Platforma SmartLunch świętuje 10 milionów posiłków
PR Calling
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
SmartLunch, nowoczesna platforma, za pośrednictwem której pracownicy mogą zamawiać posiłki z ponad 600 restauracji w całej Polsce, otrzymując dofinansowanie od pracodawcy, osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju na polskim rynku. 19 listopada 2021 r. firma odnotowała zamówienie, dzięki któremu mogła świętować dostarczenie do polskich przedsiębiorstw aż 10 milionów posiłków. Złożył je pracownik firmy Viessmann, z którą SmartLunch współpracuje od 2020 r. SmartLunch działa w Polsce od 2014 r., nie tylko dostarczając Polakom pełnowartościowe dania każdego dnia, ale także promując zdrowe nawyki żywieniowe w miejscu pracy. W ciągu ostatnich 18 miesięcy sprzedaż firmy wzrosła ponad trzykrotnie. Obecnie SmartLunch dostarcza posiłki za około 6 milionów zł miesięcznie.
– Kiedy rozpoczynaliśmy działalność, nasz model biznesowy był całkowitą nowością – podobnych rozwiązań brakowało nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Na pierwszy milion zamówień czekaliśmy kilka lat, ale zdobycie ostatniego zajęło nam tylko dwa miesiące. To ogromne przyspieszenie, a w kolejnych latach spodziewamy się jeszcze szybszego rozwoju, ponieważ zarówno pracodawcy, jak i pracownicy są coraz bardziej świadomi tego, jak ważne jest regularne spożywanie zdrowych posiłków. Dodatkowo mają narzędzie w postaci naszej platformy, które zapewnia im bardzo łatwy dostęp do pełnowartościowych dań każdego dnia. Obecnie z naszych usług korzysta już ponad 460 firm na terenie całego kraju, a z samej aplikacji ponad 60 tysięcy użytkowników. Dziękujemy wszystkim klientom za zaufanie, jakim nas obdarzyli – mówi Mateusz Tałpasz, CEO SmartLunch.
SmartLunch odnotowuje obecnie rekordowe miesiące pod względem liczby użytkowników. Firma przewiduje, że w 2022 r. padnie kolejny rekord - 11 milionów dostarczonych posiłków, a przychody wzrosną trzykrotnie.
Smaczny i zdrowy benefit
Z badania Pracuj.pl „Zawodowy styl życia” wynika, że 55 proc. respondentów oczekuje dofinansowania do posiłków w firmie, a 59 proc. – obowiązkowych przerw na obiad, nieprzedłużających czasu pracy. Jednocześnie różne badania rynkowe pokazują, że Polacy odżywiają się w biurach czy zakładach produkcyjnych nieregularnie, a ich posiłki nie zawsze są pełnowartościowe.
Z pomocą przychodzi platforma SmartLunch, dzięki której pracownicy mogą zamawiać różne posiłki – śniadania, obiady i desery z oferty łącznie ponad 600 lokali gastronomicznych w całej Polsce, otrzymując przy tym dofinansowanie od pracodawcy. Lista restauracji, z którymi firma współpracuje, stale się rozszerza. Pozyskując nowych klientów, SmartLunch zawsze bierze pod uwagę ulubione lokale pracowników.
Zamówienia można składać w aplikacji mobilnej, za pośrednictwem strony internetowej lub kiosku SmartLunch, zainstalowanego w biurze bądź na hali produkcyjnej. Firma SmartLunch zajmuje się nie tylko dostawą dań na wybraną przez pracownika godzinę, ale także rozliczeniami czy obsługą ewentualnych reklamacji, kompleksowo podchodząc do procesu organizacji posiłku w miejscu pracy.
– Celem SmartLunch jest nie tylko łączenie firm, które chcą zapewnić swoim pracownikom posiłki, z restauratorami. Naszą misją jest zmienianie kultury jedzenia i promowanie zdrowych nawyków żywieniowych w miejscu pracy. Dzięki platformie SmartLunch pracownicy mają dostęp do smacznych, pełnowartościowych dań – zarówno ciepłych, jak i zimnych, a ponadto spożywają je o określonej porze dnia. Według WHO oraz Health Enhancement Research Organization, regularne jedzenie wpływa korzystnie na zdrowie i podnosi wydajność o ok. 20-25% – dodaje Mateusz Tałpasz, CEO SmartLunch.
SmartLunch to bardzo korzystne rozwiązanie także dla pracodawców. Firma ponosi koszty tylko realnie wykorzystanego dofinansowania, a dodatkowo może skorzystać z ulg ZUS – do 190 zł miesięcznie na pracownika.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Czterodniowy tydzień pracy testuje coraz więcej organizacji. Przynosi korzyści zarówno pracownikom, jak i firmom
Rząd pracuje nad skróceniem tygodnia pracy, a szefowa resortu pracy Agnieszka Dziemianowicz-Bąk zadeklarowała, że zmiana miałaby wejść w życie jeszcze w obecnej kadencji Sejmu. Choć eksperci i pracodawcy są w tej kwestii podzieleni, to przykłady z innych rynków, m.in. Islandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, pokazują, że taki model ma wiele korzyści, zarówno po stronie pracowników, jak i firm.
Bankowość
Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców
W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.
Handel
Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł
Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.