się z planami rozwoju Saly – informuje Sebastian Religa, CEO Saly S.A.

Podczas odbywającego się 21 września br. wydarzenia dla pracowników i współpracowników Saly wystąpili założyciele Spółki – Sebastian Religa oraz Anna Arak-Stachacz. Wśród prelegentów był obecny również Dawid Zieliński, prezes Columbus Energy oraz inwestor Saly. Podczas eventu odbywającego się w krakowskich Fortach Kleparz uczestnicy poznali początki Saly oraz dyskutowali o wyzwaniach stojących przed firmą. Zostały również zaprezentowane plany rozwoju Spółki.

 

***

O Spółce:

Saly jest dostawcą oprogramowania dla e-commerce, które wspiera digitalizację procesów sprzedaży i obsługi klientów na rynku B2B. To nowoczesne oprogramowanie klasy enterprise, dostępne w chmurze w modelu SaaS, pozwala na wysoki poziom integracji z systemami klasy ERP czy WMS. Dla użytkowników końcowych Saly jest intuicyjnym narzędziem do składania zamówień online, a dla użytkowników administracyjnych (handlowców) narzędziem analitycznym. Dzięki rozbudowanemu modułowi Business Intelligence, dostarcza szczegółowych danych i predykcji odnośnie zachowań sprzedażowych klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.